AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #1 Skrevet 11. desember 2022 Jeg jobber på sykehus, har jobbet på en avdeling men har nettopp begynt i ny jobb på annen avdeling ved samme sykehus. Har jeg rett på egenmelding nå eller må jeg opparbeide meg dette på nytt? Anonymkode: b26d2...d38
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #2 Skrevet 11. desember 2022 Om det er samme arbeidsgiver har du rett på det, ja. Anonymkode: ea61b...efc
William_S Skrevet 11. desember 2022 #3 Skrevet 11. desember 2022 (endret) Om avbruddet mellom arbeidsforholdene har vært mindre enn 14 dager har du rett på dette. Dette følger av Folketrygdloven. Hvis ikke må man levere sykemelding. Om dette blir levert så vil det telle med på opptjeningen som gyldig fravær. Endret 11. desember 2022 av William_S
Mezzosoprena Skrevet 11. desember 2022 #4 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg jobber på sykehus, har jobbet på en avdeling men har nettopp begynt i ny jobb på annen avdeling ved samme sykehus. Har jeg rett på egenmelding nå eller må jeg opparbeide meg dette på nytt? Anonymkode: b26d2...d38 Ja, siden det er samme arbeidsgiver.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #5 Skrevet 11. desember 2022 Det er samme arbeidsgiver, så ja. Anonymkode: 3c1c8...3e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå