AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #1 Skrevet 11. desember 2022 Ja det er massevis av skrekkhistorier om mobbing og slikt. Anonymkode: f7e96...59c
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #2 Skrevet 11. desember 2022 Vi flyttet fra mobbing. Aldri angret den beslutningen. Anonymkode: 7d5fd...927 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #3 Skrevet 11. desember 2022 Vi flyttet når eldste var 5 og yngste var 3. Yngste gled rett inn, eldste tok flere år å tilpasse seg. Så flyttet vi i 7 og 5 trinn, gikk fint for yngste og ny katastrofe for eldste, hjalp ikke med covid, så vi vant løsning for å flytte tilbake og det går bra nå. Noen gangertar jobber oss med andre steder, men jeg flytter ikke en gang til så lenge ungene bor under samme tak. Mange barn - som min takler ikke like godt å tilpasse seg og klarer ikke like lett å skaffe seg nye venner. Min er veldig stille og forsiktig. Anonymkode: da809...185
Sveija Skrevet 11. desember 2022 #4 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi flyttet fra mobbing. Aldri angret den beslutningen. Anonymkode: 7d5fd...927 Enig i denne. Dersom det er mobbing som ikke blir løst ville jeg uten tvil flyttet. Men man flutter ikke for sin egen del så lenge man har barn. Høst mange katastrofeutfall, og ikke villig til å ta den sjangsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå