Gå til innhold

Til menn her på KG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere leser at mange kvinner syntes dere lukter tiss og ikke vil suge dere pga dårlig hygiene, tar dere dere til informasjonen og tenker at dere skal gjøre noe med denne urensligheten eller fortsetter dere som før?

Ja?

Nei?

Anonymkode: 4b621...11f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som mann er jeg sjokkert å høre at dere opplever at menn ikke vasker seg. Lurer nesten på hva slags menn dette er? En skam. SELVSAGT vasker jeg meg hilsen mann

Anonymkode: 96314...1ec

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Forundrer meg ikke om noen ikke bryr seg for å vise litt dominans.. og kanskje har litt wet interesser. Bare opplevd et hint av tiss en gang da.. så er basert på min kjennskap til den fyren.

Skrevet

Tviler på det. Menn som seksuelt trakasserer og er creepy trekker jo bare på skuldrene og sier "*kremt* ikke ALLE menn!" Når kvinner snakker om metoo. 

Virker som at menn generelt sliter med å ta til seg noe som helst damer sier enten det handler om å ta oppvasken litt oftere eller slutte å seksuelt trakassere så tviler på de vurderer om de er en av de som har ekkel pikk heller selvom de kanskje har det. 

Anonymkode: 85767...158

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Som mann er jeg sjokkert å høre at dere opplever at menn ikke vasker seg. Lurer nesten på hva slags menn dette er? En skam. SELVSAGT vasker jeg meg hilsen mann

Anonymkode: 96314...1ec

Alle vasker seg vel. Spørsmålet er hvor godt og hvor ofte. En kattevask i dusjen er ikke nok... 

• Nyttig 1
Skrevet

Hadde jeg fått sex med kvinner så hadde jeg ikke vært på Kvinneguiden. 

Anonymkode: 4be79...e6c

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg får ikke min hygieneopplæring på Kvinneguiden, nei.
Men vasker meg godt.

Anonymkode: 55ecd...d43

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Når dere leser at mange kvinner syntes dere lukter tiss og ikke vil suge dere pga dårlig hygiene, tar dere dere til informasjonen og tenker at dere skal gjøre noe med denne urensligheten eller fortsetter dere som før?

Ja?

Nei?

Jeg er mann, har gått og tisset, ikke vasket hendene og fått en blowjob like etterpå. Har selvfølgelig tørket meg på tuppen men damen min er en keeper og ikke en jevla pussy. hun suger når jeg ber og er derfor vi er gift

#shesakeeper

Anonymkode: e2fa4...61c

• Hjerte 3
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja?

Nei?

Det er ingen kvinner på KG som har noen som helst kjennskap til min intimhygiene. Dessuten så har jeg lært dette med å vaske meg selv. Høres mere ut som at enkelte kvinner burde gjøre noe med hvilken type menn de tiltrekker seg. Om du tiltrekker deg dritt, så er det sannsynligvis ikke menn som kjønn sin feil. Sorry ass. 🤷‍♂️ 🤣

Anonymkode: 0c456...89f

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er ingen kvinner på KG som har noen som helst kjennskap til min intimhygiene. Dessuten så har jeg lært dette med å vaske meg selv. Høres mere ut som at enkelte kvinner burde gjøre noe med hvilken type menn de tiltrekker seg. Om du tiltrekker deg dritt, så er det sannsynligvis ikke menn som kjønn sin feil. Sorry ass. 🤷‍♂️ 🤣

Høres ut som du tror at bare åpenbare uteliggere har uren pikk og at damer går etter shabby uteliggere. Sorry ass men det er ikke sånn at alle normale menn er perfekte og at de som er uhygieniske går med en rød postet lapp på brystkassa hvor det står "Jeg slurver med å vaske kukken min" på 🤦‍♀️ Men å gjøre kvinnen til problemet når det er mannen som har et problem er en fin måte å fraskrive seg ansvar på! Tipper du følte deg veldig truffet av innlegget!

• Liker 4
Skrevet

De fleste vasker seg jo, og jeg må si at det er bedre at det smaker kropp enn såpe.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja?

Nei?

Tror du det er annerledes for oss menn? 

Hilsen han som har fått rester av dorull i munn. 

Anonymkode: fb08d...3b1

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Men å gjøre kvinnen til problemet når det er mannen som har et problem er en fin måte å fraskrive seg ansvar på! Tipper du følte deg veldig truffet av innlegget!

Du har noen rimelig kreative tolkninger av det du leser, det skal du ha. 🤣

• Liker 2
Skrevet

Har aldri fått en slik kommentar, men det hadde vært såpass flaut at jeg hadde dusjet 5 ganger før sex resten av livet.

Anonymkode: 20371...c0c

• Liker 2
Skrevet

En bør nok ikke regne med at en person skal "ta det til seg" om du forteller at en helt annen person har for dårlig hygiene.

• Liker 2
Skrevet
herzeleid skrev (1 minutt siden):

En bør nok ikke regne med at en person skal "ta det til seg" om du forteller at en helt annen person har for dårlig hygiene.

Hvorfor ikke?!

Skrevet (endret)

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor ikke?!

Fordi det er tilbakemeldinger om og til helt andre mennesker.

Endret av herzeleid
  • Liker 2
Skrevet

Nei. Jeg føler meg trygg på at jeg har god hygiene og har aldri fått noen tilbakemelding som skulle tilsi noe annet. Dusjer hver dag og vasker/spyler meg etter hvert toalettbesøk så lenge jeg er hjemme.

Skulle det oppstå noe som gjorde at jeg ikke fikk dusjet en dag, ville jeg uansett ikke vært komfortabel med å ha sex.

• Liker 2
Skrevet

Tenker svært få lukter piss. Spm er vel heller hvor mange av kvinnene her inne tar til seg noe som helst av fakta.

Anonymkode: 5ddf6...c17

Skrevet

Jeg vasket meg to ganger om dagen,

men leste jeg på  kvinneguiden at mange kvinner syntes menn lukter tiss,

så da begynte jeg å vaske med fire ganger om dagen,

så da begynte jeg å vaske meg åtte ganger om dagen,

Anonymkode: 2b30f...2ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...