Hedilove Skrevet 12. desember 2022 #1 Skrevet 12. desember 2022 (endret) Heisann! Jeg liker en gutt på vgs skole, vi har aldri snakka sammen, men vi har samme klasse, han er den nye gutten i klassen på en måte, han har vært her i 5 måneder nå. Han virker chill når han snakker med venenene hans, og jeg bil bli bedre kjent, han er også kjekk. Så jeg lurer på, burde jeg bare starte å snakke med han? Men jeg tenker sånn... hvis han hadde bært interessert hadde han jo allerede snakket med meg? Så kanskje han ikke vil jeg skal snakke med han? Gi meg noen råd eller hva du tenker om dette. Takk! Endret 12. desember 2022 av Hedilove
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #2 Skrevet 12. desember 2022 Merkelig for man er ikke 19 år på VGS. Og går man i klasse sammen har man vanligvis snakket sammen i løpet av fem måneder. Men ja bare snakk med han om dette faktisk er sant. Anonymkode: a4537...5ae
Hedilove Skrevet 12. desember 2022 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Merkelig for man er ikke 19 år på VGS. Og går man i klasse sammen har man vanligvis snakket sammen i løpet av fem måneder. Men ja bare snakk med han om dette faktisk er sant. Anonymkode: a4537...5ae Men hvordan skal jeg starte? Kan du gi meg noen tips? Og hvis han var interessert så hadde han vel snakket med meg i disse månedene ikke sant?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #4 Skrevet 12. desember 2022 Hedilove skrev (1 minutt siden): Men hvordan skal jeg starte? Kan du gi meg noen tips? Og hvis han var interessert så hadde han vel snakket med meg i disse månedene ikke sant? Du kan hoppe inn i en samtale han har med noen andre og bli gradvis bedre kjent, sende han blikk og smil. Nei hvis du ikke har vist interesse for å bli kjent med han er det ikke naturlig at han skulle begynt å prate med deg heller. Kanskje han syns du er sær og overlegen som ikke har tatt han bedre i mot som ny. Lykke til! Anonymkode: a4537...5ae
Hedilove Skrevet 12. desember 2022 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan hoppe inn i en samtale han har med noen andre og bli gradvis bedre kjent, sende han blikk og smil. Nei hvis du ikke har vist interesse for å bli kjent med han er det ikke naturlig at han skulle begynt å prate med deg heller. Kanskje han syns du er sær og overlegen som ikke har tatt han bedre i mot som ny. Lykke til! Anonymkode: a4537...5ae Ooo det kan være sant ja, takk for tips.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #6 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Merkelig for man er ikke 19 år på VGS. Og går man i klasse sammen har man vanligvis snakket sammen i løpet av fem måneder. Men ja bare snakk med han om dette faktisk er sant. Anonymkode: a4537...5ae Jo, man kan være 19 år hvis man går på VGS. Noen er født tidlig på året, før VG3 avsluttes. Andre igjen, kan ha tatt et omvalg. Eller noen bruker lengre tid enn nominert. Jeg hadde fylt 20 år en mnd før jeg gikk ut av vgs. Tok et omvalg. Anonymkode: 7035f...cb2 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #7 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jo, man kan være 19 år hvis man går på VGS. Noen er født tidlig på året, før VG3 avsluttes. Andre igjen, kan ha tatt et omvalg. Eller noen bruker lengre tid enn nominert. Jeg hadde fylt 20 år en mnd før jeg gikk ut av vgs. Tok et omvalg. Anonymkode: 7035f...cb2 Okei. Jeg var 17 i tredjeklasse og ble 18 det året vi gikk ut. Anonymkode: a4537...5ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå