Nuttery Skrevet 12. desember 2022 #81 Skrevet 12. desember 2022 Jeg er selv sykepleier og synes det var helt innafor. Det å tøyse med hverandre er med på å skape en "allianse", og en trygg relasjon utover sykepleier/pasient. Selv mener jeg det er med på å minske maktforholdet. Når man jobber slik som vi gjør lærer man seg å lese situasjoner/mennesker, og hvem man sier hva til. Jeg kunne fort funnet på å sagt noe lignende Noen kolleger er bare mer rigide enn andre.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #82 Skrevet 12. desember 2022 Nei, absolutt ikke. Jeg hadde ledd med og følt meg trygg, viser bare at vi hadde kommet godt overens. Du virker veldig hyggelig🙋♀️ Takk for den fine jobben du gjør!💁♀️ Anonymkode: 7f350...ee1 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #83 Skrevet 12. desember 2022 Litt forundret over at så mange ikke forstår at det fint går an å ha en både lett og humoristisk tone UTEN å gjøre narr av kroppen til pasienter. Da vil jeg si dere har et begrenset mellommenneskelig repertoar. TS, du er ung og uerfaren. Ta i mot råd fra mer erfarne uten å avskrive dem som sure megger slik enkelte her inne gjør. Anonymkode: c5688...de8 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #84 Skrevet 12. desember 2022 Som spesialsykepleier med lang klinisk erfaring, nå selv alvorlig syk, vil jeg si du nok skal være litt ydmyk selv om du selv mener du gjør veldig, veldig gode vurderinger. Anonymkode: 40cd1...94c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå