AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #1 Skrevet 11. desember 2022 Noen andre jenter/damer av ikke-vestlig opprinnelse som har vært i Polen? Jeg har nylig vært i Krakow med en etnisk norsk venninne. Hun synes polakkene var veldig hyggelige og omgjengelige. Fikk god service og smil fra de ansatte i butikken. Jeg derimot følte meg usynlig og ignorert. Stilte jeg spørsmål så svarte de henne, og ikke meg. Noen steder var de kort i replikken og avvisende. Som om jeg var mindre verdt. Andre mørkhudede som har opplevd dette? Jeg er så glad og takknemlig for at jeg bor i Norge med rettferdige og humane nordmenn. Dette var virkelig en vekker for meg... Anonymkode: 333eb...b00
PITTY Skrevet 11. desember 2022 #2 Skrevet 11. desember 2022 Kanskje de bare var misunnelige når det viste seg at du var en svært pen person? Du skal ikke tro du er noe, liksom..
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #3 Skrevet 11. desember 2022 Hørt de ikke liker mørkhudete ja. Anonymkode: bfad5...d77
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #4 Skrevet 11. desember 2022 Tragisk forresten,da mørke mennesker er noe av det vakkreste som finnes. Anonymkode: bfad5...d77
Mezzosoprena Skrevet 11. desember 2022 #5 Skrevet 11. desember 2022 Polen er et land med mye rasisme, så jeg vil tro at det rett og slett bunner i det, dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå