Gå til innhold

Hvor vanlig er det at sensor avbryter i muntlig eksamen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig redd for å gå over tiden. 

Vi får forberedelsestid med hjelpemidler, men er redd for å ikke rekke å strukturere et fremlegg godt nok og ikke rekke og svare på alt. 

Sensorer og faglærere (spesielt i høyere utdanning men VG er vel like strengt) hvor mye drar det ned om dere må bryte inn pga tid? Hvis det som er sagt er veldig bra? 

Og hvor ofte skjer det? Er det helt vanlig at sensor bryter av pga tid? 

Anonymkode: 33fac...449

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler å sjekke sider «om eksamen» der du studerer. Hvis det er vgs så må du ikke la deg stresse av tiden. Bruker du veldig lang tid på fremlegget, så sier som regel sensor i fra. Dette er ikke negativt, men for å sette av god nok tid til spørsmålsrunden😀 Du skal jo vise kompetanse på flere tema enn oppgaven, så det at sensor tar styring på tid er bare til din fordel. Lykke til

Skrevet

Jeg har hatt en del muntlig på universitetet. Jeg har pleid å spørre om de kan si fra bår det fks er fem min igjen sånn at jeg er sikker på at jeg får sagt det viktigste. Har alltid gått fint og får stort sett gode karakterer på muntlig :)

Anonymkode: 23c87...4bc

Skrevet

Jeg ble avbrutt før tiden med beskjed om at jeg ikke trengte å si noe mer, det var en soleklar A. 

Anonymkode: 3fd38...b4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...