Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gaah holder på å bli sprø 🤪 Er 26 uker på veg med nr 3 nå og har ikke slitt med kynnere i de andre graviditetene. Nå kan jeg våkne av det på morgenen fordi det er så mye, og hver gang jeg setter meg ned eller legger meg så får jeg kynnere. Er i tillegg forkjøla med hoste så tror dette også trigger det. Er forøvrig sykmeldt pga hyperemesis så har en VELDIG rolig hverdag så jeg har ikke mulighet til å roe ned enda mer 😅

De gir seg stort sett om jeg reiser meg eller tar en dusj, det gjør ikke vondt og utflod osv er helt normal så jeg er ikke bekymret for at det er rier eller påvirker livmorhals osv. Det er bare innmari slitsomt og plagsomt. Dere som har hatt mye kynnere, har dere hatt det mer i perioder eller må jeg forberede meg på å gå slik hele veien? Er det noe jeg må snakke med jordmor om, eller er det noe annet jeg burde tenke på? Dette er som sagt ganske nytt for meg.

Sliten klem til dere andre gravide 💕

Anonymkode: 0d737...06d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det siden uke 15-16. Masse kynnere hele veien. Ingen rolige dager i grunn. Nå er jeg i uke 36 og har fortsatt mye kynnere. Mer nå enn tidligere. Bevegelse fra baby trigger de også. 

Anonymkode: f2c2f...889

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har hatt det siden uke 15-16. Masse kynnere hele veien. Ingen rolige dager i grunn. Nå er jeg i uke 36 og har fortsatt mye kynnere. Mer nå enn tidligere. Bevegelse fra baby trigger de også. 

Anonymkode: f2c2f...889

Ååh så slitsomt. Snart i mål da heldigvis, jeg kunne like godt vært i uke 15 fortsatt, føler det er like lenge igjen 🤪 Håper det roer seg for deg på innspurten, selv om det kanskje ikke virker sånn 🤞🏻🤞🏻

Anonymkode: 0d737...06d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...