AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #1 Del Skrevet 11. desember 2022 Jeg har nettopp måttet gå gjennom en kirurgisk abort fordi fosteret viste seg å ikke være levedyktig. Var akkurat 13 uker på vei når det ble oppdaget, og fikk gjennomført aborten et par dager etterpå. Nå er jeg blitt litt «besatt» av å prøve igjen. Vi må selvsagt vente to uker med samleie, men lurer på når jeg muligens kan forvente meg å få eggløsning igjen. Hva er dere andres erfaringer etter en ma eller sa? Når kom eggløsning? Og hvis du klarte å bli gravid igjen etterpå, hvor lang tid tok det og hvordan gikk det denne gangen? Anonymkode: 4e88e...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #2 Del Skrevet 11. desember 2022 Hadde en SA i uke 8. Fikk ikke eggløsning før etter ca. 7 uker, mensen etter 9+ uker. Men siden du hadde kirurgisk abort går det kanskje fortere for deg. Anonymkode: a050a...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #3 Del Skrevet 12. desember 2022 Sender deg en god klem❤️ Hadde SA i uke 6, så var mer som en stor menstruasjon. Mensen kom ca. 5 uker etter, og gravid igjen 7 uker etter SA. Jeg er fortsatt i de første 12 ukene, så vanskelig å si hvordan det vil gå. Krysser fingrene for at det tar kort tid før eggløsning er på plass hos deg, og at spira sitter❤️ Anonymkode: d4cdc...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 12. desember 2022 #4 Del Skrevet 12. desember 2022 Eggløsning ca 6 uker etter blødningene startet, mensen 2 uker etter el. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #5 Del Skrevet 12. desember 2022 Sa i uke 8. Hadde positive eggløsningstester pga hcg så fikk ikke sjekka når. Men mensen kom etter 25 dager. Så el må ha komment tidligere enn normalt har som regel ca 28-29 dager. Anonymkode: 68c56...251 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #6 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sa i uke 8. Hadde positive eggløsningstester pga hcg så fikk ikke sjekka når. Men mensen kom etter 25 dager. Så el må ha komment tidligere enn normalt har som regel ca 28-29 dager. Anonymkode: 68c56...251 Sannsynligvis hadde du ikke el den syklusen . Like vanlig det og. Anonymkode: c9f96...11e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #7 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sannsynligvis hadde du ikke el den syklusen . Like vanlig det og. Anonymkode: Ja hvem vet Anonymkode: 68c56...251 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #8 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hadde en SA i uke 8. Fikk ikke eggløsning før etter ca. 7 uker, mensen etter 9+ uker. Men siden du hadde kirurgisk abort går det kanskje fortere for deg. Anonymkode: a050a...f28 Takk for svar! Jeg innbiller meg kanskje at det vil ta litt lengre tid siden jeg hadde kirurgisk abort, men håper selvsagt ikke det. AnonymBruker skrev (13 timer siden): Sender deg en god klem❤️ Hadde SA i uke 6, så var mer som en stor menstruasjon. Mensen kom ca. 5 uker etter, og gravid igjen 7 uker etter SA. Jeg er fortsatt i de første 12 ukene, så vanskelig å si hvordan det vil gå. Krysser fingrene for at det tar kort tid før eggløsning er på plass hos deg, og at spira sitter❤️ Anonymkode: d4cdc...2b3 Å, så fint at du ble så raskt gravid igjen! Gratulerer! ❤️ Håper virkelig spiren din sitter denne gangen. Masse lykke til 🙏🏻 Tusen takk til alle som har svart, det er veldig greit å kunne lese om andres erfaringer. Anonymkode: 4e88e...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #9 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har nettopp måttet gå gjennom en kirurgisk abort fordi fosteret viste seg å ikke være levedyktig. Var akkurat 13 uker på vei når det ble oppdaget, og fikk gjennomført aborten et par dager etterpå. Nå er jeg blitt litt «besatt» av å prøve igjen. Vi må selvsagt vente to uker med samleie, men lurer på når jeg muligens kan forvente meg å få eggløsning igjen. Hva er dere andres erfaringer etter en ma eller sa? Når kom eggløsning? Og hvis du klarte å bli gravid igjen etterpå, hvor lang tid tok det og hvordan gikk det denne gangen? Anonymkode: 4e88e...43e Alt opptil ett år er vanlig Anonymkode: 9f046...0d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #10 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alt opptil ett år er vanlig Anonymkode: 9f046...0d0 Håper virkelig vi slipper å prøve i ett år… Akkurat nå føles det som det eneste som kan fikse sorgen er å få en spire som sitter. Vi har blitt gravid veldig raskt tidligere, så jeg håper det er et godt tegn. Første var uplanlagt, og andre satt på første forsøk. Tredje gangen nå, som endte i abort, satt også på første forsøk. Håper så inderlig det vil gå fort etter dette også ❤️ Anonymkode: 4e88e...43e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #11 Del Skrevet 13. desember 2022 Fikk aldri eggløsning etter MA.. Påvisst PCO etter 5 år og under utredning Anonymkode: 4c2ec...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #12 Del Skrevet 13. desember 2022 Opplevde sa i uke 16, og fikk mensen igjen fire måneder senere. Etter dette mistet jeg mensen igjen og fikk den tilbake etter tre måneder, og så ble jeg gravid igjen måneden etter og venter nå en liten baby i mars🥰 Anonymkode: a18a1...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #13 Del Skrevet 14. desember 2022 Oppdaget MA i uke 9 og hadde utskraping. Fikk tilbake mensen etter ca 4 måneder. Tror det var fordi jeg hadde hatt et høyt hcg-nivå som det tok tid før sank tilbake til 0. Ble gravid igjen 10 måneder etter utskrapingen. Var også helt besatt av å bli gravid igjen så fort som mulig etter utskrapingen, men det ble faktisk litt lettere med tiden. Føler veldig med deg på at det er hardt å stå i ventetiden når man ønsker at det skal gå. Håper du er gravid igjen snart! Anonymkode: aaee4...171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå