Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sammen i bittelitt under 1 år, men jeg har null tilitt til han. Tror han bare bruker meg mens han venter på noe bedre, mitt dillema er om jeg skal kjøpe julegave eller ikke. Vil se det an om han bruker penger på meg først tror jeg. Eller om han driter i det. Hva hadde dere gjort? 

Anonymkode: 8c939...380

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan legge til at vi ikke er offisiell enda, har sine grunner akkurat dette og jeg vet at det han sier er sant pga bevis. Jeg har brukt en del penger på han opp gjenom forholdet og er redd for å fremstå som en minibank og lett tilgjengelig ligg.

Skrevet

Bare dropp julegave

Anonymkode: a3991...0a5

Skrevet

Hvorfor dropper du ikke hele fyren, bare?

Anonymkode: 5aa46...ddb

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor dropper du ikke hele fyren, bare?

Anonymkode: 5aa46...ddb

Jeg er glad i han samt at jeg har angstdiagnose, jeg stoler på så og si ingen og det kan ta årvis for meg å faktisk stole på noen. Derfor vet jeg at mye sitter om ikke alt sitter i mitt hode. Jeg blir bare så usikker!

• Hjerte 3
Gjest _Falkor_
Skrevet

Snakk med han om det😊 Siden du har angst og tror at mye av din frykt kan sitte i ditt hode, er det enklest for deg å snakke med han fremfor å be om råd her. Du kjenner han og forholdet best, han sitter nok på svar til spørsmålene du har. 
Du kan for eksempel spørre om han har tenkt å kjøpe julegave til deg, da får du jo svar på det.

Skrevet
_Falkor_ skrev (3 minutter siden):

Snakk med han om det😊 Siden du har angst og tror at mye av din frykt kan sitte i ditt hode, er det enklest for deg å snakke med han fremfor å be om råd her. Du kjenner han og forholdet best, han sitter nok på svar til spørsmålene du har. 
Du kan for eksempel spørre om han har tenkt å kjøpe julegave til deg, da får du jo svar på det.

Ja, jeg kan prøve. Jeg vil bare ikke virke for masete. Han spurte hva jeg ønsket meg for noen uker siden, så han tenker kanskje å kjøpe noe.

Skrevet
_Falkor_ skrev (20 minutter siden):

Nettopp! Skjønner ikke hvorfor man er i forhold om man ikke har komunikasjon med partneren!

Anonymkode: 8c703...bb1

• Liker 1
Skrevet

Så det handler egentlig om din usikkerhet? Hadde kjøpt noe til max 500kr og sett det an. Gir han deg gave så gir du han og gir han deg ikke så lar du også være.

Anonymkode: bc176...767

Skrevet

Jeg hadde gitt. Når en først velger å være i forholdet, så får en gå helhjertet inn i det. Men ikke blakk deg eller gi overdådig mye.

Anonymkode: 8c287...0bb

Skrevet

Når dere først er sammen, så ville jeg ha kjøpt julegave.

Du trenger ikke å kjøpe noe kjempedyrt, men kanskje en gave til 5-600, siden dere ikke er et par sånn offisielt en gang.

Dere må snakke sammen, det er mye viktigere enn å tenke på gaver.

Anonymkode: 61bdd...da1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...