AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #1 Skrevet 11. desember 2022 Hei, jeg er en ung mann som er litt usikker på min egen seksualitet. Jeg har alltid følt meg tiltrukket av jenter, men så har jeg også begynt å føle noe for gutter. Jeg lurer på om noen her kan hjelpe meg med å forstå hvordan sex fungerer og hvordan man kan vite hva man liker. Jeg har også en annen ting jeg vil spørre om. Jeg liker å bjeffe når jeg blir veldig glad eller opphisset. Er dette normalt? Noen ganger føler jeg meg litt flau over det, men det føles også veldig godt. Takk for at dere leser dette, og jeg håper noen kan hjelpe meg med å forstå dette bedre. Anonymkode: 5afb8...422
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #2 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei, jeg er en ung mann som er litt usikker på min egen seksualitet. Jeg har alltid følt meg tiltrukket av jenter, men så har jeg også begynt å føle noe for gutter. Jeg lurer på om noen her kan hjelpe meg med å forstå hvordan sex fungerer og hvordan man kan vite hva man liker. Jeg har også en annen ting jeg vil spørre om. Jeg liker å bjeffe når jeg blir veldig glad eller opphisset. Er dette normalt? Noen ganger føler jeg meg litt flau over det, men det føles også veldig godt. Takk for at dere leser dette, og jeg håper noen kan hjelpe meg med å forstå dette bedre. Anonymkode: 5afb8...422 Bjeffe faktisk haha men ja har vært med en som lagde bromlelyder når han kom så sikkert ikke helt uvanlig 😂 forklare hva sex er ? Du må vell bare prøve å se hva du liker. De fleste er vell biseksuelle vill jeg tro. Menn har g punkt i rumpa så logisk å vill bruke det. Hva er det du føler får gutter? Anonymkode: 140c7...001
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #3 Skrevet 11. desember 2022 Sannsynligvis et trolleinnlegg, men helga er heldigvis over nå. Skole i morgen lille venn. Dog; Tourettes syndrom medfører f.eks bjeffing. Anonymkode: ec09f...5ed 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #4 Skrevet 11. desember 2022 Kanskje du er som Ole Brum? Ja takk begge deler. Må bare prøve deg frem for å finne ut hva du liker best. I dagens samfunn så er det ingenting som er feil. Anonymkode: db141...49c
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #5 Skrevet 11. desember 2022 Bjeffing er greit, rauting bør du derimot være mer forsiktig med. Anonymkode: b495e...e84
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #6 Skrevet 11. desember 2022 Bra du ikke uler som en ulv. Anonymkode: 18d6b...666
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #7 Skrevet 11. desember 2022 Høres ut som at du er bifil eller biseksuell, helt normalt det. Også høres det ut som du har petplay fetisj, Google det. Anonymkode: 78e9b...378
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå