Gå til innhold

Kvinner jeg liker gjesper når jeg prater med dem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplever dette ofte. Kvinner jeg liker gjesper når jeg prater med dem.

Hva tror du er grunnen til det? Er det fordi de kjeder seg? Merker at jeg er interessert og sier med gjespingen: jeg er ikke interessert? Føler de seg trygg og derfor gjesper? Er det fordi de merker jeg er litt nervøs og derfor gjesper for å gjøre meg mindre nervøs?

Anonymkode: 80407...2f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller så har de hatt en lang dag? Når er det dere møtes?

Anonymkode: 86782...916

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Eller så har de hatt en lang dag? Når er det dere møtes?

Anonymkode: 86782...916

Formiddagen, rundt 10-12 og andre tilfeller mellom 12-15. I helgene.

Skrevet

Jeg kan finne på å gjespe fordi jeg er nervøs, men ikke når den andre prater. Mer når det blir stillhet.. 

Skrevet

Dette kan du vel egentlig svare bedre på enn oss.  Er samtalen langdryg og kjedelig? Virker hun engasjert ellers?

• Liker 3
Skrevet

Ikke uvanlig å gjespe om man er smånervøs for liksom å signalisere at man er heeeelt avslappet, mens man egentlig ikke er det. Tror likevel ikke det ville skjedd i en situasjon hvor jeg merket interesse fra den andre parten. Da ville jeg nok snarere begynt å prate litt rotete og usammenhengende.

Anonymkode: 7ff1c...810

Gjest Vitalogy
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke uvanlig å gjespe om man er smånervøs for liksom å signalisere at man er heeeelt avslappet, mens man egentlig ikke er det.

Anonymkode: 7ff1c...810

Hunder og flere andre dyrearter gjør jo det. Kanskje mennesker også?

Skrevet

Er nok fordi de er trøtt og har ikke med deg å gjøre 

Anonymkode: 92a04...4d5

Skrevet
orkide1 skrev (5 timer siden):

Dette kan du vel egentlig svare bedre på enn oss.  Er samtalen langdryg og kjedelig? Virker hun engasjert ellers?

Vi har som regel korte samtaler, i 10 min til 15 min, sjeldent lenger enn det. Hun virker interessert nok i samtalen, nøyaktig hvor engasjert hun er vet jeg. Jeg synes ikke at samtalene våre er kjedelige, hva hun tenker mens hun gjesper vet jeg ikke :)

Skrevet

Har dere dialog eller er det monolog fra din side?? 
Når jeg møter mennesker som bare snakker uten å spørre eller lytte til hva jeg tenker kjeder jeg meg fort… 

Her må du gå i deg selv for å finne svaret!

Anonymkode: 20616...eea

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.12.2022 den 17.54):

Vi har som regel korte samtaler, i 10 min til 15 min, sjeldent lenger enn det. Hun virker interessert nok i samtalen, nøyaktig hvor engasjert hun er vet jeg. Jeg synes ikke at samtalene våre er kjedelige, hva hun tenker mens hun gjesper vet jeg ikke :)

Men er det en date? På max 15 min? 

Eller lurer du bare på hvorfor bekjente av deg gjesper? 

Anonymkode: 468c8...830

Skrevet

Det er jo bare ett godt tegn spør du meg? Du får de til å slappe av. Avslappende energi. Vil ikke si de kjeder seg. Jeg gjesper fort rundt mennesker jeg er avslappet med… 

Anonymkode: eabcf...536

Skrevet

Gjesping kan og bety at man slapper av

Anonymkode: 475fb...49f

Skrevet

Jeg gjesper ofte fordi jeg sliter med å få puste gjennom nesen. Jeg sliter med å finne artikler som sier at dette er vanlig, men en lege på Ahus sa til meg at hyppig gjesping også forekommer når man trenger ekstra oksygen (?!) 

Gjesping er også ekstra vanlig hos de med nevropsykiske lidelser (som MS, epilepsi osv).. Trenger ikke kun å være fordi de er trøtte😅

Anonymkode: 4e26b...b9a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.12.2022 den 11.52):

Jeg opplever dette ofte. Kvinner jeg liker gjesper når jeg prater med dem.

Hva tror du er grunnen til det? Er det fordi de kjeder seg? Merker at jeg er interessert og sier med gjespingen: jeg er ikke interessert? Føler de seg trygg og derfor gjesper? Er det fordi de merker jeg er litt nervøs og derfor gjesper for å gjøre meg mindre nervøs?

Ikke putt beroligende preparater i drinkene deres!

Skrevet

Når prater du med damer i bare ti- femten minutter?

Anonymkode: 5f646...5a8

Skrevet

Ser at problemet mitt er såpass i vinden at P4 tar det opp: https://www.google.com/url?q=https://smartpod.no/shows/godmorgenmedhildeoghugin/episode/41683/Kvinner-jeg-liker-gjesper-n%C3%A5r-jeg-prater-med-dem&sa=U&ved=2ahUKEwjM8OaY5Ir8AhX5QfEDHb7oDRoQFnoECAMQAg&usg=AOvVaw0jmhvvKnCBKuIot1ACJINT

De var sikre på at problemet kommer av at damene gjedper fordi de må kjøle ned hjernen sin fordi jeg er så hot. Eventuelt at vi hadde ulike interesser og at samtalen var litt kjedelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...