Gå til innhold

Hvorfor er det ikke julemusikk i butikkene lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dødsens stille over alt jo. Andre som har merket dette? Hva kan det komme av?

Anonymkode: 8e2b4...5db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vel å gjøre med at musikken på betales for(om man skal gjøre det lovlig). Så blir nok en prioriteringssak.

Jeg jobber i (kles)kjedebutikk og vi har musikk, for tiden også julemusikk, ca hver 3. sang. Alle butikkene i kjeden har samme musikk.

Men det er delte meninger hos kundene, noen kan be oss om å skru av mens de er der. Det gjør vi imidlertid ikke, da vi må langt bak på bakrommet å gjøre det.

Anonymkode: 70613...91e

• Liker 1
Skrevet

Og takk for det!! Kjipt nok å være kunde, men tenk på de stakkars ansatte som må høre på de dårligste julehitlistene år etter år.. Absolut Jul , går frysninger nedover ryggen

Anonymkode: 5cc9b...10c

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes det er mange butikker som har julemusikk så jeg skjønner ikke hva du mener.

Anonymkode: b68d5...429

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det har vel å gjøre med at musikken på betales for(om man skal gjøre det lovlig). Så blir nok en prioriteringssak.

Jeg jobber i (kles)kjedebutikk og vi har musikk, for tiden også julemusikk, ca hver 3. sang. Alle butikkene i kjeden har samme musikk.

Men det er delte meninger hos kundene, noen kan be oss om å skru av mens de er der. Det gjør vi imidlertid ikke, da vi må langt bak på bakrommet å gjøre det.

Har aldri opplevd, eller hørt om, at kunder ber butikken skru av musikken. Uavhengig av julemusikk eller "hverdagsmusikk"; heriblant mye dårlig musikk.

Dere må spille noe helt forjævlig møl, når folk må gå til det skrittet å be dere skru av.

Legg ut spillelisten her, sånn at jeg kan plage svigermor i julen 🙂 😉 😄 

Anonymkode: f798e...1a9

• Hjerte 1
Skrevet

I butikken jeg jobber har vi julemusikk på deler av dagen ihvertfall.

Anonymkode: 1ea86...87c

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.12.2022 den 22.30):

Har aldri opplevd, eller hørt om, at kunder ber butikken skru av musikken. Uavhengig av julemusikk eller "hverdagsmusikk"; heriblant mye dårlig musikk.

Dere må spille noe helt forjævlig møl, når folk må gå til det skrittet å be dere skru av.

Legg ut spillelisten her, sånn at jeg kan plage svigermor i julen 🙂 😉 😄 

Anonymkode: f798e...1a9

Det har nok lite med selve musikken å gjøre, bare at det er musikk. Dette er stort sett sære folk som nok sjelden er ute på senter eller butikker og som ikke har øyne for andre enn seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...