AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #1 Skrevet 11. desember 2022 Jeg er utdannet innen sexologi ved UIA, og har flere fordypninger innen sexologi fra Oslo-met. Stor del av jobben min er også innenfor feltet. Jeg syntes altså seksualitet er veldig spennende og morsomt, rent faglig. Rent personlig er jeg ikke særlig opptatt av sex. Ja, jeg har prøvd det som er å prøve og utforsket på lik linje som svært mange andre igjennom ungdommen og som ung voksen. Men når alt kommer til alt, så er jeg altså ikke særlig opptatt av sex. Jeg kan fint gå et år uten sex i forhold jeg er i. Jeg kan like lett ha sex 5 ganger i uken, men det spiller altså ingen rolle for meg. Jeg har det like fint i et forhold helt uavhengig av frekvens på sex. Jeg tar svært sjelden initiativ til sex, da det er svært langt ned på prioriteringslisten min. Når jeg har sex, så er jeg helt såkalt «vanilje». Jeg har ingen spesielle fetisjer. Jeg har ikke noe behov for variasjon. Selve samleie/penetrasjon gir meg lite nytelse, og kan rett og slett være litt kjedelig. Det jeg syntes er litt komisk, er at noen jeg prater med syntes dette er veldig, veldig rart. De har en forventning om at jeg skal være veldig opptatt av sex «på hjemmebane», siden jeg har seksualitet som utdannelse og som jobb. Jeg kjenner ingen barnevernsansatte som bruker fritiden sin på barnevernssaker. Jeg kjenner ingen sykepleiere som driver med venefloner og sårstell hjemme. Jeg kjenner ingen regnskapsførere som bruker fritiden sin på å føre regnskap, jeg kjenner ingen ansatte i forsvaret som driver å kriger på fritiden osv osv. Er det så utrolig merkverdig at jeg som utdannet og yrkesutøvende innen seksualitet er så opptatt av sex privat? Anonymkode: 4f519...35d 7 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #2 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det så utrolig merkverdig at jeg som utdannet og yrkesutøvende innen seksualitet ikke er så opptatt av sex privat? Anonymkode: 4f519...35d Anonymkode: 4f519...35d