AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #1 Skrevet 11. desember 2022 Vi fikk en liten gutt for 2 år siden. Svigermor har vist null interesse for barnet.(svigermor har 4 sønner.) 1år senere får min svoger en datter, å da er det stormende jubel. Nå er vi gravide igjen, og svigermor som vi ikke har sett noe til på ett år kom plutselig på døra rett etter at hun fikk vite at vi venter ei jente denne gangen. Jeg er så irritert at jeg sprekker! Er jeg hårsår som reagerer? Anonymkode: 6fb66...70d
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #2 Skrevet 11. desember 2022 Ja, du er hårsår Anonymkode: ea0f4...fbb 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #3 Skrevet 11. desember 2022 Hun har 4 gutter selv og ønsket seg sikkert en jente en gang i tiden. Anonymkode: 1d7bb...513 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #4 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hun har 4 gutter selv og ønsket seg sikkert en jente en gang i tiden. Anonymkode: 1d7bb...513 Joda det kan jeg forstå. Men hun har da fått opplevd et jentebarnebarn allerede. Da synes jeg det er dårlig å vise interesse kun for jentene og ikke guttene. Guttene merker jo at farmor gjør forskjell. Anonymkode: 6fb66...70d 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #5 Skrevet 11. desember 2022 Jeg hadde klikka. Her må dere snakke med svigermor, enten er hun like engasjert i alle eller så får hun ikke treffe noen. Enkelt. Anonymkode: 09a84...aa9
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #6 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, du er hårsår Anonymkode: ea0f4...fbb Hvorfor synes du det? Hadde noen forskjellsbehandlet barna mine bare pga kjønn hadde jeg også blitt lei meg. Det er jo ikke greit. Anonymkode: 08faf...49a
Christina82 Skrevet 12. desember 2022 #7 Skrevet 12. desember 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg