AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #1 Skrevet 12. desember 2022 Hei, Det føles ut som det gjelder bare meg i hele verden, men nå kommer jula igjen, og man er fortsatt singel og alene. I helga måtte jeg min eks kjæreste gjennom 10 år, og det var koselig og trist. Vi gren og danset gjennom kvelden. Han har funnet seg en ny familie, og jeg tror de fleste synes synd på meg som fortsatt ikke har noen. Virker som alle har ting på stell, og fått ordnet seg familie og at julen for dem er helt anderledes enn for meg. Jeg har venner, familie som jeg er så glad i, så burde tenke på det jeg har. Det virker ikke som det er noen der ute for meg, og det må jeg bare akseptere. Jeg vet at jeg ikke hadde hatt det bra med min eks, men akkurat nå er det sårt at han kan dra hjem til sine, mens jeg lå fyllesjuk på jenterommet hos a mor.. Når vil ting endre seg mon tro.. Anonymkode: 180cd...d84
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #2 Skrevet 12. desember 2022 Hvorfor bor du hjemme til moren din? Anonymkode: 8c5e9...9e7 1
lillevill Skrevet 12. desember 2022 #3 Skrevet 12. desember 2022 Din lykke er ikke avhengig av at du har en kjæreste. Alt det du mestrer og lærer gjør deg lykkelig. Kom deg ut i verden da og slutt å grin i senga. Ta en ny utdanning og sett deg mål for fremtida. dra på konserter, gå på fantastiske turer. Lær deg snowboard, begynn i kor. Bo et år i utlandet, skift jobb, ta et kokkekurs. Du har vel ikke lyst å bare ligge på rommet og tenke at det er synd på deg? Det er ikke sikkert at folk tenker det. De lurer vel heller på hvorfor du synes det? 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #4 Skrevet 14. desember 2022 Jeg er så enig @lillevill - det var fine ord som virkelig hjalp meg. Jeg tror vel selv at folk synes synd på meg - men dette er vel bare mine egne tanker. Og jeg har det meste, bare mangler en kjæreste og en familie som jeg kanskje ikke får noen gang. Men, er mange måter å være lykkelig på. Så, tusen takk for dine ord! Og til den som skrev over: Bor ikke hos mor , men var på besøk på barndomsstedet denne helga Anonymkode: 180cd...d84
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #5 Skrevet 14. desember 2022 Jeg ser på mine venner og familie som er single som selvstendige og gøyale folk med masse frihet til å være seg selv og gjør som de vil uten å ta hensyn til noen andre. Skjønner en kan føle seg ensom til tider, men det er slitsomt til tider å være sammen med noen også. Å ha en partner definerer ikke lykke, det har sine ulemper og fordeler akkurat som det er å være singel. Prøv å nyt tiden din som singel og fordelene med det, så dukker det plutselig opp noen etterhvert jeg skulle gledelig hatt mer tid alene mellom mine forhold om jeg kunne styrt at jeg møtte min nåværende samboer på et senere tidspunkt. Vet ikke hvor gammel du er, men om du føler tiden til å få barn løper fra deg så er det mulig å starte en familie uten en mann i disse tider også. Anonymkode: 5bd5a...84b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå