Gå til innhold

Fuckfriend, ble det forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har et ff forhold men en, han ville ha ff forhold isteden for bare å gjøre det en gang. Har dere erfaringer med dette? 

du som mann, fikk du følelser for kvinnen av fuckfriend forhold? 

Anonymkode: 642b9...228

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt flere fuckfriends, ingen av de har endt i forhold. Men ett par av avtalene ble avsluttet fordi den mannlige parten landet i en kjærlighetsrelasjon med ei annen, og ett av de ble avsluttet grunnet følelser fra den mannlige parten til meg.

Den ene fuckfrienden jeg har nå, der er det gjensidige følelser på begge kanter, men det kan ikke bli oss. Derav fuckfriends. 

Anonymkode: fac16...524

• Liker 2
Skrevet

Nei 

Anonymkode: 374b4...8d3

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei. Har et ff forhold men en, han ville ha ff forhold isteden for bare å gjøre det en gang. Har dere erfaringer med dette? 

Ja, det har jeg erfaring med.

Anonymkode: da1aa...691

Skrevet

Mye erfaring med det, men det har alltid endt opp med sårede følelser. Hvis en part ønsker forhold, så bør man IKKE ha et fuckfriendforhold. Menn ser dessuten også ut til å sette jenter i to forskjellige kategorier: enten wifey material eller fuck friend....... Vanskelig å bli førstnevnte hvis man allerede er i den andre kategorien. 

Anonymkode: ff454...47a

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg og samboeren var "fucking good friends" i et halvt års tid før vi ble sammen. Nå har vi vært samboere i over 10 år og har et barn sammen.

Anonymkode: 7fc85...1e9

• Liker 2
Skrevet

Har hatt flere gjennom livet som kun forble en ff.  Men han siste utviklet det seg etter et halvt år. Vi er nå gift med to barn 😊

Anonymkode: 44ce9...c0c

• Liker 1
Skrevet

Du bør ikke satse på det nei. 

Anonymkode: ff637...65c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hva mener du?

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva mener du?

Har erfaring med en mann som vil ha sex mer enn en gang, ja, men ikke ønsker forhold. Dvs FF. Vi har holdt på i over fire måneder nå. Jeg er blitt veldig glad i han, men tillater meg ikke å håpe på forhold. Om menn sier at de ikke vil ha forhold, ta dem på ordet. 
Dessverre er jeg ikke mann, så jeg kan ikke svare på det siste spørsmålet. Håper noen menn kommer på banen her.

Skrevet

Da jeg traff mannen var det umiddelbart sterke følelser, begge veier, og ikke tvil om hvor vi var på vei.

Er den ene usikker, eller tror ikke det kan være noe, eller man er så usikker at man ikke tørr være ærlig, så er det vel mer fysisk nærhet som har tvunget frem at det blir et forhold ut av det. Uten at følelsene nødvendigvis er der fullt ut. 

Anonymkode: 144d0...a57

Skrevet

Jupp.. vi er gift nå 😂

Anonymkode: 4cfaa...6f6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Om menn sier at de ikke vil ha forhold, ta dem på ordet. 

Dette!!

Anonymkode: 374b4...8d3

• Nyttig 2
Skrevet

Jobber med saken…. 

Anonymkode: 9e804...00f

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har hatt flere gjennom livet som kun forble en ff.  Men han siste utviklet det seg etter et halvt år. Vi er nå gift med to barn 😊

Anonymkode: 44ce9...c0c

Gift med to barn? Hvert deres da eller? Eller er dere gift og har to barn…? #kverulant og kjeder seg på jobb😝

Skrevet

Ff er noe jeg har med personer som ikke er bra nok til å date eller jeg fint kan kutte kontakten med når jeg er lei eller finner noe bedre, så æsj nei aldri

Om en får følelser så bør en si ifra så stopper det der eller så er det plutselig gjensidig. Å holde det skjult og håpe vil bare bygge på følelsene og gi høyere fallhøyde.

Anonymkode: 945c5...75f

• Liker 2
Skrevet

Nei ble aldri noe forhold  men vi treffes fortsatt innimellom etter snart 6 år. Prøver å finne kjæreste men klin umulig så da er litt bedre enn ingenting. 

Anonymkode: 1cc78...0ce

Skrevet

Hadde en ren FF i 3,5 år. Møttes 1-2 ganger i uka for sex, og hadde kun kontakt ellers i form av snaps eller meldinger som var relatert til treff eller kommende treff. Ingen utviklet følelser og vi avslutta for han skulle flytte. 

Etter dette ble jeg FF med det som er mannen min idag. Der gjorde vi alt fra å kjøre turer, se film, og etterhvert overnatte. Følelser oppstod og etter 7-8 mnd ble vi sammen. Er nå gift i 6 år og har 3 barn😊 

Tror en feil mange gjør er å ikke være helt ærlig med seg selv ang hvilken relasjon man har, og ikke legge noe i det når det skal være en ren FF.

Anonymkode: 2b947...560

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.12.2022 den 15.29):

Nei. Men etter min erfaring får damer følelser etter 3-6 måneder. 

AnonymBruker skrev (På 12.12.2022 den 15.41):

Mye erfaring med det, men det har alltid endt opp med sårede følelser. Hvis en part ønsker forhold, så bør man IKKE ha et fuckfriendforhold. Menn ser dessuten også ut til å sette jenter i to forskjellige kategorier: enten wifey material eller fuck friend....... Vanskelig å bli førstnevnte hvis man allerede er i den andre kategorien. 

Anonymkode: ff454...47a

Støtter denne. Men vil legge til at man kan gå fra første kategori til siste. Nedgraderer fra wifey material til fuck friend ved dårlig oppførsel eller personlighet om man oppdager dette etterhvert.

• Nyttig 1
Skrevet

Samboer og jeg startet som ff, og ser var han som innrømmet følelsene først. Når det er sagt så kom det rimelig kjapt etter at vi ble kjent, så dro ikke akkurat ut i månedsvis. Han hadde fått følelser, og vi ble enige om å enten droppe det, eller date mot noe seriøst. Vært sammen i 6 år. 

Men også opplevd at ff ikke har fått følelser, og jeg tror at man som oftest kan ta en mann på ordet når han sier han vil være ff. Ellers tror jeg det kommer relativt kjapt frem at han har endret mening, og da mener jeg ikke 'jeg tror han har følelser fordi han oppfører seg sånn, men tør sikkert ikke si det'. Neida, de sier det de, ganske rett frem og. 

Anonymkode: 2fbff...4c7

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...