Gjest LoisLane Skrevet 12. desember 2005 #1 Skrevet 12. desember 2005 Jeg ønsker meg John Irvings siste. Eller den forrige Jon Almaas-boka, ikke den om vasking, men den om alt hva man bør vite. Noen som kan hjelpe meg med tittelen, forresten?
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #2 Skrevet 12. desember 2005 http://www.mao.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=145557 Pocket http://www.mao.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=134041 Vanlig
Gjest Spacegirl Skrevet 12. desember 2005 #3 Skrevet 12. desember 2005 Jeg ønsker meg de Harry Potter-bøkene som jeg ikke allerede har (har 2 stk i bokhylla). Og en bok med samiske eventyr oversatt til norsk. Denne har jeg egentlig fra før, men av diverse grunner har jeg ikke tilgang til den. Og så ønsker jeg meg Children of Violence-serien av Doris Lessing.
Grooo Skrevet 12. desember 2005 #5 Skrevet 12. desember 2005 Snø skal falle over snø som har falt, av Levi Henriksen
Bustetroll Skrevet 12. desember 2005 #6 Skrevet 12. desember 2005 Jeg ønsker meg alle bøkene til Iben Sandemose.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #7 Skrevet 12. desember 2005 samboer spurte hva jeg ønsket meg til jul, og jeg fant alle syv bøkene om narnia i ett bind, den er underveis i posten *hihi*
Gjest Revenka Skrevet 12. desember 2005 #8 Skrevet 12. desember 2005 Ønsker meg "Kennedys hjerne" av Henning Mankell.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #9 Skrevet 12. desember 2005 Til trådstarter: Boka til Jon Almaas heter "Bare så du vet det". Har den selv, veldig moro
Anglofil Skrevet 12. desember 2005 #11 Skrevet 12. desember 2005 1001 filmer du må se før du dør av Oliver Tukec Zorro av Isabel Allende Jane Eyre av Charlotte Brontë Kort fortalt - Hemingways noveller av Hemingway Ernest Pan av Knut Hamsun Victoria av Knut Hamsun Mrs Dalloway av Virginia Woolf Ibsens samlede verker av Henrik Ibsen Sonetter av William Shakespeare En midtsommernattsdrøm av William Shakespeare Stormen av William Shakespeare Som dere vil ha det av William Shakespeare Stor ståhei for ingenting av William Shakespeare Troll kan temme av William Shakespeare Macbeth av William Shakespeare Ville svaner: tre døtre av Kina av Jung Chang Hellig blod, hellig gral av Michael Baigent; Richard Leigh; Henry Lincoln DaVinchi Koden av Dan Brown Engler & demonr av Dan Brown Den digitale festning av Dan Brown I dine sko : to søstre - to liv av Jennifer Weiner David Copperfield av Charles Dickens Vår felles venn av Charles Dickens Tilbake til Shanghai av Kazuo Ishiguro Remains of the Day av Kazuo Ishiguro Never Let Me Go av Kazuo Ishiguro A Pale View of Hills av Kazuo Ishiguro An Artist of the Floating World av Kazuo Ishiguro The Unconsoled av Kazuo Ishiguro Northanger Abbey av Jane Austen North and South av Elizabeth Gaskell Siderhusreglene av John Irving Garps bok av John Irving Enke for et år av John Irving Den fjerde hånden av John Irving Elskeren av Margerite Duras Tilværelsens uutholdelige letthet av Milan Kundera Livet er et annet sted av Milan Kundera Identitet av Milan Kundera Latterlige kjærlighetshistorier av Milan Kundera Udødeligheten av Milan Kundera En spøk av Milan Kundera Uvitenheten av Milan Kundera Cold Mountain av Charles Frazier Agnes Grey av Anne Brontë The Tenant of Wildfell Hall av Anne Brontë Wives and Daughters av Elizabeth Gaskell Drep ikke en sangfugl av Harper Lee Gigi av Colette Young Adam av Alexander Trocchi White Chritmas av Margaret Eme Bailey When Harry Met Sally av Nora Ephron Twelfth Night av William Shakespeare Nattsvermeren av Thomas Harris Hannibal av Thomas Harris Den røde drage av Thomas Harris The House of Doctor Edwards av Francis Bleeding Broene i Madison county av Robert James Waller Tribunefeber av Nick Hornby Rosens navn av Umberto Eco Pelikanrapporten av John Grisham Regnmakeren av John Grisham The Color Purple av Alice Walker Gutten i graven ved siden av av Katarina Mazetti Mvh Yvonne
Aquarius Skrevet 12. desember 2005 #12 Skrevet 12. desember 2005 De Fire og Han som Gjør Galt Verre Krig og fred og politikk og sånn En kort historie om nesten alt Narniabøkene
Gjest LoisLane Skrevet 12. desember 2005 #13 Skrevet 12. desember 2005 En kort historie om nesten alt ← Den er så BRA!
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2005 #14 Skrevet 12. desember 2005 Den er så BRA! ← Hvem har skrevet denne? Jeg ønsker meg bøker om astronomi (gammel barndomsdrøm som har våknet). Jeg ønsker meg også bøker om språk og språkhistorie. Irving's nye har jeg liggende her; må bare prøve å holde meg til jul før jeg begynner å lese i den.
Gjest LoisLane Skrevet 12. desember 2005 #15 Skrevet 12. desember 2005 Bill Bryson har skrevet "En kort historie om nesten alt".
Aquarius Skrevet 12. desember 2005 #16 Skrevet 12. desember 2005 Den er så BRA! ← åh, nå gleder jeg meg ENDA mer til å få lest den!
nostalgia Skrevet 12. desember 2005 #17 Skrevet 12. desember 2005 Dreaming in Cuban - Cristina García The Poisonwood Bible - Barbara Kingsolver Personal History - Katherine Graham Dirt Music - Tim Winton Possession : a romance - A.S. Byatt A fine balance - Rohinton Mistry Lyspunkter - Karsten Isachsen Aforismer - Franz Kafka Nedenom og hjem - Charles Bukowski My Friend Leonard - James Frey Until I find you - John irving Volvo lastvagnar - Erlend Loe Modellen - Lars Saabye Christensen Fordeler og ulemper ved å være til - Vigdis Hjorth Maria og Jose - Erlend Loe Mandel - Merete Morken Andersen A.
Aquarius Skrevet 12. desember 2005 #18 Skrevet 12. desember 2005 Volvo lastvagnar - Erlend Loe ← Så klart! Den glemte jeg å nevne
Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2005 #19 Skrevet 13. desember 2005 jeg ønsker meg; Agnes Grey av A. Brontë Grapes of Wrath av John Steinbeck Narniakronologien av C.J.Lewis En ny arkitektur, Le Corbusier
Gjest Gjesta Skrevet 13. desember 2005 #20 Skrevet 13. desember 2005 Faarlund et al: Norsk referansegrammatikk. Kanskje ikke det spenstigste, men koster 800 kroner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå