Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje jeg bare er ung og har sett på for mange filmer, men jeg tiltrekkes av maskuline menn som «beskytter» dama de er med. Da føler jeg meg feminin og det gjør meg mer tiltrukket av mannen.

Mener ikke beskytte som i slåss og drepe, men typ passe på, hjelpe, forsvare, stille opp når som helst etc.

Er det flere som har føler det lignende?

Anonymkode: 81017...63a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med en mann som ikke gir meg særlig noe av dette. Jeg føler nesten at jeg beskytter han😝 Dette er noe jeg savner og som jeg tror hadde gjort sexlivet bedre, da det er dominanse jeg tenner på. Dessverre faller ikke slikt han naturlig.

Anonymkode: 81017...63a

• Liker 1
Skrevet

Det er vel helt vanlig og selvsagt.

Anonymkode: d2064...c62

Skrevet

Mange som innerst inne ønsker det samme, ts

Anonymkode: 1ab3c...bad

Skrevet

Jeg føler meg beskyttet og feminin sammen med min mann, ser ikke noe rart i det 🙂 

Skrevet

Ja, men han trenger faktisk ikke være spesielt muskuløs for at du skal få den følelsen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Er det flere som har føler det lignende?

Kanskje jeg bare er gammel og har sett på for mange filmer, men jeg tiltrekkes av feminine damer som «beskytter» mannen de er med. Da føler jeg meg maskulin og det gjør meg mer tiltrukket av kvinnen.

Mener ikke "beskytte" som i å passe på at jeg bruker solkrem,  tar tranen og vitaminene mine , men typ passe på, hjelpe, forsvare, stille opp,  støvsuge og ta oppvasken når som helst etc.

Da føler jeg meg ivaretatt og maskulin. 

• Nyttig 1
Skrevet

Hvis jeg blir angrepet av bjørn forventer jeg at mannen kommer med en pinne og prøver å fekte vekk bjørnen ja. Vil også helst ha en mann som kan løfte meg opp på kjøkkenbenken for å knulle litt annet enn i misjonær. Det kan kanskje defineres som maskulint? 

Og generelt enten av en venn, kjæreste eller familiemedlem forventer jeg hjelp når jeg spør i den grad de kan og jeg hjelper selvfølgelig tilbake. Tenker ikke at det har noe med å være maskulin eller feminin å gjøre 

Anonymkode: 5aa6c...ecd

Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (1 minutt siden):

Kanskje jeg bare er gammel og har sett på for mange filmer, men jeg tiltrekkes av feminine damer som «beskytter» mannen de er med. Da føler jeg meg maskulin og det gjør meg mer tiltrukket av kvinnen.

Mener ikke "beskytte" som i å passe på at jeg bruker solkrem,  tar tranen og vitaminene mine , men typ passe på, hjelpe, forsvare, stille opp,  støvsuge og ta oppvasken når som helst etc.

Da føler jeg meg ivaretatt og maskulin. 

Kjipern for dine medbrødre at du fremstiller det å være maskulin som å være lat 😅 

Anonymkode: 5aa6c...ecd

• Liker 1
Skrevet

Denne tråden er bare rar 😂

Anonymkode: d1042...2cb

• Liker 1
Skrevet

Jeg har alltid følt at mannen min beskytter meg og barna og passer på at vi har det bra. Det er en god følelse, selv om jeg vet at jeg hadde klart meg fint på egenhånd også.

Anonymkode: bd0b0...e4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...