AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #1 Skrevet 11. desember 2022 Jeg kjenner en mann som bor med sine foreldre. Han bruker mye tid på internett. Det er slik at den stasjonære computeren står på foreldrene sitt soverom. Noen ganger så masturberer han i stolen ved pc bordet. Andre ganger gjør han det i sengen deres. Da han sa dette til meg, ble jeg sjokkert og sa at det ikke er vanlig. Han virket ikke brydd. Moren vasker sengetøyet for dem. Er dette normalt eller? Anonymkode: 06852...e40
Mezzosoprena Skrevet 11. desember 2022 #2 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg kjenner en mann som bor med sine foreldre. Han bruker mye tid på internett. Det er slik at den stasjonære computeren står på foreldrene sitt soverom. Noen ganger så masturberer han i stolen ved pc bordet. Andre ganger gjør han det i sengen deres. Da han sa dette til meg, ble jeg sjokkert og sa at det ikke er vanlig. Han virket ikke brydd. Moren vasker sengetøyet for dem. Er dette normalt eller? Anonymkode: 06852...e40 Det er så mye unormalt her, at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne 🤣 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #3 Skrevet 11. desember 2022 Atte hva!?!?? 😮 Anonymkode: 6e38c...90b
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #4 Skrevet 11. desember 2022 Ja seff hva trodde du Anonymkode: 361a6...88e
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #5 Skrevet 11. desember 2022 Hvor gammel er han? Håper han får egen pc/ laptop til jul. Er nok ikke så veldig normalt. Anonymkode: 940e5...f4c
Gjest AprilRyan Skrevet 11. desember 2022 #6 Skrevet 11. desember 2022 De fleste har nok en sperre for å ikke gjøre slike ting og mest sannsynlig ikke ønske å gjøre det i foreldrenes seng eller soverom, så ja det er ganske rart å gjøre det. Kanskje han bare er så vant til å bo sånn at han ikke tenker over det.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #7 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor gammel er han? Håper han får egen pc/ laptop til jul. Er nok ikke så veldig normalt. Anonymkode: 940e5...f4c 22 år. De har også laptop, men begge computerne står på samme soverom. Anonymkode: 06852...e40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå