Gå til innhold

Samboer snorker som et neshorn-klasket til han i natt, ganske hardt. Angrer veldig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sovet på gjesterommet i lang tid grunnet snorkingen hans. Savner intimiteten og det samme gjør han derfor ga jeg etter å sov hos han i natt, men hadde ikke sjans til å få sove. Han snorket meg høyt i øret og da rant det totalt over og jeg klasket til han i ansiktet. Han var så ''borte'' at han sa bare hæ med skikkelig trøtt stemme før han snudde seg. Dette er jo helt uakseptabel oppførsel fra min side, og det er jeg fullstendig klar over, men snorkinga irriterer meg noe jævlig.🤦‍♀️ Endte opp med at jeg la meg inn på gjesterommet igjen.

Anonymkode: bd3e6...4e7

• Liker 2
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy f.. hva er galt med deg?

Anonymkode: f5e49...3d0

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet

Han må ligge på siden. Da snorker han ikke. 

Anonymkode: d1548...01d

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler ørepropper. Jeg har brukt det hver natt i sikkert 20 år nå. Jeg hører vekkerklokka, så ingen fare for å ikke våkne på morran.

Min eks snorket i 72 desibel. Jeg lå med desibelmåler en natt fordi han ikke trudde at han snorket så høyt. Han fikk noen spark i leggen innimellom 😂

Han kunne jo ikke noe for det, men var frustrerende å ikke få sove. Etter jeg begynte med ørepropper så plaget det meg ikke lenger.

• Liker 2
Skrevet

Uffda😳 
Men er jo gjerne noe galt om man snorker såå voldsomt. Kanskje på tide med en sjekk? For hans egen del. 

Anonymkode: 7bd6c...4a6

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Har han vært hos legen og bedt om en utredning evt hjelp til problemet?

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han må ligge på siden. Da snorker han ikke. 

Anonymkode: d1548...01d

Sikker? Jeg snorker uansett hvilken stilling jeg ligger i.

Anonymkode: 09315...f23

• Liker 11
Skrevet

Altså, dere har faktisk et gjesterom og dermed en enkel løsning. Fortsett med hver sitt rom. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Han må sjekkes for søvnapne, viktig for helsen.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Tenk å ligge i sin egen seng å sove godt og være komfortabel også plutselig så blir en klasket våken på grunn av den andre personen ikke får sove. Jeg hadde kastet deg rett ut.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Uffda😳 
Men er jo gjerne noe galt om man snorker såå voldsomt. Kanskje på tide med en sjekk? For hans egen del. 

Anonymkode: 7bd6c...4a6

Enig, det er jo ikke bra for han selv heller.

Anonymkode: 1df40...3d2

• Liker 2
Skrevet

Han bør få seg en helsesjekk. Og virker som om du burde få en og.

Anonymkode: 0d7ae...c49

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Separate soverom❤️

Anonymkode: 0917e...c93

• Liker 1
Skrevet
Elle Melle skrev (20 minutter siden):

Altså, dere har faktisk et gjesterom og dermed en enkel løsning. Fortsett med hver sitt rom. 

Enig. En av våres beste valg igjennom et langt samliv var å ta hvert vårt soverom.

Livskvaliteten steg mange hakk. Søvnhygiene er viktig😃

Anonymkode: 0917e...c93

• Liker 1
Skrevet

Jeg sover med støydempende hodetelefoner. De fjerner nesten alt av snorkelyd.

Da vår eldste var noen få måneder gammel kan jeg huske at jeg satt i senga og gråt fordi når ungen endelig sov så snorket han så høye at jeg bare kunne glemme å sove. Da lå mannen på magen, det var ikke flere stillinger igjen å flytte ham til.

Det har blitt mye bedre etter at han begynte å trene og har gått ned noen kilo, men med støydempingen har jeg en sikkerhet som jeg alltid kan ty til ved behov.

Ønsker ikke å bytte soverom. :)

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Tenk å ligge i sin egen seng å sove godt og være komfortabel også plutselig så blir en klasket våken på grunn av den andre personen ikke får sove. Jeg hadde kastet deg rett ut.

Jeg som står som eier, så det går nok ikke. Neida, men fra spøk til alvor, jeg har innsett at det var veldig ugreit fra min side. Men, jeg er bare så jævlig irritert for at snorkinga ødelegger så ekstremt mye.🤷‍♀️

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet
Numii skrev (1 time siden):

Har han vært hos legen og bedt om en utredning evt hjelp til problemet?

Nei, han har ikke det. Men det bør han kanskje få gjort? 

Skrevet

Må jo melde deg til politiet TS. Partnervold er alvorlige greier.

Husk å ikke miste såpa i dusjen i fengsel da...

Anonymkode: 238e8...283

• Liker 2
Skrevet

Dette er jo helt hårreisende, du velger å slå han i ansiktet - istedenfor å riste i han, og be han legge seg på siden? 🤷🏻‍♀️

Snorker man, så må man sove på siden - da snorker man ikke. Dette er jo allmennkunnskap. Høres for øvrig ut som at han har søvnapné og burde gå til legen. At ingen av dere har foreslått legesjekk, når han snorker så voldsomt - sier en god del om kunnskapsnivået i heimen. 

Anonymkode: c79f8...d7b

• Liker 3
Skrevet

Har smekket til min i halvsøvne selv, han lå med munnen inntil øret mitt og plutselig kom verdens høyeste lyd ut av kjeften på han.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...