Gå til innhold

Hvorfor ler folk så de får tårer i øynene? Hva skal til for at du gjør det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pratet med en dame i forrige uke og hun lo så hun fikk tårer i øynene. Skulle ønske jeg fikk det til. Trenger å gråte litt. 

Hun var edru. Bare så det er nevnt.

Anonymkode: a2f78...496

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du aldri ledd så du griner før?😗

Anonymkode: 3243a...541

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke ute blant folk. Men når jeg ser på Seinfeld kan det skje. Spesielt Vandelay Industries Latex.

Anonymkode: a2f78...496

Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

God humor, dvs kan være alt fra superbarnslig til gjennomtenkte greier. Elsker å le!.

Skrevet

Lag løksuppe til middag idag om du trenger å gråte

Anonymkode: 4f1da...b0b

Skrevet

Jeg gråter ofte når jeg ler. Det er veldig flaut egentlig. 

• Hjerte 1
Skrevet

Gå til psykolog å jobb med å komme i kontakt med følelsene dine 

Anonymkode: 8651d...a10

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Det skal ikke mye til før jeg ler så tårene triller.

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Det har i hvertfall jeg og det er flaut😂. Som regel når jeg er sliten og latterkrampe tar meg av en fille ting😂

Skrevet

Det skjer ofte når jeg forsøker å holde igjen latteren litt. Feks sammen med flere folk. Gjerne på revy o.l eller noe morsomt blir sagt i en sosiale sammenheng med flere.

Om jeg ler i trygge omgivelser hvor jeg er 100%avlappet og ikke redd formå dumme meg ut, så er det sjeldent tårene spruter.

Anonymkode: 79902...9bf

Skrevet

Skal det også være flaut, nå? Når jeg ler så tårene triller har jeg det virkelig gøy, det er bare forbundet med positive ting og er virkelig ikke noe det ville falle meg inn å prøve å skjule eller være flau over. Følelsesmessig har det ingen likhet med gråt, så hvis du trenger å gråte er det ikke veien å gå.

Skrevet

Ler ofte så jeg griner, enten av mine egne dumme historier, av mannen min, pga morsomme venner og kolleger og en sjelden gang av ting jeg ser på Instagram eller Internett. Har null sperrer når det kommer til latter, synes ikke det er litt flaut engang 😄

Anonymkode: f9990...037

Skrevet

Ler ofte så jeg griner, eg også. For meg så tror jeg at når jeg gjør dette ute blant folk, så handler det om at jeg opplever å få en connection med dem jeg ler sammen med. 

Anonymkode: 752b2...c64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...