AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #1 Skrevet 11. desember 2022 Hei! Mistenker at jeg blir nedstemt av p-pillene mine. Leste om en på TV2.no (https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/jeg-kommer-aldri-til-a-bruke-p-piller-igjen/15310317/) som tok en undersøkelse hos gynekolog som fant ut det var for mye hormoner i p-pillene hun gikk på i forhold til hva kroppen hennes tåler. Hva slags type undersøkelse er dette? Noen som vet hvor jeg kan få tatt dette? Setter stor pris på svar! Anonymkode: 1d9ad...b1b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #2 Skrevet 15. desember 2022 Åååå dytter denne!! Jeg tåler ingen hormonprevensjonsmidler og hadde vært en drøm å finne ut om det er noen jeg tåler. Har forsøkt ulike p-piller, minipille og nå sist hormonspiral med laveste dose østrogen.den måtte ut etter 7 mnd pga kraftogr bivirkinger. Jeg for snart opp! Anonymkode: 59cd1...b0d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #3 Skrevet 15. desember 2022 Jeg har bare prøvd meg frem og når spiral ikke gikk (prøvde både kobber og hormon), ppiller og ring gav meg indre uro fra en viss plass konkluderte gynekolog med at cerazette var siste alternativ. Jeg bruker de for blødninger og smerter så kondom hjelper meg ikke (min mann er dessuten steril etter hjernesvulst som ung). Anonymkode: 48ec9...620
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå