Gå til innhold

Hadde ons med en 56 år gammel singel mann forrige helg. Selv er jeg 27, men vil se om det kan utvikle seg til noe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi utvekslet tlf nummer og har holdt kontakten ganske jevnlig den siste uka. Han er singel, barnløs, utrolig kjekk og virker tvers gjennom som en veldig bra fyr. Skal sies at vi ble ganske brisne begge to, men ingen av oss har gitt uttrykk for at vi angret på sexen ovenfor hverandre. Vi gjorde det hjemme hos han og han holdt lenge rundt meg før jeg valgte å stå opp, kle på meg og ta en drosje hjem igjen. Jeg kunne jo vært datteren hans, men er det dermed sagt at dette ikke kan bli noe av? Han har tatt initiativ flere ganger og spurt om jeg vil komme på besøk igjen. 

Anonymkode: 703ae...924

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på. Du er godt voksen, så ser ikke problemet så lenge han er singel. Ikke har han noe bagasje med seg heller, ref barn.

Anonymkode: 6429f...15a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Snart 60? Kanskje litt mye når du da kun har bikket 30 år

Anonymkode: 5493a...dc5

Skrevet

Jeg ville syntes det var kjempeflaut om noen visste at jeg hadde vært med en så gammel mann, og jeg er noen år eldre enn deg.. 

Anonymkode: 999b2...7e4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi utvekslet tlf nummer og har holdt kontakten ganske jevnlig den siste uka. Han er singel, barnløs, utrolig kjekk og virker tvers gjennom som en veldig bra fyr. Skal sies at vi ble ganske brisne begge to, men ingen av oss har gitt uttrykk for at vi angret på sexen ovenfor hverandre. Vi gjorde det hjemme hos han og han holdt lenge rundt meg før jeg valgte å stå opp, kle på meg og ta en drosje hjem igjen. Jeg kunne jo vært datteren hans, men er det dermed sagt at dette ikke kan bli noe av? Han har tatt initiativ flere ganger og spurt om jeg vil komme på besøk igjen. 

Anonymkode: 703ae...924

Kult👍

Menn i den alderen er ofte svært gode og erfarne i senga. 
Litt misunnelig faktisk 

Anonymkode: d3a83...e52

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ekkelt, men du om det.

Hva ønsker du deg i livet da? Ønsker du barn? Hadde ikke sullet bort år av livet på en så gammel mann hvis du ønsker deg familie.

Anonymkode: 57568...305

• Liker 1
Skrevet

you do you TS.

Om du ikke er interessert i å starte familie eller ha egne barn, så kjøøøør!

Anonymkode: 97426...d6b

Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Snart 60? Kanskje litt mye når du da kun har bikket 30 år

Anonymkode: 5493a...dc5

Nå sa ikke TS at hun skulle gifte seg med mannen og leve evig lykkelig. Kanskje hun bare vil prøve litt...

Anonymkode: 7d6e0...4d4

Skrevet

Ryddet for avsporing. 

Christina82, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...