Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe flere har vært borti? Skjer etter amming. Helsepersonell sier at alt er fint. Hadde vært fint å høre mår det gav seg, hvis flere har hatt babyer som gjorde det.

Anonymkode: 458b5...406

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyer og små barn puster mye fortere og har høyere puls enn voksne. 

Anonymkode: 611df...2e5

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Babyer og små barn puster mye fortere og har høyere puls enn voksne. 

Anonymkode: 611df...2e5

Det er liksom anfall hvor det høres ut som hun ikke får nok luft / hyperventilerer 😔 

Skrevet

Min pustet ekstremt fort. Var sånn at folk som var på besøk (som selv hadde barn) kommenterte på det. Helsesøster sa at det  var helt normalt, og at det også hos babyer er stor variasjon. Dersom du er bekymret kan du ta opptak og vise på helsestasjonen feks. Spørre om ekstratime dersom det er lenge til neste time 😊

Anonymkode: 7b306...e4e

• Hjerte 1
Skrevet

Ikke noe rart det når han har ligget inni der i x antall måneder 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min pustet ekstremt fort. Var sånn at folk som var på besøk (som selv hadde barn) kommenterte på det. Helsesøster sa at det  var helt normalt, og at det også hos babyer er stor variasjon. Dersom du er bekymret kan du ta opptak og vise på helsestasjonen feks. Spørre om ekstratime dersom det er lenge til neste time 😊

Anonymkode: 7b306...e4e

Takk, skal gjøre det. 

Skrevet

Er det sånn at baby trekker inn pusten mange ganger raskt etter hverandre uten å puste ut? Min gjorde det mye. Hadde akkurat besøk av en venninne med hennes lille på 3 mnd. Han gjorde det også. Hadde glemt at min gjorde det, men kjente det igjen. 

Anonymkode: cac7e...492

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Er det noe flere har vært borti? Skjer etter amming. Helsepersonell sier at alt er fint. Hadde vært fint å høre mår det gav seg, hvis flere har hatt babyer som gjorde det.

Det er normalt. Alle babyer puster fortere etter fødselen. Du vil overtenke alt I startfasen fordi alt er nytt og du er vant med og puste rolig I forhold til baby

Det avtar gradvis så slutter dem med det jo eldre de blir. 

Anonymkode: efd77...ad0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...