Gå til innhold

Skal på en liten date i morgen og så er det visst viktig for han og opplyse om at han er kåt to ganger idag. Hvorfor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt en sånn hyggelig tone nå i snart en uke og jeg er spent på å møte han i morgen ute på en kafé. Men kjenner at interessen daler som stein i en innsjø når han begynner å reklamere for når pikken er hard. Syns det er uhøffelig når en ikke har noe connection irl.

Jeg trodde egentlig han var en hyggelig og ordentlig kar. Tok visst feil ser jeg.

Hva er poenget for en mann å holde på sånn? Jeg begynner å tvile på hans intensjoner. Hvis det er for å skremme meg til å avbryte avtalen i morgen er han på god vei. 😤

Anonymkode: 12da1...139

• Liker 23
  • Hjerte 3
  • Nyttig 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åpenbart at han er useriøs kg kun har intensjon om sex. Det er ikke noe å lure på engang! 

Personlig hadde jeg avlyst daten og ønsket han lykke til videre. Ikke spurt eller vist noe svakhet og usikkerhet. 

Men om du kun er ute etter å være cumdumpen til en fremmed mann som ikke respekterer seg så kjør på ... 

Anonymkode: 66438...843

• Liker 40
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åpenbart at han er useriøs kg kun har intensjon om sex. Det er ikke noe å lure på engang! 

Personlig hadde jeg avlyst daten og ønsket han lykke til videre. Ikke spurt eller vist noe svakhet og usikkerhet. 

Men om du kun er ute etter å være cumdumpen til en fremmed mann som ikke respekterer seg så kjør på ... 

Useriøs OG kun har intensjon om sex! Skulle det stå 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Skjønner godt du tørker opp av han der. Jeg hadde ikke giddet. 

Anonymkode: bb841...b16

• Liker 27
  • Hjerte 1
Skrevet

Vær snill med deg selv, og avlys avtalen.

Anonymkode: e984b...a8a

• Liker 35
  • Nyttig 3
Skrevet

Hadde avlyst avtalen 

Anonymkode: f5fcd...098

• Liker 24
  • Nyttig 1
Skrevet

Han vil ha mus så klart

Anonymkode: 65039...c06

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis du har selvrespekt så avlyser du daten, uten noe mer forklaring eller greier. Menn som dette har selvfølgelig dårlige intensjoner og tenker på kvinner som sex-objekter. 

Anonymkode: a5e0f...12d

• Liker 19
  • Nyttig 4
Skrevet

Enig med alle over her, dette er en mann som bare er ute etter sex. Jeg hadde også mistet totalt interessen her, og hadde uten tvil avlyst daten.

Anonymkode: 99544...0eb

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde ikke orket å bruke tid på ham.. Jeg hadde avlyst...

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde droppet daten, for han forventer sex i morgen. Blir så sliten av sånne menn…

Anonymkode: 1deba...90b

• Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi har hatt en sånn hyggelig tone nå i snart en uke og jeg er spent på å møte han i morgen ute på en kafé. Men kjenner at interessen daler som stein i en innsjø når han begynner å reklamere for når pikken er hard. Syns det er uhøffelig når en ikke har noe connection irl.

Jeg trodde egentlig han var en hyggelig og ordentlig kar. Tok visst feil ser jeg.

Hva er poenget for en mann å holde på sånn? Jeg begynner å tvile på hans intensjoner. Hvis det er for å skremme meg til å avbryte avtalen i morgen er han på god vei. 😤

Han klarte vel å late som han var ordentlig i en ukes tid? Dessverre for han (bra for deg) så viste han hvem han egentlig er og hva han egentlig er ute etter før han i det hele tatt rakk å treffe deg.

Som en bruker over skrev, så sant man ikke ønsker å være tømmestasjon for en fremmed kar som forteller damer han aldri har møtt hvor hard og kåt han er, så avlyser man vel.

Anonymkode: fc3a4...ab0

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er for å vise at han kun møter deg for sex og vil ha det på første daten. Han vil ikke bruke tid på å bli kjent og har ikke intensjoner om noe seriøst og vet at det skremmer vekk jenter som vil bruke tid på å bli kjent og date ordentlig, men det er akuratt det han vil oppnå å skremme vekk sånn at han ikke møter jenter uten å få sex som han syns er bortkastet tid. Han respekterer ikke jenter og ser jenter bare som en gjenstand å dytte pakken i uten personlighet og følelser. 

Rødt flagg og dealbreaker for alle jenter med respekt for seg selv 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tenkte nå å gi han en sjanse da etter som vi skal møtes ute på kafé jeg har null intensjoner om noe sex. Og han vet jeg ikke ser etter noe lettvindt knull men kjæreste og det var han og sa han. Han vet vi bare skal ta en kaffe jeg har ikke hintet til noe mer.

ts

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenkte nå å gi han en sjanse da etter som vi skal møtes ute på kafé jeg har null intensjoner om noe sex. Og han vet jeg ikke ser etter noe lettvindt knull men kjæreste og det var han og sa han. Han vet vi bare skal ta en kaffe jeg har ikke hintet til noe mer.

ts

Da gjør du det vanskeligere for det selv senere. 
For han kommer mest sannsynlig til å prøve å sjarmere deg i senk helt til han får deg i seng…. 

Anonymkode: 567cd...603

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde droppet daten, for han forventer sex i morgen. Blir så sliten av sånne menn…

Anonymkode: 1deba...90b

Vi skal møtes på kafé og jeg har sagt klart i fra om at jeg ikke er interessert i noe tull og nei det var ikke han heller. Jeg avviser et hvert forsøk på sex prat så vi får se om han avlyser.

Jeg har gjort det klinkende klart at jeg må ha tid på å bli kjent med folk. Finne ut om det er kjemi og føle meg frem. 
ts

• Liker 2
Skrevet

ts

Du tenker fortsatt å gi han en sjanse og du er ute etter en kjæreste og ikke å være et lettvindt knull? Jaja, drøm videre. Du kaster bort tiden din. Eventuelt ender du opp som puledokka hans etter at han har manipulert deg og lekt med følelsene dine og kommer aldri til å stole på menn igjen fordi "han sa han ville ha kjæreste men brukte meg bare for sex i 7 mnd og behandlet meg som dritt og jeg trodde vi var på vei et sted!" 

Våkne opp! 

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Ts har lyst til å si det til han at jeg ikke syns han virker seriøs og bare virker som han ser etter sex.

ts

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi skal møtes på kafé og jeg har sagt klart i fra om at jeg ikke er interessert i noe tull og nei det var ikke han heller. Jeg avviser et hvert forsøk på sex prat så vi får se om han avlyser.

Jeg har gjort det klinkende klart at jeg må ha tid på å bli kjent med folk. Finne ut om det er kjemi og føle meg frem. 
ts

Du tirrer han bare til å jakte på deg. Det er enda mer underholdende når han vet at du egentlig ikke vil ha sex å lyve så det renner til deg og gi alle komplimenter i boka og se hvor dum og lettlurt du er så han til slutt får det han er ute etter. 

• Liker 8
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...