AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #1 Skrevet 11. desember 2022 Jeg har mange kopper, noe interiør pynt (vase, falske blomster, telys lykt etc) og masse masse bøker jeg ønsker å pakke inn og til Frelsesarmeen til jul - men er det noe vits? Har lest noe om at man ønsker helt nytt? Altså.. 🙃🫣 Jeg kan skjønne det ønskes nye ting grunnet andre har gitt søppel osv men disse tingene her er ikke søppel, det er ikke skader og ødelagt - det er bare at det blir liggende her hjemme og støve ned 🥲 Er det vits å gi som julegave til Frelsesarmeen? Er det virkelig så drit å få brukte bøker (romaner, krim bøker og ungdomsbøker)? Anonymkode: 164d8...40e
svartkatt Skrevet 11. desember 2022 #2 Skrevet 11. desember 2022 Du kan jo gi det til Fretex istedenfor..
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #3 Skrevet 11. desember 2022 Legg det ut på Finn, så blir det hentet av folk som ønsker seg akkurat den tingen. Er ikke det bedre, da? Anonymkode: 0f2ef...3fa 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #4 Skrevet 11. desember 2022 svartkatt skrev (18 minutter siden): Du kan jo gi det til Fretex istedenfor.. Så de kan overprise det og de som kanskje hadde ønsket det ikke har råd? Har generelt pleid å gi til fretex men tenkte denne gangen kunne jeg faktisk gi julegave.. Har et par ting fra ExtraLeker som er helt nytt og ikke åpnet, noe fra Brio. Anonymkode: 164d8...40e
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #5 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Legg det ut på Finn, så blir det hentet av folk som ønsker seg akkurat den tingen. Er ikke det bedre, da? Anonymkode: 0f2ef...3fa Jo, det kunne være noe. Greien var at jeg tenkte å skrive hvilken gjenstand som var inni pakken, på en til/fra lapp 😅 Anonymkode: 164d8...40e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå