Gå til innhold

Er dette vanlig? Mann masturberer i sengen til foreldrene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner en mann som bor med sine foreldre. Han bruker mye tid på internett. Det er slik at den stasjonære computeren står på foreldrene sitt soverom. Noen ganger så masturberer han i stolen ved pc bordet. Andre ganger gjør han det i sengen deres. Da han sa dette til meg, ble jeg sjokkert og sa at det ikke er vanlig. Han virket ikke brydd. Moren vasker sengetøyet for dem.

Er dette normalt eller? 

Anonymkode: 06852...e40

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg kjenner en mann som bor med sine foreldre. Han bruker mye tid på internett. Det er slik at den stasjonære computeren står på foreldrene sitt soverom. Noen ganger så masturberer han i stolen ved pc bordet. Andre ganger gjør han det i sengen deres. Da han sa dette til meg, ble jeg sjokkert og sa at det ikke er vanlig. Han virket ikke brydd. Moren vasker sengetøyet for dem.

Er dette normalt eller? 

Det er så mye unormalt her, at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne 🤣

• Liker 1
Skrevet

Atte hva!?!?? 😮

Anonymkode: 6e38c...90b

Skrevet

Ja seff hva trodde du

Anonymkode: 361a6...88e

Skrevet

Hvor gammel er han? Håper han får egen pc/ laptop til jul. Er nok ikke så veldig normalt. 

Anonymkode: 940e5...f4c

Gjest AprilRyan
Skrevet

De fleste har nok en sperre for å ikke gjøre slike ting og mest sannsynlig ikke ønske å gjøre det i foreldrenes seng eller soverom, så ja det er ganske rart å gjøre det.

Kanskje han bare er så vant til å bo sånn at han ikke tenker over det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor gammel er han? Håper han får egen pc/ laptop til jul. Er nok ikke så veldig normalt. 

Anonymkode: 940e5...f4c

22 år. De har også laptop, men begge computerne står på samme soverom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...