AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #1 Skrevet 11. desember 2022 Hadde jeg fått det samme spørsmålet fra noen andre ville jeg svart "ja", men det er ikke like enkelt når det kommer til meg selv. Jeg har vokst vekk fra mine gamle trakter og har ikke så stor interesse for å dra tilbake dit. Denne personen inspirerer meg ikke framover i livet, og har egentlig ikke gjort det heller. Det føles litt ut som å se tilbake på en tung og trøblete tid, når jeg tenker på, eller ser denne personen. Jeg vil avslutte dette kapittelet, men går man for langt når man slutter å følge noen på sosiale medier? Eller sletter folk fra snapchat? Hva tenker dere? Det sitter veldig langt inne...... Anonymkode: cc78e...7b2 1
Sheik Skrevet 11. desember 2022 #3 Skrevet 11. desember 2022 Selvaagt velger du selv hvem du vil ha i livet ditt. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #4 Skrevet 11. desember 2022 Hvor mye ville du reagert om noen "unfollowed" deg? Holder du god oversikt over hvem som følger deg til en hver tid, og sjekker hvem som har begynt/sluttet følge deg? Anonymkode: 92a8c...edd
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #5 Skrevet 11. desember 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvor mye ville du reagert om noen "unfollowed" deg? Holder du god oversikt over hvem som følger deg til en hver tid, og sjekker hvem som har begynt/sluttet følge deg? Anonymkode: 92a8c...edd Hehe, nei. Men har hendt at jeg har sendt snap til en person som har vist seg å slette meg. Ble jo litt lei meg men det gikk jo over.. Anonymkode: cc78e...7b2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #6 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hadde jeg fått det samme spørsmålet fra noen andre ville jeg svart "ja", men det er ikke like enkelt når det kommer til meg selv. Jeg har vokst vekk fra mine gamle trakter og har ikke så stor interesse for å dra tilbake dit. Denne personen inspirerer meg ikke framover i livet, og har egentlig ikke gjort det heller. Det føles litt ut som å se tilbake på en tung og trøblete tid, når jeg tenker på, eller ser denne personen. Jeg vil avslutte dette kapittelet, men går man for langt når man slutter å følge noen på sosiale medier? Eller sletter folk fra snapchat? Hva tenker dere? Det sitter veldig langt inne...... Anonymkode: cc78e...7b2 Ja, det er helt ok. Jeg sletter de som skriver ting jeg ikke vil være bekjent av, eller om de ikke er interessant eller skriver for mye. Hva knut spiser til middag hver dag trenger jeg feks virkelig ikke vite. Eller at Arne irriterer seg ofte over omgivelsene sine. Jeg har noen fb venner helt fra barneskolen. Noen vil jeg vite hvordan det går med, andre skriver informative og kunnskapsrike innlegg og noen legger ut detaljerte innlegg fra uvanlige reiser. Anonymkode: e9852...705 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #7 Skrevet 11. desember 2022 Selvfølgelig. Slettet selv «den kule jenta» fra ungdomsskolen fordi jeg bare fikk en dårlig følelse hver gang hun la ut noe (som er ganske ofte). Folk som ikke bidrar positivt eller gir en noe trenger en ikke gi oppmerksomheten sin. Anonymkode: a1625...bbb 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #8 Skrevet 12. desember 2022 Heøt iorden Jeg gjorde det, ble dog konfrontert mange år senere med verdens lengste «hvorfor» tale, og endte med å sende forespørsel igjen for å holde freden 🫣 Anonymkode: 0a025...a8c
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #9 Skrevet 12. desember 2022 Hvorfor sitter det langt inne? Jeg forstår ikke at dette er noe å spørre om en gang? Anonymkode: d2cd0...9e9 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #10 Skrevet 12. desember 2022 Ja, det er ikke noe problem. Du velger selv hvem du vil ha på sosiale medier. Om problemet egentlig bare er at du ikke får noe ut av å se hva personen legger ut, og du synes det er skikkelig ubehagelig å "unfollowe" denne, så finnes det gjerne fine måter å slumre/pause personen, slik at du ikke lengre får opp innlegg fra denne i din feed. Anonymkode: 34cac...5c8
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #11 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hadde jeg fått det samme spørsmålet fra noen andre ville jeg svart "ja", men det er ikke like enkelt når det kommer til meg selv. Jeg har vokst vekk fra mine gamle trakter og har ikke så stor interesse for å dra tilbake dit. Denne personen inspirerer meg ikke framover i livet, og har egentlig ikke gjort det heller. Det føles litt ut som å se tilbake på en tung og trøblete tid, når jeg tenker på, eller ser denne personen. Jeg vil avslutte dette kapittelet, men går man for langt når man slutter å følge noen på sosiale medier? Eller sletter folk fra snapchat? Hva tenker dere? Det sitter veldig langt inne...... Anonymkode: cc78e...7b2 Du kan vel fortsette å følge, men blokkere oppdateringer. Det kommer an på personen, men for noen er det tøft å bli "unfollowed". Anonymkode: b049d...569 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #12 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hehe, nei. Men har hendt at jeg har sendt snap til en person som har vist seg å slette meg. Ble jo litt lei meg men det gikk jo over.. Anonymkode: cc78e...7b2 Så hvorfor betyr det så mye for deg hva denne personen vil tenke, dersom han tilfeldigvis sitter å ha full oversikt og jevnlig sjekker hvem som er venner/følgere? Har dere mye kontakt? Anser han deg som en veldig nær venn, slik at han vil bli veldig såret? Anonymkode: 92a8c...edd
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #13 Skrevet 12. desember 2022 Sorry mye spørsmål, jeg prøver bare forstå hvorfor du bryr deg så mye om hva han skal mene om deg dersom du ikke følger han lengre... Anonymkode: 92a8c...edd
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #14 Skrevet 12. desember 2022 30 minutter siden, AnonymBruker said: Så hvorfor betyr det så mye for deg hva denne personen vil tenke, dersom han tilfeldigvis sitter å ha full oversikt og jevnlig sjekker hvem som er venner/følgere? Har dere mye kontakt? Anser han deg som en veldig nær venn, slik at han vil bli veldig såret? Anonymkode: 92a8c...edd Har sjeldent kontakt, men hender seg h*n sender en snap innimellom som jeg svarer på.. Har trukket meg litt unna denne personen for noen år siden vet at h*n ikke har mange venner og blir heller ikke lett likt av andre.. føler vel en trang til å være der liksom, men det blir jo mer som en støttekontakt og ikke vennskap fra min side.. redd for at personen skal bli lei seg hvis jeg unfollower.. samme med hvis jeg plutselig møter denne personen irl, så skulle jeg egentlig ønske at jeg klarte å gå rett forbi uten å føle at jeg må stoppe å prate.. Anonymkode: cc78e...7b2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #15 Skrevet 12. desember 2022 Det skal andre bestemme? Nei, ta tak i livet ditt. DU bestemmer hvem du skal bruke tiden din på. I dag bruker jeg kun tid på mennesker/aktiviteter som gir meg noe. Alt annet blir støttekontakt for min del, ønsker ikke å være det. Anonymkode: 7bfcd...446
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #16 Skrevet 12. desember 2022 Er det kun denne ene personen du ønsker å "unfollowe"? Jeg har aldri hengt meg opp i enkeltpersoner, eller tenkt så mye over hva den og den gir meg på face, slik det virker som du har gjort her. Men ønsker du å slette vedkommende som venn, så gjør du det. Anonymkode: 7b4ea...381
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #17 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kan vel fortsette å følge, men blokkere oppdateringer. Det kommer an på personen, men for noen er det tøft å bli "unfollowed". Anonymkode: b049d...569 Enig! For meg virker det som om enkelte har stort behov for å "unfollowe" for å gjøre et poeng mot den personen de sletter. Anonymkode: 7b4ea...381
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #18 Skrevet 12. desember 2022 Jeg rydder stadig vekk i vennelistene, både på facebook, snap og insta. Gir det meg ikke noe å ha de der, kan de godt slettes. Dette er jo folk jeg ikke snakker med, folk som jeg kanskje møter på kjøpesenter som ser en annen vei, og ikke hilser en gang. Så jeg bruker ikke så mye energi på å tenke på hva de føler om det.. Anonymkode: 54fa4...69c
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #19 Skrevet 12. desember 2022 Du er antagrlig ikke så viktig tilbake heller at vedkommende legger merke til det eller bryr seg. Unnfollow hvem du vil, eneste som hadde vært litt merkelig er å unnfollowe kjæresten.... Anonymkode: 7bab8...7ac
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #20 Skrevet 12. desember 2022 Det er utrolig mye jeg og meg i tråden her. Hva har JEG igjen for dette. Hva gjør dette MEG? Osv. Hva med å tenke på den andre? Det er ikke sikkert det betyr så mye for vedkommende, men det kan da ikke være så forferdelig å ha vedkommende som venn heller? Og noen betyr dette faktisk en del for. Hvorfor det veldige behovet for å fjerne vedkommende som venn? Gjør det noe om vedkommende er det? Anonymkode: b049d...569
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå