Gå til innhold

Har ikke råd til innboforsikring, men fillers, extensions og akrylnegler det har hun!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir helt matt av folk som klager over at de mistet alt i brann pga mangel på forsikring og stod på bar bakke med mange barn å ta hånd om, men fillers i leppa/kinn+negler og vipper, ja det blir prioritert.

Jeg blir tom for ord🙊

Anonymkode: 77c52...d5c

• Liker 10
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det e reel ikke lov å si noe, men i en reportasje om fattige ble det intervjuet en dame med masse tatoveringer. Altså... vet du hva en tatovering koster? Hun må ha brukt 70k minst. 

Anonymkode: 4ae81...dcb

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Du er sikkert en hyggelig person i selskaper.

Anonymkode: 0a530...dd7

Skrevet

Hvem er dette? Link?

Anonymkode: 8fc31...d2e

• Liker 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Klarer ikke å ha sympati med slike mennesker. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det e reel ikke lov å si noe, men i en reportasje om fattige ble det intervjuet en dame med masse tatoveringer. Altså... vet du hva en tatovering koster? Hun må ha brukt 70k minst. 

Jeg tok en bitteliten tatovering for 27 år siden og betalte 500,- og nå hadde den samme tatoveringen kortet meg sikkert opp mot 1000,- så det er dyrt

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvem er dette? Link?

Anonymkode: 8fc31...d2e

Har ikke lyst å legge ut mer innformasjon om vedkommende.

Ts

• Liker 1
Skrevet

Hva sa hun som var feil da? Er du ikke enig at det er veldig dumt at folk nedprioriterer viktige ting i livet for hedonistiske gleder?

Anonymkode: 9d050...968

• Liker 7
Skrevet

Samme med en psykolog (god lønn) som var i vg med botoxansiktet sitt og sa hun ikke visste om hun greide en økning i strømregninga på 2-3000……. 

Anonymkode: a874f...640

• Liker 4
Skrevet

Har man ting og tang og ikke minst barn, må man ha husforsikring.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Blir helt matt av folk som klager over at de mistet alt i brann pga mangel på forsikring og stod på bar bakke med mange barn å ta hånd om, men fillers i leppa/kinn+negler og vipper, ja det blir prioritert.

Jeg blir tom for ord🙊

Hallo, skjerp deg! Hun sto på bar bakke for lenge siden, ikke nå. Reportasjen handler om at hun skal til Ukraina i jula og hjelpe menneskene der, og DETTE er det du får ut av den. Tragisk!

Anonymkode: 35f40...fb1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Enig. Jeg så også en av de på debatten på nrk som ble intervjuet hjemme satt der med mac og dyre interiørting. Tenker man kanskje må prioritere litt her. 

Anonymkode: c1e9f...88d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det denne artikkelen du snakker om, ts?

https://www.nrk.no/urix/norske-jeanett-ofrer-familiejulen-for-ukraina-1.16210939

Du klarte å lese helt ned til de nederste linjene i artikkelen hvor det stod at hun for fire år siden mistet alt hun hadde i brann og ikke hadde innboforsikring? Hvor i artikkelen klager hun over dette? Artikkelen handler om at hun reiser til et fuckings krigsherjet land for å drive hjelpearbeid istedenfor å feire jul med familien, ikke om at hun ikke har råd til mat og gaver til familien sin. Det må da være lov å bruke penger på andre ting flere år etter man har opplevd brann eller?

Anonymkode: 03a3e...5b3

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har også en haug med tattoos, ikke kostet meg mye heller siden artisten er en god venn så å dømme andre basert på egne meninger er sjelden smart.. Jeg har betalt for en tattoo av de 13 jeg har, der fire av dem er ganske store og omfattende.. Ville nok raskt kostet meg 50 000 pluss OM jeg skulle betalt, i tillegg har jeg hodet fullt av botox pgs kronisk migrene - noe som er dekket av HELFO og derfor gratis men du og flere med deg ville automatisk KUN basert på det tenkt at jeg sløste bort penger..? 

Anonymkode: e050d...c6d

• Liker 1
Skrevet

Syns det er flott at folk ønsker å hjelpe, men ikke at det går på bekostning av egne barn. Og når en da ser på tidligere hendelser, kan en lure på hvor på prioriteringslista barna er. Et menneske full av omsorg, ville vel satt barna først? Sørget for at forsikringer og sånn var i orden? Så da kan en lure på om det er status eller hjertevarme som er grunnen til veldedigheten. Men hjelpen kommer fram, og det er viktigere enn hvorfor hun gjør det. Delte følelser etter å ha lest artikkelen...

Anonymkode: bd696...a19

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Sånne personer er en helt annen i selskaper, fint å gjemme seg bak anonymitet når man skal være nedlatende 🤮

Anonymkode: 94f10...101

Skrevet

Det er klart at når det ultimate målet er å hanke inn en sugar daddy, så må man prioritere fillers foran strømregninger. Strømregningen kan jo sugar daddien ta.

Anonymkode: 3bf19...e8a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Syns det er flott at folk ønsker å hjelpe, men ikke at det går på bekostning av egne barn. Og når en da ser på tidligere hendelser, kan en lure på hvor på prioriteringslista barna er. Et menneske full av omsorg, ville vel satt barna først? Sørget for at forsikringer og sånn var i orden? Så da kan en lure på om det er status eller hjertevarme som er grunnen til veldedigheten. Men hjelpen kommer fram, og det er viktigere enn hvorfor hun gjør det. Delte følelser etter å ha lest artikkelen...

Anonymkode: bd696...a19

Status?? Man drar ikke fra barna sine i julen for status, kanskje det kan tenkes at hun uansett ikke skulle ha barna sine denne julen - og derfor velger å gjøre dette? Ikke alt kommer fram i en slik artikkel.. 

Uflaks rammer de fleste i løpet av livet, noen tar dårlige valg, men det er ofte en grunn til det. 

Anonymkode: 94f10...101

Skrevet

Det er klart at når det ultimate målet er å hanke inn en sugar daddy, så må man prioritere fillers foran strømregninger. Strømregningen kan jo sugar daddien ta.

Anonymkode: 3bf19...e8a

Hvordan vet du at hun har en sugardaddy?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...