Gå til innhold

Hvor upassende er det å tilfeldigvis få kontakt med noen på nett og reise med de, fordi kjæresten og venner ikke kan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal reise og må reise alene.

Jeg har fått kontakt med en som også skal reise alene, og har tilbudt å reise sammen.

Vi kjenner hverandre ikke.

Jeg er jente.

Han er gutt.

Kjæresten er gutt.

Hvor upassende er dette?

Jeg skal naturligvis ikke takke ja til tilbudet, da jeg personlig syns det er upassende og respektløst ovenfor kjæresten, men hadde jeg vært singel tror jeg at jeg hadde takket ja.

Anonymkode: d85cc...caf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøyaktig 73,41% upassende.

Hva vil du diskutere egentlig? Du sier jo at du synes det er upassende og ikke er noe du vil gjøre. Saken virker ferdig.

Anonymkode: 61a95...7b5

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nøyaktig 73,41% upassende.

Hva vil du diskutere egentlig? Du sier jo at du synes det er upassende og ikke er noe du vil gjøre. Saken virker ferdig.

Anonymkode: 61a95...7b5

Saken er ferdig, men jeg vet også at jeg er litt streng og konservativ i forhold, av mangel på bedre ord ha ha ha

Så jeg lurer på hva andre hadde gjort

Skrevet

Svar deg selv, slik du ville ha svart en venninne. Ganske så enkelt altså. 

Anonymkode: 1323c...070

Skrevet

Tha, kommer helt an på. Om begge er platoniske så hadde jeg ikke reagert sånn ekstremt, men da handler det jo om å ha full tillit til partner da. Jeg reiser alene og møter mange menn på veien som jeg reiser med over lengre tid, betyr ikke at vi hopper til køys fordi. Har akkurat sittet med en venn som er småbetatt av ei jente, vi har sittet i dype samtaler om livet og nå heier jeg han for at han skal tørre å bli bedre kjent.

Selv har jeg en jeg tenker på som akkurat har reist til et annet land igjen, og jeg lurer på om jeg skal dra å besøke ham på neste tur. En ordentlig person vil jo respektere at du er i et forhold, og som sagt så er det ikke akkurat slik at alle hopper til køys eller finner hverandre attraktive eller interessante for noe mer liksom. Har reist med utrolig mange "fremmede" og det er kanskje en av 50 eller mer som er interessant for meg, og jeg der det samme fra andre.

Skjønner at du tenker respekt men slik ville jeg kun tenkt om jeg fant den andre attraktiv, eller den andre ymtet om noe mer tror jeg. Burde vært ok for kjæresten da selvfølgelig! 

Anonymkode: 24c9f...e92

Skrevet

Upassende ovenfor kjæresten ja og ekstremt farlig for den kvinnelige reisende å reise med en fremmed mann 

Anonymkode: cfab5...422

• Liker 1
Skrevet

Ikke mulig at mann og kvinne kan reise sammen uten at det blir sex tilslutt. Har selv via nettet fått kontakt med jenter jeg har reist med, og det ble bare spørsmål om tid før de ville ha pikken min. 

Anonymkode: 1456f...d43

Skrevet

Hvis du egentlig ikke vil reise dit alene, så høres det lurere ut å melde seg på en gruppetur. Jeg vil absolutt ikke anbefale å reise med en fremmed, du aner ikke hvordan dere går overens. Da hadde jeg mye heller planlagt å reise helt alene.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg skal reise og må reise alene.

Jeg har fått kontakt med en som også skal reise alene, og har tilbudt å reise sammen.

Vi kjenner hverandre ikke.

Jeg er jente.

Han er gutt.

Kjæresten er gutt.

Hvor upassende er dette?

Jeg skal naturligvis ikke takke ja til tilbudet, da jeg personlig syns det er upassende og respektløst ovenfor kjæresten, men hadde jeg vært singel tror jeg at jeg hadde takket ja.

Så lenge du er i forhold så hadde jeg ikke gjort det. Som singel så kan du jo ta sjansen. Ei venninne av meg hadde første date med samboeren sin i Thailand. Han skulle være der en god stund og hun tok ut ferie og møtte han der. Det ble full klaff.

Bare sørg for at noen vet hvor du er og hvem du reiser med om noe skulle skje.

• Liker 1
Skrevet

Reise som i en dagstur, helgetur, to uker i syden, eller ett halvt år backpacking?

Anonymkode: 0ef58...984

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Reise som i en dagstur, helgetur, to uker i syden, eller ett halvt år backpacking?

Anonymkode: 0ef58...984

Backpacking 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...