Gå til innhold

Jeg vil ha en sugarmama.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette mulig? Eller er det kun forbeholdt sugardaddys for unge jenter?

Anonymkode: dc5ff...33f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du vil få så mye ut av det her i landet, kvinner er for smarte til å dele store summer😆

Anonymkode: 222aa...5a8

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Tror ikke du vil få så mye ut av det her i landet, kvinner er for smarte til å dele store summer😆

Jeg hadde det på 80-90 tallet, gift "forretningsdame" i middels stor Norsk by.  Ingen faste store summer, men spanderte mye, og hjalp meg litt økonomisk.  Kjørte en feitere bil enn kompisene mine f.eks.   Så "hjalp" jeg henne med det som mannen hennes ikke kunne fikse.

Anonymkode: 24998...32b

• Liker 1
Skrevet

Tja. Du kan få frokost, lunsj og middag, men utover det er sex med meg faktisk «betaling» nok i massevis.

Anonymkode: 27033...6e1

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er dette mulig? Eller er det kun forbeholdt sugardaddys for unge jenter?

Anonymkode: dc5ff...33f

Tina på 47, kanskje??? 

Anonymkode: 0c121...86c

Skrevet

Det fins ikke. Men du kan få deg sugardaddy du også, du må bare godta å bli pult av en ekkel gammel mann som sugarbabies må 

Anonymkode: 333be...4c9

• Nyttig 1
Skrevet

Selvsagt finnes det. Men det er vanskeligere for menn å få seg denne enn det er for kvinner.

Anonymkode: e93ce...a78

• Liker 1
Skrevet

Damer er ikke svin som menn, så nei den går ikke. Du får bli homse, da kan du få sugardaddy.

Anonymkode: 11c32...7fd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Damer er ikke svin som menn, så nei den går ikke. Du får bli homse, da kan du få sugardaddy.

Anonymkode: 11c32...7fd

Joda. Se på AnneMa fra grenseløst forelsket,

Anonymkode: 0375e...fd7

• Liker 1
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Det er de ikke. Men de drar til sydligere strøk og henter seg en sværing istedet. 

Anonymkode: d0e01...3c5

Skrevet

Dick is abundant and low value, som det heter. Du må nok et godt stykke opp i alder og/eller ned i attraktivitet, og score høyt på både kropp, utseende, personlighet og seksuelle ferdigheter. Eller så får du finne deg en daddy, det er der pengene ligger. 

Anonymkode: 0230b...cbb

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Tja. Du kan få frokost, lunsj og middag, men utover det er sex med meg faktisk «betaling» nok i massevis.

Anonymkode: 27033...6e1

🤢

• Liker 1
Skrevet

Jada,vi kan godt leke at jeg er mammaen din..Og hvis du er snill kan du få smågodt,Stratos, melkesjokolade,japp,lakris og karamell..Kan godt spise middag på McDonalds med milkshake,brus og is til dessert.Og enda mere godteri til kvelds...Masse sukker...Har du vært snill gutt ?

Anonymkode: 8fe6a...469

Skrevet
On 12/12/2022 at 3:42 PM, AnonymBruker said:

Det fins ikke. Men du kan få deg sugardaddy du også, du må bare godta å bli pult av en ekkel gammel mann som sugarbabies må 

Anonymkode: 333be...4c9

Det finns ikke? Jeg er sugarmama og har 2 yngre menn jeg tar meg av. Betaler for ene sin leilighet og masse annet. Er ute med godt over 30 tusen kroner hver måned mellom de begge.

Anonymkode: fdfeb...c59

Skrevet

Det er jo slettes ikke uvanlig at kvinnen er den som tjener best i forhold nå, så det må jo være mulig? Men mulig kvinner ikke gidder å betale for det, det er nok av unge menn som ønsker seg en cougar, uten at man må betale for det. Så hvorfor skal de gidde det?

Hilsen kvinne 45 meg nok tilbud der

Anonymkode: 7c4c7...9f6

Skrevet

Kan ikke helt se hva en mann skulle gitt meg som jeg gadd å betale mye penger for. Tror ikke du finner mange kvinner som er interessert i et sånt type forhold.

Anonymkode: 96e6e...010

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...