AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #1 Skrevet 11. desember 2022 Vi har noe på gang. Vært venner i flere år, som nå har utviklet seg. Har hatt sex (uten samleie) et par ganger og holder på å snakke om og utforske om vi kan bli et par. Jeg vet han har det litt tøft for tiden og sist vi snakket sammen var forrige helg. Da snakket vi om at han kunne komme til meg neste helg og overnatte... Noe han har veldig lyst til. Jeg har vært litt lei meg for at han ikke har gitt lyd på 6 dager nå... Litt ulikt han. Jeg har heller ikke tatt initiativ, da jeg forsto det som at utspillet ligger hos han. Men nå er jeg usikker på taktikken videre. Jeg blir mer og mer klar over at det er følelser i bildet her... Så kanskje er vi begge redde for å bli såret... Så.. Hva nå? Skal jeg 1.sende en mld og si det som det er, at jeg er såret over å ikke høre fra han og spørre om vi kan prates? 2.gå rett på sak og spørre om han vil overnatte til helgen? (og heller prate skikkelig med han da?) 3.ikke gjøre noe, men vente på at han gir lyd. What to do? 😊 Anonymkode: 83dd8...ebb
Eva-Lena Skrevet 11. desember 2022 #2 Skrevet 11. desember 2022 Hva med punkt 4, spørre hvordan det står til med han? Si han har vært så stille i det siste, så du lurer på om det går brs med han. 8 7
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #3 Skrevet 11. desember 2022 Hvis du vet at han har det tøft, og dere har kjent hverandre lenge. Ikke velg 1, 3. Velg 4, 2.. men dropp å prate om det. Vær litt mer moden da😂 Anonymkode: aea92...551 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #4 Skrevet 11. desember 2022 2. Ta initiativ! Ikke sutre og gjør ting til noe større problem enn det er. Trenger ikke være noe personlig mot deg at han ikke har gitt lyd fra seg og trenger ikke bety han er deppa heller. Men når dere ses neste gang bør du snakke med han om følelsene dine og spørre hva han tenker om å få følelser for deg hvis ikke ender du fort opp å bare bli pulevenn og såret Anonymkode: 7864f...f7c 1
norw Skrevet 11. desember 2022 #5 Skrevet 11. desember 2022 Ikke vær for konfronterende, men du kan fint sende mld om et eller annet, om hvordan det går med ham osv, og så flette inn noe om at det blir hyggelig å treffes. Ta det som en selvfølge at dere skal treffes. Det er evt han som må avlyse på eget initiativ. 3
Blue Balloon Skrevet 12. desember 2022 #6 Skrevet 12. desember 2022 Skriv: "Hei. Alt bra? Har ikke hørt fra deg på ei stund. Blir det til at du kommer i helga? Hadde vert kult om du tar turen." Og så se an stemninga og tonen når han er der, om hvordan du vil ta opp dette med han. Er mitt "fasitsvar" 😂 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #7 Skrevet 12. desember 2022 Gud bedre 🤦♀️ Du klager på lite kontakt og så har du ikke gitt lyd fra deg du heller 😅 Du sender en koselig melding og beklager for at du har hvert stille fordi du er usikker og ikke burde holde på med noen Du legger opp til dette selv. Anonymkode: 539d4...5af 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #8 Skrevet 12. desember 2022 Hvorfor tenker du så mye? Kan du ikke bare gjøre det du har lyst til ? Anonymkode: f8e0e...d2b
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #9 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gud bedre 🤦♀️ Du klager på lite kontakt og så har du ikke gitt lyd fra deg du heller 😅 Du sender en koselig melding og beklager for at du har hvert stille fordi du er usikker og ikke burde holde på med noen Du legger opp til dette selv. Anonymkode: 539d4...5af Avtalen var at han skulle ta kontakt. Da er det litt needy å være den som hiver seg rundt. Anonymkode: 83dd8...ebb
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #10 Skrevet 12. desember 2022 Hvilken livssituasjon er han i? Om han feks har barn så er det ikke så rart å ikke høre fra han, har han barn og fulltidsjobb er det enda mere normalt når han i tillegg har det tungt Anonymkode: d8e90...5cc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå