Gå til innhold

Utflod

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når utfloden min er helt "fersk" ( :ler: ), er den hvit og uten klumper og lukter ikke noe. Men når den er blitt tørr i trusa har den en slags fiskelukt. Har jeg da sopp? :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er en utpreget fiskelukt er det kanskje lurt med en tur til legen?

Skrevet

ja, ja...

Sopp gir ikke såvidt jeg vet fiskelukt , men skjedekatar gjør. Og for å behandle det må du til legen. Men hva du gjør/ikke gjør med underlivet ditt er fullstendig opp til deg........

Skrevet

De fleste kroppsvæsker lukter annerledes når de har vært i klær så lenge at de tørker.. Særlig væsker fra underlivet.

Hvis utfloden ikke lukter når den er fersk, tror jeg du kan ta det med ro.

Hvis du derimot klør noe helt inni granskauen, og du er rød og greier, så kan det tyde på at ting ikke er helt som de skal.

Den uviljen din mot å gå til lege med underlivsproblemer kan, hvis du er bare litt uheldig, koste deg evnen til å få barn. Det kan også i verste fall koste deg livet med tanke på kreft og andre problemer.

Så bare fortsett å ikke gå til lege med slike problemer du... Veeeeldig lurt... :ironi:

Skrevet

Datteren min hadde samme innstilling som deg til å gå til lege for GU.

Men etter en voldtekt hadde hun ikke noe valg lenger, og det gikk faktisk kjempebra - etterpå var hun kjempestolt av seg selv!

Du har lov til å ha med deg noen, hvis du ikke vil gå alene. (Jeg for min del ville syntes det var enda verre)

Ellers kan jeg "trøste" deg med at ingen av oss synes det er innmari kult med GU, men det må faktisk til, med mindre du ikke er, har vært, eller noen gang kommer til å være seksuelt aktiv.

Skrevet

Vil bare si, at det å ta en g.u. koster ca tre fire minutter av en hel dag, det er ikke behagelig, men heller ikke vondt. Litt sårbart kanskje, men allikevel ligger tanken der om at dette er faktisk noe legen gjør, mer eller mindre hver dag. Er det ubehagelig å tenke tanken på å gå til en mann, så få en time hos en kvinne. Ta gjerne med deg noen, ikke nødvendigvis inn til selve undersøkelsen, men noen til å høre på det nervøse skravelet før man skal inn, kan være godt! Man kan også, når man ringer for å bestille time, si i fra om at man gruer seg, dette får da legen en notis om, og tar hensyn til det. Forøvrig synes jeg det er viktig at man uansett, aktiv eller ikke, med jevne mellomrom tar en g.u. Det er anbefalt, ikke bare med tanke på seksuelt overførbare sykdommer, men også andre sykdommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...