AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #1 Skrevet 11. desember 2022 han er ambivalent . Kona hans vet om vår relasjon, men han har fortalt at den er avsluttet, og de skal begynne i terapi. Men likevel vil han ha kontakt med meg, selv om den ikke er som før hun fant ut av det. Jeg føler meg ofte brukt, selv om han sier at han tenke rpå meg/elsker meg/forelsket i meg/ser for seg en fremtid med meg. Han holder mer igjen, forteller lite om deres relasjon og jeg aner ikke hvor jeg har han. Ringer ikke, sender sjeldnere meldinger, vanskelig å lage avtaler. Han har aldri sagt til kona si at han elsker henne, og de virker veldig forskjellig og et ekteskap uten sex. jeg på min side er i ferd med å avslutte ekteskapet mitt men blir så påvirka av hvor han andre er at jeg ikke klarer å skille på følelsene mine. Blir helt dårlig av situasjonen, men klarer ikke avslutte med han, for jeg har aldri følt slik for noen noensinne. Og når vi møtes stopper verden opp. Vi har begge 1 barn på hver vår kant og er i begynnelsen av 30 åra. Noen som har vært i samme situasjon? Noen solskinnshistorier om at dere fikk hverandre til slutt? Det er så utmattende... Anonymkode: a1384...e18
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #2 Skrevet 11. desember 2022 Han har lurt deg! Se hva du skriver «Han har aldri sagt til kona at han elsker henne», jo det har han! Han har samtidig bedt på sine knær om at hun skal bli hos han, ellers hadde hun gått uten terapi. Så blåøyd er du vel ikke at du gir han i både pose og sekk samtidig som du tror at dere har en fremtid? Tøff kjærleik å få høre sannheten, jeg vet Anonymkode: ba37a...3e0 25 13
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #3 Skrevet 11. desember 2022 Herregud. For et sirkus. Bli voksen og slutt å baser hele livet ditt på dette føleleshysteriet. Anonymkode: 7b57f...ab7 10 1 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #4 Skrevet 11. desember 2022 Har vært i samme situasjon som deg (ville aldri gjort det samme på ny. Blir kvalm av tanken). Du blir holdt for narr. Han jeg holdt på med forlot aldri konen. Action speaks louder than words - han elsker nok henne høyere enn han gir uttrykk for. Anonymkode: 7397d...ea4 14 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #5 Skrevet 11. desember 2022 Tror du virkelig hun kona en gang i tiden giftet seg med én som aldri har sagt at han elsker henne...? Så lettlurt er du da vel ikke? Anonymkode: 96941...40d 17 6
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #6 Skrevet 11. desember 2022 Dette går aldri bra for dere. Han kommer til å holde på deg med fagre ord og løfter og du går og blir mer og mer fortvila og så kræsjer det totalt. Enten blir han kastet ut av kona si fordi det blir avslørt og dere to blir sammen, til han møter en ny dame og sier det samme til henne som til deg. Det finnes flust av menn som går fra konene sine, men jeg tror de oppfører seg annerledes og de går nok ikke i terapi med kona si. Han lyver for deg og jeg ... fader, jeg er sikkert superslem her nå, men jeg håper litt at du får deg en knekk selv her. Ser for meg at du blir dumpa og mannen blir dumpa av kona si, men han vil ikke ha deg så er det to familier som sitter igjen og er knust og ødelagte. Syns synd på de to barna oppi det hele og håper dere kan være voksne nok til at det går minimalt utover dem i hvert fall. Anonymkode: 1f185...f54 10 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #7 Skrevet 11. desember 2022 Akk og ve!! Hvordan skal det gå med verden?? Hvordan i alle dager tenker du at han har klart å gifte seg uten å gi uttrykk for at han elsker kvinnen han er gift med? Slo hun ham ned med en klubbe og drog han til alters? Anonymkode: 2b24a...21e 14 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #8 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tror du virkelig hun kona en gang i tiden giftet seg med én som aldri har sagt at han elsker henne...? Så lettlurt er du da vel ikke? Anonymkode: 96941...40d Er hun av samme kaliber som ts så tyder det på at det kan være en mulighet.. Anonymkode: 2b24a...21e 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #9 Skrevet 11. desember 2022 Du blir lurt og holdt for narr. Kom deg vekk fra dette rasshølet av en mann. Nei, de går ikke fra kona. Det han holder på med er klassisk "utro mann som aldri går fra kona"-opplegg. Anonymkode: 1e6b8...e77 4 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #10 Skrevet 12. desember 2022 Ikke har han noensinne sagt til kona at han elsker henne, og ikke har de sex. Elskerinnetalen, ja. TS, du er fascinert fordi han er en du ikke kan få. I realiteten skal du være glad for at du ikke kan få en sånn person, for han der er jammen ikke mye å samle på. En løgner og svikefull person har ingen verdi. Synes jeg hører ham i terapisamtalene, der han overfor kona forteller om deg som forførte ham, og som han nå prøver å holde på god avstand. Anonymkode: 8f42a...e06 8 2
Macro Skrevet 12. desember 2022 #11 Skrevet 12. desember 2022 Du får bare avslutte ekteskapet ditt. Mannen din skal ikke at til takke med å være pynteputa på sofaen din bare fordi du ikke var velkommen til å hoppe over gjerdet. 2 7
Turtellure12 Skrevet 12. desember 2022 #12 Skrevet 12. desember 2022 Han kommer aldri til å gå fra kona. Du blir lurt 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #13 Skrevet 12. desember 2022 ts her: men hvorfor skal han lyve til meg om hva han føler? han hadde jo en gylden anledning til å bare kutte meg ut da han ble tatt. Ja, jeg føler meg dum og ubrukelig. Trenger jo egentlig ikke flere som påpeker det,men likevel, så da skal jeg bare kutte kontakten? slutte å håpe at han velger oss? Anonymkode: a1384...e18
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #14 Skrevet 12. desember 2022 Fordi han syns det er stas å få i både pose og sekk. Trygghet og stabilitet med kona og forbudt sex med elskerinnen. Du skal uansett ikke gå ut av et forhold pga en annen fyr. Du skal gå ut av forholdet ditt fordi det er dødt og fordi du ikke klarer å dele seng eller liv med ham du nå er gift med. Forholdet til elskeren din er skittent og igangsatt på umoralsk vis, elskeren din vil i så fall alltid være den som brøt opp den lille familien din. Og husk at ingen elsker barnet ditt mer enn han du er gift med nå. Anonymkode: ff12a...e6c 11 6
MayorSantos Skrevet 12. desember 2022 #15 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tror du virkelig hun kona en gang i tiden giftet seg med én som aldri har sagt at han elsker henne...? Så lettlurt er du da vel ikke? Hun er dame …. Så JO! 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #16 Skrevet 12. desember 2022 Ts hvorfor giftet du deg og fikk barn med mannen din egentlig? Du er i begynnelsen av 30 årene og du oppfører deg som en i 50 årene som har vært gift lenge og ser etter noe nytt. Denne bruk og kast mentaliteten er til å bli kvalm av. Håper mannen din finner en ny som verdsetter han. Anonymkode: 40435...105 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #17 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): ts her: men hvorfor skal han lyve til meg om hva han føler? han hadde jo en gylden anledning til å bare kutte meg ut da han ble tatt. Ja, jeg føler meg dum og ubrukelig. Trenger jo egentlig ikke flere som påpeker det,men likevel, så da skal jeg bare kutte kontakten? slutte å håpe at han velger oss? Anonymkode: a1384...e18 Dette er ikke annet enn humoristisk. Anonymkode: 7b57f...ab7 4
Gjest theTitanic Skrevet 12. desember 2022 #18 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): han er ambivalent . Kona hans vet om vår relasjon, men han har fortalt at den er avsluttet, og de skal begynne i terapi. Men likevel vil han ha kontakt med meg, selv om den ikke er som før hun fant ut av det. Jeg føler meg ofte brukt, selv om han sier at han tenke rpå meg/elsker meg/forelsket i meg/ser for seg en fremtid med meg. Han holder mer igjen, forteller lite om deres relasjon og jeg aner ikke hvor jeg har han. Ringer ikke, sender sjeldnere meldinger, vanskelig å lage avtaler. Han har aldri sagt til kona si at han elsker henne, og de virker veldig forskjellig og et ekteskap uten sex. jeg på min side er i ferd med å avslutte ekteskapet mitt men blir så påvirka av hvor han andre er at jeg ikke klarer å skille på følelsene mine. Blir helt dårlig av situasjonen, men klarer ikke avslutte med han, for jeg har aldri følt slik for noen noensinne. Og når vi møtes stopper verden opp. Vi har begge 1 barn på hver vår kant og er i begynnelsen av 30 åra. Noen som har vært i samme situasjon? Noen solskinnshistorier om at dere fikk hverandre til slutt? Det er så utmattende... Anonymkode: a1384...e18 Hørtes ut som et klassisk tilfelle. Enden på visa er vel ofte den at han fortsetter sitt ekteskap, for hadde han faktisk villet gå så hadde han gjort det for lenge siden, - og du ødelegger ditt. Du vil da få en utfordring med din mann, stor kjærlighetssorg for den andre og alle de praktiske og emosjonelle vanskelighetene med et brudd både for deg, din mann og deres barn, rett i fanget. Det er rett og slett for mye på en gang å takle.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #19 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): ts her: men hvorfor skal han lyve til meg om hva han føler? han hadde jo en gylden anledning til å bare kutte meg ut da han ble tatt. Ja, jeg føler meg dum og ubrukelig. Trenger jo egentlig ikke flere som påpeker det,men likevel, så da skal jeg bare kutte kontakten? slutte å håpe at han velger oss? Anonymkode: a1384...e18 Han elsker nok kona si og livet sitt og tryggheten, men han er nok også forelsket i deg, og spenningen. Dette er nok veldig giftig for deg, og det beste er å kutte kontakten. Det kommer til å ta noen år å komme over dette, så jeg håpet du enten finner mannen din eller en annen slik at du kan føle deg elsket igjen på en mye bedre måte enn dette. Anonymkode: 217d3...67b 8
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #20 Skrevet 12. desember 2022 Øh.. hallo? Er det ingen hjemme her hos noen av dere som svarer? Her var dere bra kjapp å kaste dere over å snakke om hvor kjip han mannen er som aldri blir å gå fra kona, og at TS er blitt lurt. Den eneste som har blitt lurt her er jo mannen til TS som sitter hjemme mens hun er ute å knuller en annen fyr og er desperat etter at han skal forlate kona si og velge henne. Anonymkode: fa3ae...085 12 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå