AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #1 Skrevet 12. desember 2022 Jeg er gravid i uke 20, har en liten en på to år fra før. I dag hadde jeg ett fall og slo meg hardt, ble sjekket på sykehus. Slt bra med anbefalt å hvile/ligge i hele dag. Har mest sannsynlig brukket fingeren, må til røntgen i morgen for det. Nå er mannen sur siden han måtte hente barnet vårt i barnehagen grunnet feber og må bli hjemme, han må kanskje bli hjemme i morgen med han også. Han er sur, og bare lukket døren til soverommet hvor jeg lugger, ikje et kyss på panna eller spurte hvordan det gikk er det for mye å kreve? Anonymkode: 72867...29c
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #2 Skrevet 12. desember 2022 Hva krever du? Anonymkode: 89c85...4f4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #3 Skrevet 12. desember 2022 Litt omtanke, og ikke en sur mann Anonymkode: 72867...29c
c_buk Skrevet 12. desember 2022 #4 Skrevet 12. desember 2022 Jeg forstår aldri om disse trådene er tull eller ikke. Altså, du vet vel at dette ikke er greit? Du er gravid, har falt og slått deg og mann sutrer over at han må ta vare på eget barn. Nei det er ikke greit. 16
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #5 Skrevet 12. desember 2022 c_buk skrev (2 timer siden): Jeg forstår aldri om disse trådene er tull eller ikke. Altså, du vet vel at dette ikke er greit? Du er gravid, har falt og slått deg og mann sutrer over at han må ta vare på eget barn. Nei det er ikke greit. Klarer heller ikke å tro på sånne tråder, både fordi oppførselen fra mannen virker så usannsynlig idiotisk og at jeg ikke klarer å tro på at det finnes kvinner som a) må spørre om det er greit b) godtar det. Her tenker jeg at både du og mannen trenger dyptgående hjelp. Han pga psykopattendenser, empatimangel og manglende foreldreansvar og du fordi du må spørre om det er greit eller ikke. Beste ønsker, virkelig. Men jeg håper det er en trolletråd. Anonymkode: 64480...374 9
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #6 Skrevet 12. desember 2022 For en tosk! Anonymkode: cbe9f...17e
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #7 Skrevet 12. desember 2022 Selvfølgelig er det ikke greit. At du må spørre andre er er gedigent rødt flagg. Anonymkode: 67976...0df
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #8 Skrevet 13. desember 2022 Nei det er ikke grei oppførsel av mannen. Anonymkode: a33fa...89f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå