AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #1 Skrevet 11. desember 2022 Jeg VET jeg er overfladisk Jeg VET personligheten hans er det viktigste. Jeg VET han fortjener bedre. Men jeg klarer ikke få slutt på tankene. Norske menn er kjent for å være høye, og alle i familien hans er høye, likevel er akkurat han såvidt 170 cm. Jeg burde ikke bry meg, for jeg er en dverg på 160 cm. Jeg burde være glad så lenge han er høyere enn meg. Jeg burde la gutter som er høyere enn han få være med jenter som er høyere enn meg. Men jeg klarer ikke få slutt på tankene! Høyden plager meg så sykt! Kanskje fordi jeg har hatt problemer med min egen høyde hele livet og nå er sammen med en som har hatt problemer med sin egen høyde hele livet… Kanskje fordi folk har kommentert at vi begge er lave og vil få lave barn. En annen ting er at han er så svak! Jeg har hele livet fått høre av alle andre menn at jeg er lett som en fjær. Likevel sliter han med å bære/løfte/slenge meg, og får meg til å føle meg kjempetung (45kg). Og dette er ikke attraktivt når han prøver å være dominant i senga, men sliter og failer (han skal ha for forsøket da). Alle menn jeg ser som er høyere enn han, tenker jeg «skulle ønske han var like høy». Jeg VET jeg er en forferdelig person og at han fortjener så utrolig mye bedre. Han er virkelig fantastisk, så dette burde vært et så sykt ikke-problem!!! Jeg skulle ønske jeg kunne tatt meg sammen. Anonymkode: 20e15...646 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #2 Skrevet 11. desember 2022 Syns du er veldig sær på høyden og virker å ha en slags tvangstanke siden du tenker så mye på det. Men akuratt det med at han ikke kan løfte deg skjønner jeg at er litt nedtur. Ikke nok til å være en big deal men litt nedtur. Er vant med store menn som løfter meg lett jeg også men han siste jeg var med var liten og ikke så sterk så han klarte såvidt å holde meg 5 cm over bakken, følte meg ikke mye feminin da og følte ikke han veldig maskulin da... Anonymkode: cf311...25a 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #3 Skrevet 11. desember 2022 Jeg er 181 og gift med en på 179. Han har aldri løftet og slengt meg rundt, men tviler ikke på maskuliniteten hans akkurat - høyden hans er null problem. Her må du enten gjøre en jobb med deg selv eller la han gå. Anonymkode: 1b77e...d28 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #4 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Syns du er veldig sær på høyden og virker å ha en slags tvangstanke siden du tenker så mye på det. Men akuratt det med at han ikke kan løfte deg skjønner jeg at er litt nedtur. Ikke nok til å være en big deal men litt nedtur. Er vant med store menn som løfter meg lett jeg også men han siste jeg var med var liten og ikke så sterk så han klarte såvidt å holde meg 5 cm over bakken, følte meg ikke mye feminin da og følte ikke han veldig maskulin da... Anonymkode: cf311...25a Det er nettopp det! Jeg tiltrekkes av maskulinitet og dominanse, men han utstråler absolutt ikke det. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er 181 og gift med en på 179. Han har aldri løftet og slengt meg rundt, men tviler ikke på maskuliniteten hans akkurat - høyden hans er null problem. Her må du enten gjøre en jobb med deg selv eller la han gå. Anonymkode: 1b77e...d28 Men dere ser ikke ut som dverger blant folk. Høye folk er så utrolige fine og stråler noe helt annet enn lave folk. Jeg er så sykt «liten» og «lett» at når alle andre enn han klarer det uten å slite kjennes det sykt kjipt ut. Anonymkode: 20e15...646
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #5 Skrevet 11. desember 2022 Jeg er 179 cm og typen er 176 cm ,det plager meg ikke i det hele tatt. Men jeg veier ganske mye og han har ikke noe problem med å løfte,kaste eller slenge på meg i senga,så akkurat det skjønner jeg at du reagerer litt på🙈. Anonymkode: 2f399...a74 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #6 Skrevet 11. desember 2022 Da er det vel bare å gå fra det forholdet du åpenbart ikke vil ha. Så kan begge finne andre de passer med. Anonymkode: 9021a...bb7 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #7 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er 179 cm og typen er 176 cm ,det plager meg ikke i det hele tatt. Men jeg veier ganske mye og han har ikke noe problem med å løfte,kaste eller slenge på meg i senga,så akkurat det skjønner jeg at du reagerer litt på🙈. Anonymkode: 2f399...a74 Men dere har normal høyde og blir ikke glodd og kommentert på fordi dere skiller dere ut ved å være lavere enn alle andre. Det er bare noe så sykt ydmykende med det. Sykt kjipt når venninner rundt snakker om at de ALDRI kunne vært med en lav gutt og at de ser rare ut og at det føles rart etc. Anonymkode: 20e15...646 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #8 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skulle ønske jeg kunne tatt meg sammen. Anonymkode: 20e15...646 Kan du ikke heller slå opp? Anonymkode: 9021a...bb7 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #9 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men dere har normal høyde og blir ikke glodd og kommentert på fordi dere skiller dere ut ved å være lavere enn alle andre... AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: 20e15...646 Tror du ikke ei dame på nesten 180 cm - 14 cm over normalen for kvinner i Norge - blir glodd på? Anonymkode: 9021a...bb7 4 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #10 Skrevet 11. desember 2022 Tror kanskje du trenger proff hjelp siden du tydeligvis har fått ett heng på noe helt ubetydelig. Det er tankene dine det er noe galt med, og ikke høyden hans. Anonymkode: fcc2a...5d1 3 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #11 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan du ikke heller slå opp? Anonymkode: 9021a...bb7 Nei for det blir bare for dumt å slå opp pga noe sånt😩 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror du ikke ei dame på nesten 180 cm - 14 cm over normalen for kvinner i Norge - blir glodd på? Anonymkode: 9021a...bb7 Tja ja jo kanskje, men jeg syns høye jenter er dødsfine og om jeg glor er det fordi jeg beundrer dere. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror kanskje du trenger proff hjelp siden du tydeligvis har fått ett heng på noe helt ubetydelig. Det er tankene dine det er noe galt med, og ikke høyden hans. Anonymkode: fcc2a...5d1 Ja jeg vet jo at det er jeg som er problemet her og ikke han. Har egentlig ikke noe problemer når det bare er oss to, men når vi er blant andre og alle andre jenter er like høye som han, da kjenner jeg på det. Han er under et hode høyere enn meg. Anonymkode: 20e15...646
svartkatt Skrevet 11. desember 2022 #12 Skrevet 11. desember 2022 Jeg er 160. Var vant til eksen på 190+ i mange år etter.. men traff en som var lavere enn meg ifjor, og det gikk helt fint! Hadde aldri trodd det, ettersom jeg har følt noe lignende deg i den tiden etter eksen. Nå vil jeg heller treff noen på min høyde enn enn som er "for høy". Det er en vanesak, og en innstilling og tankegang kun du kan gjøre noe med.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #13 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei for det blir bare for dumt å slå opp pga noe sånt😩 Anonymkode: 20e15...646 Bedre enn at du holder mot ham noe han ikke kan endre. Anonymkode: 9021a...bb7
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #14 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tja ja jo kanskje, men jeg syns høye jenter er dødsfine og om jeg glor er det fordi jeg beundrer dere. Anonymkode: 20e15...646 Kanskje det er derfor høye jenter glor på deg. Det blir tegnet for fint for jenter å være lav. Anonymkode: 9021a...bb7
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #15 Skrevet 11. desember 2022 Løftet og slengt rundt??? Mannen min er 189, jeg er 169 - men han har da aldri verken løftet meg eller slengt meg rundt- skulle det liksom være viktig i et forhold? Folk som kommenterer på at dere vil få lave barn kan du bare svare: Har du ikke hørt om «regression to the mean»? Anonymkode: 5a123...f5e 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #16 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bedre enn at du holder mot ham noe han ikke kan endre. Anonymkode: 9021a...bb7 Jeg har selvsagt ikke nevnt noe av dette for han! Jeg elsker han like høyt uansett og dette har kun med mine egne tanker å gjøre. Jeg er da klar over det AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kanskje det er derfor høye jenter glor på deg. Det blir tegnet for fint for jenter å være lav. Anonymkode: 9021a...bb7 Ja for all del kanskje det AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Løftet og slengt rundt??? Mannen min er 189, jeg er 169 - men han har da aldri verken løftet meg eller slengt meg rundt- skulle det liksom være viktig i et forhold? Folk som kommenterer på at dere vil få lave barn kan du bare svare: Har du ikke hørt om «regression to the mean»? Anonymkode: 5a123...f5e Det er jo ikke viktig, men noe jeg finner seksuelt attraktivt og alle andre enn han har alltid hatt mulighet til å gjøre dette. Og jeg føler ikke jeg er kravstor og at det er for mye å be om når jeg er under 160 og veier under 50 Anonymkode: 20e15...646
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #17 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det er nettopp det! Jeg tiltrekkes av maskulinitet og dominanse, men han utstråler absolutt ikke det. Men dere ser ikke ut som dverger blant folk. Høye folk er så utrolige fine og stråler noe helt annet enn lave folk. Jeg er så sykt «liten» og «lett» at når alle andre enn han klarer det uten å slite kjennes det sykt kjipt ut. Anonymkode: 20e15...646 Dverger? Hud bedre , du burde droppe han Anonymkode: ddbf5...12c
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #18 Skrevet 11. desember 2022 Min er 170, aldri fått en kommentar på det Anonymkode: ddbf5...12c
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #19 Skrevet 11. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg VET jeg er overfladisk Jeg VET personligheten hans er det viktigste. Jeg VET han fortjener bedre. Men jeg klarer ikke få slutt på tankene. Norske menn er kjent for å være høye, og alle i familien hans er høye, likevel er akkurat han såvidt 170 cm. Jeg burde ikke bry meg, for jeg er en dverg på 160 cm. Jeg burde være glad så lenge han er høyere enn meg. Jeg burde la gutter som er høyere enn han få være med jenter som er høyere enn meg. Men jeg klarer ikke få slutt på tankene! Høyden plager meg så sykt! Kanskje fordi jeg har hatt problemer med min egen høyde hele livet og nå er sammen med en som har hatt problemer med sin egen høyde hele livet… Kanskje fordi folk har kommentert at vi begge er lave og vil få lave barn. En annen ting er at han er så svak! Jeg har hele livet fått høre av alle andre menn at jeg er lett som en fjær. Likevel sliter han med å bære/løfte/slenge meg, og får meg til å føle meg kjempetung (45kg). Og dette er ikke attraktivt når han prøver å være dominant i senga, men sliter og failer (han skal ha for forsøket da). Alle menn jeg ser som er høyere enn han, tenker jeg «skulle ønske han var like høy». Jeg VET jeg er en forferdelig person og at han fortjener så utrolig mye bedre. Han er virkelig fantastisk, så dette burde vært et så sykt ikke-problem!!! Jeg skulle ønske jeg kunne tatt meg sammen. Anonymkode: 20e15...646 du har et problem, sånn seriøst og du burde latt ham være så han kan finne seg en bedre dame. Han ser sikkert yngre og pene damer og tenker ååååh skulle ønkse hun (ts) hadde hatt like store pupper som hun der, eller like stram squat rumpe, men det har hun ikke men likevell driver han ikke tneker slik dagen lang. gå, la han være, dine issues og bagasje trenger ikke plage han eller hans liv Anonymkode: 7bab3...7d0
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #20 Skrevet 11. desember 2022 Jeg kunne skrevet samme innlegg. Jeg er 165, han er 177. Jeg hadde egentlig ett ufravikelig krav og det var minst 185, gjerne mer. Men så falt jeg skikkelig for han her da.... Eksmannen min var 175 og det var noe jeg tenkte på gjennom 15 års ekteskap. Anonymkode: 1aab1...14e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå