Fru Uperfekt Skrevet 11. desember 2022 #21 Skrevet 11. desember 2022 Macro skrev (7 minutter siden): Nei. Funker ikke Lidl så funker garantert ikke walmart. Taco Bell er jo bare ei søt mørje, og absolutt ikke noe for den gjennomsnittlige nordmann. Los Pollos eller KFC har jeg kanskje troa på. Lidl ble jo mer eller mindre presset ut av Rema, Coop og gjengen samt at reglene for egenimporterte varer er bedre nå 5
Fru Uperfekt Skrevet 11. desember 2022 #22 Skrevet 11. desember 2022 Snurrepurre skrev (5 minutter siden): KFC hadde jeg besøkt alt for ofte. Elsker kfc😂 generelt er det rart at ingen kjeder i Norge spesialiserer seg på fritert kylling. Fly Chicken er farlig lik 🙂 1
Fru Uperfekt Skrevet 11. desember 2022 #23 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei. Dette de sjapper for white trash og fattige minoritetsfolk. Er ikke mange nok av dem i Norge. Anonymkode: 5fa09...4f7 Hæ på wallmart finner en da allslags folk 1
visp Skrevet 11. desember 2022 #24 Skrevet 11. desember 2022 Jeg trodde Los Pollos hermanos var fiktivt jeg. Men ok, vil ikke ha noen av disse til Norge. 3
Maskinfører Skrevet 11. desember 2022 #25 Skrevet 11. desember 2022 Snurrepurre skrev (8 minutter siden): KFC hadde jeg besøkt alt for ofte. Elsker kfc😂 generelt er det rart at ingen kjeder i Norge spesialiserer seg på fritert kylling. Pappa fortalte at på 1970-1980 tallet hadde de noe i Tønsberg som het kylling huset 1 1
Macro Skrevet 11. desember 2022 #26 Skrevet 11. desember 2022 Fru Uperfekt skrev (3 minutter siden): Lidl ble jo mer eller mindre presset ut av Rema, Coop og gjengen samt at reglene for egenimporterte varer er bedre nå Ja det tviler jeg ikke på. Jeg var barn da Lidl var her så vet ikke så mye om saken. Vi handet der mye. Mye nytt og godt.
TheHairyToothfairy Skrevet 11. desember 2022 #27 Skrevet 11. desember 2022 Fabienne skrev (23 minutter siden): Nei, vi har nok av kjeder med kjedelige og dårlige varer og mat,. vi trenger ikke en til. Walmart selger ganske mye kvalitetsvarer. 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #28 Skrevet 11. desember 2022 Jeg husker jeg elsket Taco Bell da jeg var på utveksling i USA for 25 år siden og savnet det skikkelig da jeg kom hjem til Norge. Den gangen var utvalget av texmex produkter her mye smalere enn det er i dag, så savnet variasjonen fra statene. Tviler på at Taco Bell ville blitt noen stor hit i Norge. Til tross for at over 12% av nordmenn spiser taco på fredager er det jo ikke mye tex-mex å finne på resturantmenyer rundt omkring. Har inntrykk av at taco er noe nordmenn spiser hjemme, ikke ute, og hadde det vært marked for et fastfood konsept a la Taco Bell i Norge ville nok noen etablert det for lenge siden. Anonymkode: 0c35d...1e2 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #29 Skrevet 11. desember 2022 Her skriker nordmenn om svenske tilstander, men når det kommer til corporate 'murica, så sprer de skinkene sine og gjør seg klar 🍑🍆 Norge er så amerikanisert at det er latterlig. Vi har lack Friday/week. Hva blir det neste? Skal vi bytte ut 17 mai med 4 juli? Skal vi ha thanksgiving også? Flaut! Anonymkode: d8f7c...f0c 4
Fru Uperfekt Skrevet 11. desember 2022 #30 Skrevet 11. desember 2022 Macro skrev (Akkurat nå): Ja det tviler jeg ikke på. Jeg var barn da Lidl var her så vet ikke så mye om saken. Vi handet der mye. Mye nytt og godt. Jeg er nok endel eldre enn deg da, var alt mamma når de var i Norge 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #31 Skrevet 11. desember 2022 Er vel ikke akkurat Walmart og Taco Bell jeg savner ved å bo i USA😂 Altså, Walmart er veldig praktisk noen ganger, men savner det ikke. Anonymkode: b2d6d...b75 1
TheHairyToothfairy Skrevet 11. desember 2022 #32 Skrevet 11. desember 2022 Snurrepurre skrev (11 minutter siden): KFC hadde jeg besøkt alt for ofte. Elsker kfc😂 generelt er det rart at ingen kjeder i Norge spesialiserer seg på fritert kylling. 7-11 og Shell har noen steder fritert kylling i bøtte feks. Hadde gjerne hatt KFC i Norge.
anonymLala Skrevet 11. desember 2022 #33 Skrevet 11. desember 2022 Taco Bell er det eneste jeg savner fra USA. Elsket hvordan skjellene soaket inn kjøttet så det ble halvcrispy/halvsoggy. Tviler på at det vil være laget av samme indegrediensene i Norge da, så mulig det ikke ville blitt en hit. 1
Fru Uperfekt Skrevet 11. desember 2022 #34 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg husker jeg elsket Taco Bell da jeg var på utveksling i USA for 25 år siden og savnet det skikkelig da jeg kom hjem til Norge. Den gangen var utvalget av texmex produkter her mye smalere enn det er i dag, så savnet variasjonen fra statene. Tviler på at Taco Bell ville blitt noen stor hit i Norge. Til tross for at over 12% av nordmenn spiser taco på fredager er det jo ikke mye tex-mex å finne på resturantmenyer rundt omkring. Har inntrykk av at taco er noe nordmenn spiser hjemme, ikke ute, og hadde det vært marked for et fastfood konsept a la Taco Bell i Norge ville nok noen etablert det for lenge siden. Anonymkode: 0c35d...1e2 Los Tacos finnes 1 1
TheHairyToothfairy Skrevet 11. desember 2022 #35 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her skriker nordmenn om svenske tilstander, men når det kommer til corporate 'murica, så sprer de skinkene sine og gjør seg klar 🍑🍆 Norge er så amerikanisert at det er latterlig. Vi har lack Friday/week. Hva blir det neste? Skal vi bytte ut 17 mai med 4 juli? Skal vi ha thanksgiving også? Flaut! Anonymkode: d8f7c...f0c Såså, du trenger ikke bli så sinna. 2
Fru Uperfekt Skrevet 11. desember 2022 #36 Skrevet 11. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): 7-11 og Shell har noen steder fritert kylling i bøtte feks. Hadde gjerne hatt KFC i Norge. Fly Chicken er nesten likt KFC, men mindre frityr stank 1
TheHairyToothfairy Skrevet 11. desember 2022 #37 Skrevet 11. desember 2022 Fru Uperfekt skrev (Akkurat nå): Fly Chicken er nesten likt KFC, men mindre frityr stank Hm. Ikke vært borti, hvor finner jeg det?
Fru Uperfekt Skrevet 11. desember 2022 #38 Skrevet 11. desember 2022 visp skrev (5 minutter siden): Jeg trodde Los Pollos hermanos var fiktivt jeg. Men ok, vil ikke ha noen av disse til Norge. Hvorfor ikke?
Fru Uperfekt Skrevet 11. desember 2022 #39 Skrevet 11. desember 2022 (endret) TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Hm. Ikke vært borti, hvor finner jeg det? Flere steder ser jeg på hjemmesiden deres https://www.flychicken.no/locations Endret 11. desember 2022 av Fru Uperfekt
TheHairyToothfairy Skrevet 11. desember 2022 #40 Skrevet 11. desember 2022 Fru Uperfekt skrev (Akkurat nå): Bergen iallfall Oh lykke, skal sjekkes ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå