AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #1 Skrevet 11. desember 2022 Jeg har et lite øye til en fyr fra instagram.☺️vi har ikke møttes før idag, og dette var spontant. Snakker svært lite sammen.... . Jeg tok mest kontakt. Men jeg var veldig interessert. Plutselig idag gikk brannalarmen i bygget hvor jeg bor. Vet ikke hva det var, tror tørrkoking hos naboen. Gjett hvem som kommer etterpå? Jo han fyren, han er brannmann, med 5-6 andre kollegaer som er brannmenn. Vi stod alle sammen ute, og de brannmennene gikk inne i bygget.vi ventet utenfor, fikk øyekontakt med han. Og jeg holdt serr på å smelte av han i uniform. Men hele fyren var dødskjekk. Hadde lyst til å gå bort og snakke, men han var opptatt med å slå av alarmen og ville ikke forstyrre. Fikk bare øyekontakt. 😊er helt målløs. Lurer på om det er innafor å sende en melding? Men skrive hva? Det er ikke sikkert at jeg var helt gjenkjennelig, siden jeg hadde på lue. Og skjerf, og kun sett hverandre gjennom bilder. Anonymkode: b6371...b35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå