AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #1 Skrevet 11. desember 2022 Hei! Kan man få senere skader av å regelmessig knekke fingre? Hører både ja og nei, så jeg trenger et kompetent svar.. Anonymkode: ffd7a...fb1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #2 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hører både ja og nei, så jeg trenger et kompetent svar.. Anonymkode: ffd7a...fb1 Da har du jammen kommet til rett sted! Bra du ikke gjorde et googlesøk og fant forskning eller en artikkel fra medisinsk tidsskrift. Svaret er at man har et visst antall ganger man kan gjøre det i løpet av livet. Fram til man når det tallet så går det helt fint, men så låser leddet seg helt og på under ett år så faller fingeren dessverre helt av. Anonymkode: 07302...950
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #3 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Da har du jammen kommet til rett sted! Bra du ikke gjorde et googlesøk og fant forskning eller en artikkel fra medisinsk tidsskrift. Svaret er at man har et visst antall ganger man kan gjøre det i løpet av livet. Fram til man når det tallet så går det helt fint, men så låser leddet seg helt og på under ett år så faller fingeren dessverre helt av. Anonymkode: 07302...950 🤣 Anonymkode: e7bc1...0d0
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #4 Skrevet 11. desember 2022 Jeg spurte min fysioterapeut om dette og han sa at hvis man gjør det mye over flere år, blir leddene mer mobile og man har større sjanse for å få mer smerter og at leddet henger seg opp/ låser seg. Anonymkode: 9bf10...e16 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #5 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg spurte min fysioterapeut om dette og han sa at hvis man gjør det mye over flere år, blir leddene mer mobile og man har større sjanse for å få mer smerter og at leddet henger seg opp/ låser seg. Anonymkode: 9bf10...e16 Så det er ikke ideelt og knekke dem med andre ord? Anonymkode: ffd7a...fb1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #6 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Så det er ikke ideelt og knekke dem med andre ord? Anonymkode: ffd7a...fb1 Han sa at leddene blir slarkete hvis de blir manipulert for mye. Anonymkode: 9bf10...e16
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #7 Skrevet 11. desember 2022 Nei, det er ikke farlig. Google så får du opp studien på han som knakk fingrene på kun den ene hånden. Ingen forskjell på hendene. Anonymkode: 043dc...65a
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #8 Skrevet 11. desember 2022 Ja du kan dø Anonymkode: e71b1...7b5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #9 Skrevet 11. desember 2022 Ja, det fører til coitus interruptus. Noe som videre kan føre til psykiske problemer, impotens og påfølgende samlivsbrudd. Anonymkode: af50f...778
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå