AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #1 Skrevet 11. desember 2022 Mistet min autorisasjon som helsefagarbeider for snart 1 år siden.Fikk sparken og mistet lisensen.Jeg har gått i terapi og gjort opp for meg.Lært veldig av mine feil.Fått ny jobb som jeg trives i.Men ønsker tilbake til helse.Hun som ringte og sa jeg ville miste det,sa at man kan søke på nytt.Og at det ikke trengte være for alltid.Noen med samme erfaring?Fått tilbake?avslag på søknad?Hvordan gå frem? Anonymkode: 3f773...794
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #2 Skrevet 11. desember 2022 1 år er ganske kort tid, men det kommer jo an på årsaken da... Anonymkode: deb51...5b5 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #3 Skrevet 11. desember 2022 Det kommer helt an på hva som er årsaken til at du mistet autorisasjonen. Det at veien er kronglete og ikke fastsatt gjør det vanskelig å få den tilbake. Eks når det gjelder rus, så vet man aldri hvor lenge man må levere urinprøver, alt fra 6 mnd til 2 år. Det hadde vært lettere å visst at det er to år for eksempel. Anonymkode: 62af5...03a 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #4 Skrevet 11. desember 2022 Det spørs jo helt hvorfor du mistet den. Jeg har hatt to kolleger som mistet autorisasjonen pga rusmisbruk. De fikk først begrenset autorisasjon etter ca ett år uten, begge mistet den igjen innen året var omme pga rusmisbruk og nå er døren lukket for å få den igjen noensinne. Det enkleste er sikkert å ringe autorisasjonskontoret og spørre hvordan du skal gå frem. Anonymkode: 70b47...037 2
Topsi Skrevet 11. desember 2022 #5 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det spørs jo helt hvorfor du mistet den. Jeg har hatt to kolleger som mistet autorisasjonen pga rusmisbruk. De fikk først begrenset autorisasjon etter ca ett år uten, begge mistet den igjen innen året var omme pga rusmisbruk og nå er døren lukket for å få den igjen noensinne. Det enkleste er sikkert å ringe autorisasjonskontoret og spørre hvordan du skal gå frem. Anonymkode: 70b47...037 Ja, det dummeste man gjør er vel å forsøke å få den tilbake for tidlig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå