Gå til innhold

Hvordan går dere frem til å ha sex hvis dere er sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare ting jeg lurer. Hvis du er sammen med partneren din og du vil ha sex, hvordan sier du ifra? Begynner dere bare å kline deretter skjer det naturlig, eller hvordan gjør dere det? Er det som oftest mannen som går frem eller kvinnen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I et forhold kjenner man hverandre såpass godt at bare et spesielt blikk, en spesiell berøring, eller et ord kan være nok til at vi begge forstår og tenner

Anonymkode: 82fd0...a24

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Med ene eksen min så ble det sex av han begynte rett på pupp eller fitte uten klining, eller at han sa ting som «plis» «kom igjen» «du lovde» «du vil ha sex» osv, mas rett og slett.

Med den andre eksen skjedde det naturlig via at vi koste, klinte, brukte tid på hverandre. 

Anonymkode: 26c29...9bf

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er stort sett alltid kåt eller kan bli det, så når han vil ha sex, får han det. Som regel er det flørt og kyss i forkant. 

Anonymkode: 7a0be...3ed

• Liker 2
Skrevet

Ser på han(vet han elsker øynene mine😝)… må det mer til så har jeg feil mann, det enkle funker best for meg😂

Skrevet

Det der trenger vi ikke ord for, etter mange år sammen. Jeg vet veldig godt når jeg er velkommen til å dra kos mot sex og ikke, og han det samme. Noen ganger kan vi likevel bruke ord, men da mer som erting/pirring/flørt/tull, alt etter humør og stemning. Som for eksempel for to dager siden, da han kikket på mobilen da jeg kom til sengs, og virket veldig opptatt med det. "Du er opptatt ser jeg. Jeg som trodde jeg skulle få meg noe i kveld. " Da lo han, la bort mobilen og så fikk jeg det. 

Bruker vi ord er vi veldig direkte begge to, men ord er bare for gøy, og ikke nødvendig. Vi kjenner hverandre så godt. 

Det er litt oftere jeg som kvinne som tar initiativ, men det er kanskje mest for å styre klar av rutiner. Som ham er litt mer fornøyd med enn meg. 

Anonymkode: 71042...1ea

• Liker 1
Skrevet

Da flørter vi ekstra og stryker sensuelt på hverandre. Vi tar fort hintet 😋😋😋

Anonymkode: 92f69...5dd

• Liker 2
Skrevet

Som regel ved klining. Man av og til spør vi bare…

Anonymkode: e40c3...b86

• Liker 2
Skrevet

Som oftest setter jeg meg på fanget hans,eller stiller meg foran han med stumpen foran han🤭

Ofte sier jeg også at jeg vil ha sex.

Skrevet

Jeg forærer henne en orkidé omringet av fersk oppskåret pasjonsfrukt. Deklamerer et kambodsjansk elskovsvers og stryker litt lett harpemusikk. 

Anonymkode: c4c36...35d

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg er stort sett alltid kåt eller kan bli det, så når han vil ha sex, får han det. Som regel er det flørt og kyss i forkant. 

Anonymkode: 7a0be...3ed

Samme her. Elsker kjæresten min og har alltid lyst på han. Når han vil, så blir det sex. 🥰

Anonymkode: de8e0...b34

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Her begynner det som regel med klining og så utvikler det seg videre derfra. Men hvis stemningen er der kan det i blant skje at en spør også, spesielt om det er praktiske forhold som spiller inn, typ "vi har ikke tid til litt kos før x, da?" med et lurt blikk og et smil. 

Det er oftest jeg som innleder til klining fordi jeg elsker å kysse han, men han er med på notene veldig fort 99% av tiden.

Anonymkode: fe4e7...a8b

Skrevet

Som oftest klining! I det siste har han bare begynt å ta på meg når vi ligger på sofaen og ser på tv. Han er så deilig at jeg alltid er klar, og det har han nok merket🥰

Anonymkode: d818c...eb4

Skrevet
Hedilove skrev (På 12.12.2022 den 15.32):

Bare ting jeg lurer. Hvis du er sammen med partneren din og du vil ha sex, hvordan sier du ifra? Begynner dere bare å kline deretter skjer det naturlig, eller hvordan gjør dere det? Er det som oftest mannen som går frem eller kvinnen?

Spør om vi skal ha sex. Tar ca 2 sekunder, og lettere kan det ikke gjøres🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 05cdc...56c

• Liker 1
Skrevet

Spør rett ut, begynner å tafse, sette meg på fanget å begynne å kline. Mange måter, det meste funker. Varierer hvem som starter og hvordan. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.12.2022 den 15.33):

I et forhold kjenner man hverandre såpass godt at bare et spesielt blikk, en spesiell berøring, eller et ord kan være nok til at vi begge forstår og tenner

Anonymkode: 82fd0...a24

Signerer denne 😊

Anonymkode: edbf4...986

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.12.2022 den 16.04):

Med ene eksen min så ble det sex av han begynte rett på pupp eller fitte uten klining, eller at han sa ting som «plis» «kom igjen» «du lovde» «du vil ha sex» osv, mas rett og slett.

Med den andre eksen skjedde det naturlig via at vi koste, klinte, brukte tid på hverandre. 

Æsjj, sånn er gubben min no. Tar henda sine på musa eller på rumpe eller bryst. Jævlig usmakelig. Har hinta om korleis eg tenner, men han må tydeligvis ha det med teskei. 

Anonymkode: 4f1f6...8b1

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Æsjj, sånn er gubben min no. Tar henda sine på musa eller på rumpe eller bryst. Jævlig usmakelig. Har hinta om korleis eg tenner, men han må tydeligvis ha det med teskei. 

Anonymkode: 4f1f6...8b1

Det blir ikke bedre… før du finner ny altså😂

• Liker 1
Skrevet

Hei, hei! Jeg er ikke så formell når det kommer til sex. Jeg sier bare "hey, jeg vil ha deg nå" eller noe i den duren. Jeg klarer ikke å vente på at noen skal begynne å kline for å forstå at jeg vil ha litt action. Og nei, det er ikke som oftest mannen som går frem. Jeg tar gjerne initiativet selv. Jeg er ikke den typen som venter på at fyren skal gjøre alt. Jeg er ikke en fucking princess. Jeg er en selvstendig kvinne som vet hva hun vil ha.

Skrevet
Hedilove skrev (På 12.12.2022 den 15.32):

Jeg tar henne. Gjør det jeg vil. F.eks begynner å kysse nakken, eller sniffe henne, etter å ha kommet mot henne bakfra og holder rundt henne, eller bare begynner å kle av henne. Og jeg liker når jenter gjør det litt på samme måte, jeg er alltid klar. Kan gå rett på smekken om de vil. Eller ta av seg et av sine plagg selv. Eller legge seg på fanget mitt med rumpa opp mens vi ser på tv så jeg kan leke med den. Det leder fort til mer. Det viktigste er å ikke planlegge det. Ikke noe "sex når vi kommer hjem" eller "sex om 30 min ??" Ikke noe "etter denne daten planlegger vi å ha sex". Min største frykt er å ende opp i et forhold med barn hvor vi planlegger at vi kan ha sex på torsdag kveld klokken 8 fordi da er barna borte.

Hvor mye initiativ jenta tar varierer fra person til person. Det er ikke noe i veien for at hun skal gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...