Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så langt har brukt Chanel sin foundation (den på liten glasskrukke), og selv om den er veldig god mens den er på, tror jeg ikke jeg tåler den mer. Blir så rød i ansiktet når jeg tar den av.

Kan noen anbefale en foundation som er litt mildere? Som det ikke er vanlig å reagere på? Kan være opp til samme prisklasse, men ikke dyrere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ville jo vært nærliggende å forsøke mineralfoundation, som kun inneholder mineraler fra jorda. Den børstes på med en liten kost, og en liten krukke holder lenge. Funker til alle hudtyper. Jeg har prøvd Bare Escentuals og Glominerals. Begge fås hos hudpleier, og koster ca 400, men en liten boks varer i opptil ett år. Kan også fås billigere på nett.

Skrevet

Om man har Bare Escentuals, trenger man da pudder? Er ikke det egentlig i pudderform selv?

Skrevet
Om man har Bare Escentuals, trenger man da pudder? Er ikke det egentlig i pudderform selv?

Så fremt du ikke har spesielt fet hud, trenger du ingenting over Bare Escentuals. Jeg har Mineral Veil, det mattende, transparente pudderet som hører til, men bruker det knapt.

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Cliniques superbalanced makeup! Det er den beste foundationen jeg noensinne har brukt, den er mild, parfymefri og dekker perfekt der det trengs!

Skrevet
Cliniques superbalanced makeup! Det er den beste foundationen jeg noensinne har brukt, den er mild, parfymefri og dekker perfekt der det trengs!

Skulle til å nevne denne selv...Cliniques foundations er parfymefrie og jeg har aldri reagert på noen av dem,selv om jeg har sensibel hud og er nødt til å bruke hudpleieprodukter for sensitiv hud. Superbalanced er for blandingshud, gir både fukt og dekker evt urenheter godt.

Liker også Dermalogicas treatment foundation som er fin for alle hudtyper- oljefri om jeg ikke husker feil. den er dyr,men utrolig drøy.

har ikke så mye annen god erfaring med foundations...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...