AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #1 Skrevet 12. desember 2022 Altså, ikke bare sånn litt sommerfugler, men helt over the top forelsket. Tenker på han absolutt hele tiden, drømmer om han, fantaserer. Ja, har slitt litt med mannen i noen år før jeg møtte denne nye, ingen sex blant annet, litt småkrangling, litt irritasjon. Mannen vet ingenting om mine følelser for en annen. Har vært i parterapi, hos sexolog, ingen effekt. Føler vi begge bare går og venter på brudd. Er det liv laga, eller er det bare å gi opp når det har gått så lang tid? Anonymkode: 1c374...803
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #2 Skrevet 12. desember 2022 Det er vel strengt tatt din egen feil, da du åpenbart gir næring til forelskelsen. Anonymkode: d04f7...bd4 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #3 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er vel strengt tatt din egen feil, da du åpenbart gir næring til forelskelsen. Anonymkode: d04f7...bd4 Jeg klarer ikke å la være. Jeg tenker på han konstant. Hvordan kan man stoppe å tenke på noen, i ett år? Jeg er helt utslitt. Anonymkode: 1c374...803
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #4 Skrevet 12. desember 2022 Hva venter du på? At du skal få et romantisk og hett sexliv med mannen din? Gi opp, og få deg et skikkelig liv, med eller uten han du er forelsket i. Anonymkode: 018a8...4b0
Frustrert tøtte Skrevet 18. desember 2022 #5 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 12.12.2022 den 8.02): Altså, ikke bare sånn litt sommerfugler, men helt over the top forelsket. Tenker på han absolutt hele tiden, drømmer om han, fantaserer. Ja, har slitt litt med mannen i noen år før jeg møtte denne nye, ingen sex blant annet, litt småkrangling, litt irritasjon. Mannen vet ingenting om mine følelser for en annen. Har vært i parterapi, hos sexolog, ingen effekt. Føler vi begge bare går og venter på brudd. Er det liv laga, eller er det bare å gi opp når det har gått så lang tid? Anonymkode: 1c374...803 Jeg var i samme dilemma. Flyttet ut fra samboeren min, men da mistet han som jeg var forelsket i lysten på meg...Nå er jeg 100% singel og klarer ikke å glemme han jeg var forelsket i. Men før eller senere er han glemt. Kan vel bare takke han for at jeg fikk der spennet i ræven som jeg trengte for å komme meg ut av ett dødt samboerforhold. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #6 Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 12.12.2022 den 16.24): Hva venter du på? At du skal få et romantisk og hett sexliv med mannen din? Gi opp, og få deg et skikkelig liv, med eller uten han du er forelsket i. Anonymkode: 018a8...4b0 Hva om han er opptatt. Hun må skjerpe seg. Anonymkode: 6eb45...b6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå