AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #1 Skrevet 12. desember 2022 https://www.zalando.no/skechers-wide-fit-on-the-go-joy-vinterstoevler-choc-skd11x001-o11.html Jeg synes de er ganske pene men tenker at det kanskje er en typisk kjerringsko for mange under 40? Er selv 25. Liker ikke disse "lastebilstøvlene" fra timberland ol som mange bruker. De beige med veldig grov såle. Anonymkode: 40b94...3d0
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #2 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): https://www.zalando.no/skechers-wide-fit-on-the-go-joy-vinterstoevler-choc-skd11x001-o11.html Jeg synes de er ganske pene men tenker at det kanskje er en typisk kjerringsko for mange under 40? Er selv 25. Liker ikke disse "lastebilstøvlene" fra timberland ol som mange bruker. De beige med veldig grov såle. Anonymkode: 40b94...3d0 Vil vel ikke kalle de kjerring, men jeg likte de ikke så godt. Ville ikke kjøpt de til meg selv. Men man har jo forskjellig smak. Anonymkode: 92a1a...290 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #3 Skrevet 12. desember 2022 Stort sett er disse trådene om ting er "kjerring" eller ikke helt meningsløse. Om en ung, hip, trendy influencer-berte har de på seg ser de sikkert kjempekule ut. Er du en trulte på 50+ med kommunestil så vil de likevel fremstå som "kjerring". Anonymkode: c6374...de8 12 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #4 Skrevet 12. desember 2022 Det kommer litt an på hvilket miljø du henger i. Om du henger i ett mijlø hvor det er enormt fokus på å ha det nyeste og fresheste innenfor mote, og lar andre diktere hvordan du skal kle deg, så ville jeg forhørt meg med dem. De som dikterer mote i omgangskretsen vil nok kunne vurdere bedre enn fremmede hva som defineres som kjerring. Jeg har alltid kjøpt det jeg selv synes er fint og behagelig. Anonymkode: 46b14...875 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #5 Skrevet 12. desember 2022 Syns de ser veldig fine ut! Men foretrekker sko som går litt høyere opp når det er vinter. Anonymkode: 99f78...2ff
17.11 Skrevet 12. desember 2022 #6 Skrevet 12. desember 2022 Vet ikke om det er kjerringsko, men de var definitivt ikke pene. Ser ut som billige utetøfler, som dessuten er laget av polyester, så du kommer til å fryse på bena. 8 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #8 Skrevet 12. desember 2022 Jeg er 50, og ser for meg ei gammel dame med tjukke strømper, skjørt og sånne sko. Men liker du dem så skal du ikke bry deg om hva andre synes. Anonymkode: 9dd10...d5f 6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #9 Skrevet 12. desember 2022 jeg er 53, og kan ikke gå med dem uten å bli kjerring. Jeg er både for gammel OG for ung for dem. De passer for pensjonister, eller ungdommer som har alderen og attituden til å gå med hva som helst. Av samme grunn kan jeg ikke bruke de der blusene med volanger som har vært in - de er enten kjerring eller litt ironiske på ungdom - det er samme fenomen. Anonymkode: aa5f7...9c1 6 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #10 Skrevet 12. desember 2022 Schetchers er generelt et konete merke. Jeg hadde aldri kjøpt de selv (er 34 år) , for jeg hadde blitt kjerring i de skoene. En 25 åring kan muligens få de til å virke kulere. Anonymkode: 528df...d39 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #11 Skrevet 12. desember 2022 Jeg har mitt andre par av de her, men har de i svart. Jeg kjøpte de første da jeg var 39 år. Men jeg har en muskel og leddsykdom, og ene benet er fult av metall, så jeg må ha gode sko og gå med. Men føler meg ikke kjerring i de. Anonymkode: b6f02...eb1
Ullvott Skrevet 12. desember 2022 #12 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): jeg er 53, og kan ikke gå med dem uten å bli kjerring. Jeg er både for gammel OG for ung for dem. De passer for pensjonister, eller ungdommer som har alderen og attituden til å gå med hva som helst. Av samme grunn kan jeg ikke bruke de der blusene med volanger som har vært in - de er enten kjerring eller litt ironiske på ungdom - det er samme fenomen. Anonymkode: aa5f7...9c1 Dette. Jeg nærmer meg 50 og kjenner på akkurat det samme. Det var en veldig god beskrivelse om å være for gammel og for ung på en gang. Kjerring er dermed ikke en absolutt verdi. Til TS: jeg tror du fint kan komme unna med de skoene uten at noen tror du har lånt dem av oldemoren din. 👍 2
Mardina Skrevet 12. desember 2022 #13 Skrevet 12. desember 2022 Jeg hadde virkelig ikke brydd meg om skoene så ut som "kjerringsko". Om jeg likte skoene og de var gode på beina, så hadde jeg ikke brydd meg hva andre måtte mene om dem. Går virkelig folk rundt å nistirrer på skoene til folk, for å finne ut om det er "kjerringsko" eller ikke? 😳 🤣 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #14 Skrevet 12. desember 2022 Mardina skrev (48 minutter siden): Jeg hadde virkelig ikke brydd meg om skoene så ut som "kjerringsko". Om jeg likte skoene og de var gode på beina, så hadde jeg ikke brydd meg hva andre måtte mene om dem. Går virkelig folk rundt å nistirrer på skoene til folk, for å finne ut om det er "kjerringsko" eller ikke? 😳 🤣 Kan du ikke bare akseptere at noen av oss er opptatt av stil? og uansett om man er opptatt av stil eller ikke, så er det et faktum at mennesker bruker svært få sekunder på å danne seg en oppfatning av andre basert på det de ser. Du trenger ikke like det, men det betyr ikke at det ikke er sant. Jeg personlig ønsker ikke å behandlet som en kjerring, dvs bli oversett og ignorert og avfeid som irrelevant i yrkeslivet eller på andre arenaer, og jeg har alderen mot meg i så måte, og dermed er det faktisk ganske viktig for meg at jeg treffer på klesstilen, i tillegg til at jeg må tenke på at det er viktig å ha god kroppsholdning og bevege meg lett. Anonymkode: aa5f7...9c1 4
lillevill Skrevet 12. desember 2022 #15 Skrevet 12. desember 2022 Ja de var litt kjærring. Ser ut som tøfler. Sorry. 🤣
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #16 Skrevet 12. desember 2022 Dette var kjerringsko ja. Det er sålene som gjør det. Både formen og fargen på sålen er ikke bra og minner om helsesko. Anonymkode: 7fe99...893 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 13. desember 2022 #17 Skrevet 13. desember 2022 Jeg hadde noen som lignet. Følte meg så ukomfortabel (kjerring) i dem at jeg ga dem bort til mamma. Jeg var i slutten av 30-årene da. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #18 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg personlig ønsker ikke å behandlet som en kjerring, dvs bli oversett og ignorert og avfeid som irrelevant i yrkeslivet eller på andre arenaer, og jeg har alderen mot meg i så måte, og dermed er det faktisk ganske viktig for meg at jeg treffer på klesstilen, i tillegg til at jeg må tenke på at det er viktig å ha god kroppsholdning og bevege meg lett. Anonymkode: aa5f7...9c1 På arbeidsplassen min ser alle damene som ikke jobber i administrasjonen mer eller mindre ut som kjerringer. De er svært intelligente, ettertraktet og høyt lønnet. Anonymkode: 58b9e...acd 3 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #19 Skrevet 13. desember 2022 Jeg kunne fint brukt de uten å føle meg kjerring. Er 36. Bestevenninne har noe lignende, hun er 40. Hun ser ikke kjerring ut med dem. Men vi kler oss etter vær og vind, uten å se ut som kjerringer. Ingenting ser så dumt ut som folk som har så glatte sko at de ser ut som bambie, eller står å skjelver å ser blåfrossen ut. Anonymkode: 46b14...875 2
kvinneguide Skrevet 13. desember 2022 #20 Skrevet 13. desember 2022 Kjerring vet jeg ikke, men jeg foretrekker mer klassiske snørestøvletter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå