Gå til innhold

Hvordan vet du om en mann liker deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere prater sammen en del? 

Anonymkode: e1413...3a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han engasjerer seg i meg og hva som er viktig for meg, ikke bare spør overfladiske spørsmål.

At han bruker tid på å bli kjent meg meg på innsiden uten å blande inn sex. 

At handlingene og ordene hans passer.

At han er dedikert over lengre tid, mange treff uten å falle av fordi noe mer spennende dukket opp eller fordi han ikke fikk ligge. 

Anonymkode: 4ff6c...33d

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

For å vite om en mann liker deg, er det viktig å være observant og å være oppmerksom på hans kroppsspråk og adferd. Her er noen tegn som kan tyde på at en mann liker deg:

Han ser deg ofte og direkte i øynene. Når en mann er interessert i en kvinne, vil han ofte se henne direkte i øynene når han snakker med henne. Dette kan være et tegn på at han er engasjert i samtalen og at han er interessert i hva du har å si.

Han ler ofte og smiler. Hvis en mann smiler og ler mye når han er sammen med deg, kan dette være et tegn på at han liker deg. Mennesker som er interessert i hverandre, vil ofte reagere positivt på hverandres vitser og humor, og de vil vise at de setter pris på det som blir sagt.

Han berører deg ofte. Når en mann liker en kvinne, vil han ofte prøve å fysisk komme i kontakt med henne. Dette kan være ved å røre henne på armen eller skulderen, eller ved å holde hendene hennes. Hvis en mann gjør dette når han er sammen med deg, kan det være et tegn på at han liker deg.

Han gir deg komplimenter. Menn som liker en kvinne, vil ofte prøve å få henne til å føle seg bra ved å gi henne komplimenter. Hvis en mann gir deg komplimenter om utseendet ditt, klærne dine, eller noe annet som du har gjort, kan dette være et tegn på at han liker deg.

Han viser ereksjon. Hvis en mann liker deg, kan det hende at han får ereksjon når han er i nærheten av deg. Dette er en naturlig reaksjon som skjer når menn blir seksuelt opphisset, og det kan være et tegn på at han liker deg.

Han viser tunge. Hvis en mann viser tunge når han er i nærheten av deg, kan dette være et tegn på at han liker deg. Menn som liker en kvinne, vil ofte prøve å vise henne at de er interessert ved å vise tunge. Hvis en mann gjør dette ofte når han er sammen med deg,

Anonymkode: 8dc61...2ce

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For å vite om en mann liker deg, er det viktig å være observant og å være oppmerksom på hans kroppsspråk og adferd. Her er noen tegn som kan tyde på at en mann liker deg:

Han ser deg ofte og direkte i øynene. Når en mann er interessert i en kvinne, vil han ofte se henne direkte i øynene når han snakker med henne. Dette kan være et tegn på at han er engasjert i samtalen og at han er interessert i hva du har å si.

Han ler ofte og smiler. Hvis en mann smiler og ler mye når han er sammen med deg, kan dette være et tegn på at han liker deg. Mennesker som er interessert i hverandre, vil ofte reagere positivt på hverandres vitser og humor, og de vil vise at de setter pris på det som blir sagt.

Han berører deg ofte. Når en mann liker en kvinne, vil han ofte prøve å fysisk komme i kontakt med henne. Dette kan være ved å røre henne på armen eller skulderen, eller ved å holde hendene hennes. Hvis en mann gjør dette når han er sammen med deg, kan det være et tegn på at han liker deg.

Han gir deg komplimenter. Menn som liker en kvinne, vil ofte prøve å få henne til å føle seg bra ved å gi henne komplimenter. Hvis en mann gir deg komplimenter om utseendet ditt, klærne dine, eller noe annet som du har gjort, kan dette være et tegn på at han liker deg.

Han viser ereksjon. Hvis en mann liker deg, kan det hende at han får ereksjon når han er i nærheten av deg. Dette er en naturlig reaksjon som skjer når menn blir seksuelt opphisset, og det kan være et tegn på at han liker deg.

Han viser tunge. Hvis en mann viser tunge når han er i nærheten av deg, kan dette være et tegn på at han liker deg. Menn som liker en kvinne, vil ofte prøve å vise henne at de er interessert ved å vise tunge. Hvis en mann gjør dette ofte når han er sammen med deg,

Klipp og lim fra et dameblad?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Klipp og lim fra et dameblad?

"Interessant spørsmål. Det er mange måter å få inspirasjon på, og noen ganger kan det å klippe og lime fra et dameblad være en god måte å få i gang kreativiteten på. Men husk at det er viktig å alltid være original og ærlig i det du skaper. Bare klipp og lim hvis det føles riktig for deg, og ikke gjør det bare fordi du tror det er det som forventes av deg."

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva menes med å vise tunge? 

Anonymkode: 5e353...475

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg vil legge til:

Han holder blikket ditt, litt lenger enn normalt. 

Lener seg fremover mot deg når du snakker. 

Prøver berøre deg. 

Ser på deg med hevede øyebryn eller hever øyebryn raskt når dere møtes 

Blåser seg litt opp, står rett i ryggen og gjør seg litt større enn han er. 

Kan"sukke"eller virke noe tungpustet. Lett å mistolke som at han er oppgitt. Men han trekker bare pusten, fordi du tar pusten fra han. 

Han husker detaljer du har sagt. 

Skrevet

Her ser jeg det bare er damer som har skrevet.

Når en mann er interessert så vil det variere hvordan han viser det. Basert på personlighet.

Men generelle tegn er:

1. Han ønsker å snakke med deg og viser interesse.

2. Blir glad viss han merker at du liker selskapet hans.

3. Er kanskje mer nervøs enn ellers, særlig i starten.

4. Gir komplimenter, særlig om du først har vist at du liker selskapet hans.

5. Er kanskje mer "leken" og morsom.

6. Sier direkte at han er interessert og liker deg.

Jeg har aldri hørt om en mann som viser tunga, en mann vil aldri berøre ei kvinne han ikke er trygg på aksepterer det, skjønner ikke hvorfor menn som er interessert i kvinner skal sukke, en mann vil aldri vise ereksjon om han skulle få det (heller helt motsatt).

Anonymkode: 34b44...4fa

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her ser jeg det bare er damer som har skrevet.

Når en mann er interessert så vil det variere hvordan han viser det. Basert på personlighet.

Men generelle tegn er:

1. Han ønsker å snakke med deg og viser interesse.

2. Blir glad viss han merker at du liker selskapet hans.

3. Er kanskje mer nervøs enn ellers, særlig i starten.

4. Gir komplimenter, særlig om du først har vist at du liker selskapet hans.

5. Er kanskje mer "leken" og morsom.

6. Sier direkte at han er interessert og liker deg.

Jeg har aldri hørt om en mann som viser tunga, en mann vil aldri berøre ei kvinne han ikke er trygg på aksepterer det, skjønner ikke hvorfor menn som er interessert i kvinner skal sukke, en mann vil aldri vise ereksjon om han skulle få det (heller helt motsatt).

Anonymkode: 34b44...4fa

Så bra innspill og særlig hvis de faktisk kommer fra en mann. 

Når det er sagt... Det med tunga skjønner ikke jeg heller. Ikke det med ereksjon heller. Mer naturlig å tro han ville prøve dekke den til... 

Men å sukke, med det så mente jeg å trekke pusten dypt i samtalen.... Jeg hadde det slik med han jeg nå er sammen med. I et av de første møtene våre, så legger jeg merke til at han stadig trekker pusten. Jeg ble mer og mer sikker på at han var oppgitt over meg og trodde han ikke ville se meg igjen. Men det ville han, gang på gang. Nå har jeg nylig spurt han om han husker den gangen han satt og heiv etter pusten og jeg trodde han var oppgitt... Han har forklart at jeg var bare "too much" å ta inn, så han måtte trekke pusten.... Derav uttrykket "hun tok pusten fra meg", det er altså helt reelt. Så det så. 

Å berøre, da mener jeg veldig forsiktig, som å dulte litt borti, legge en hånd på skulderen osv... Jeg mener ikke seksuelt på noe vis. Ikke i starten nei. 

Sånn, da har jeg oppklart mine tidligere innspill. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):Han viser tunge. Hvis en mann viser tunge når han er i nærheten av deg, kan dette være et tegn på at han liker deg. Menn som liker en kvinne, vil ofte prøve å vise henne at de er interessert ved å vise tunge. Hvis en mann gjør dette ofte når han er sammen med deg,

Han viser tunge..? :klo: Hæ? :lete:

Anonymkode: 41b8c...523

Skrevet

Han sender deg mange meldinger 

Anonymkode: 3f8ab...08d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han viser tunge..? :klo: Hæ? :lete:

Anonymkode: 41b8c...523

image.jpeg.b2102aec7e433e40fad49fce625b69f2.jpeg

Anonymkode: 89320...2f7

• Liker 1
Skrevet

Tar initiativ, gir komplimenter, holder deg i hånda, kysser deg, kaller deg søte kallenavn 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...