Gå til innhold

Utsikt fra kjøkken/spisebord eller utsikt fra stue/sofa?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men om det er i sofaen dere har lange og gode samtaler, spiller brettspill, er sammen som familie og med gjester, og slikt, så er det jo helt fair at dere vil ha utsikten der. Ser ikke at jeg beskriver hvorfor jeg ville gjort mitt valg er noe du føler for å kommentere på? 

Anonymkode: 8332b...f07

Jeg kommenterte fordi du brukte "man"; i stedet for "Jeg/vi" ;) Så det så altså ut som om du skrev på vegne av befolkningen generelt, ikke på vegne av deg selv. Skjønner ikke helt hva det var å bli fornærmet på at jeg kommenterte at jeg gjør ting annerledes enn deg ;)

Anonymkode: 384af...a01

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg kommenterte fordi du brukte "man"; i stedet for "Jeg/vi" ;) Så det så altså ut som om du skrev på vegne av befolkningen generelt, ikke på vegne av deg selv. Skjønner ikke helt hva det var å bli fornærmet på at jeg kommenterte at jeg gjør ting annerledes enn deg ;)

Anonymkode: 384af...a01

Jeg brukte i alle fall ikke blunkefjes for å være nedlatende 😅 

Men beklager at det traff en nerve at jeg brukte feil pronomen. 

Anonymkode: 8332b...f07

• Liker 1
Skrevet

Jeg sitter i sofaen å spiser, ser på tv, leser bok, drikker kaffe, bruker pc og koser med pus. Sofaen er også der jeg sitter med venner når jeg har besøk.

Skrevet
Taluno skrev (10 minutter siden):

Jeg sitter i sofaen å spiser, ser på tv, leser bok, drikker kaffe, bruker pc og koser med pus. Sofaen er også der jeg sitter med venner når jeg har besøk.

Takk for svar! Eneste jeg gjør i sofaen av det er tv (minimalt) + bok. Kaffedrikking alltid på spisebordet pga små barn (vil ikke ha varm kaffe i barnehøyde), og bruker pc og har besøk ved spisebordet. Skjønner jo at jeg kanskje burde velge spisebordet der andre velger stue siden man har forskjeller i bruksmåte :) 

Anonymkode: 34bc1...c71

Skrevet

Stua. Jeg er sjeldent lenge på kjøkkenet/spiseplass.

Anonymkode: 19272...7a3

Skrevet

Spisebordet. Det er der jeg har ro til å se på utsikten, i sofaen skjer alt annet.

Anonymkode: 2a432...f4d

Skrevet

Jeg ville nok valgt kjøkkenet, fordi jeg opplever at det er der vi samles ved besøk. Ikke bare hvis jeg får besøk av en venn og tar en kaffe, men også hvis vi har en fest eller ungene har venner på besøk, så er det heller kjøkkenet enn stua. I stua er det egentlig viktigere for meg at det er mulig å gjøre det mørkt og hyggelig for filmkvelder, og ikke så viktig med utsikt. 

Anonymkode: f8159...69b

• Liker 2
Skrevet

Kommer vel mest an på deres bruksmønster.

Her har vi best utsikt i stuen, sånn egentlig. Men det er ved spisebordet vi blir sittende og se ut. Kunne helt klart tenkt meg å hatt motsatte rom, men orker ikke tanken på å bytte kjøkken.

Anonymkode: d4be8...6da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...