Heisanns Skrevet 11. desember 2022 #1 Skrevet 11. desember 2022 Burde jeg være åpen med sjefen min om at jeg har anoreksi? Får dei til å gå i behandling, og han spør ofte om det er noe de kan gjøre for å tilrettelegge, men jeg vet ikke hva jeg skal si, da jeg ikke har sagt grunnen. Burde jeg være åpen om dette, slik at det blir lettere?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #2 Skrevet 11. desember 2022 Det er ikke noe du må oppgi men om du selv ønsker det så kan du si det Anonymkode: 94592...e6b
Lea Skrevet 11. desember 2022 #3 Skrevet 11. desember 2022 Hvis du ønsker å fortelle det så hadde jeg gjort det. Men hvis du ikke vil så hadde jeg ikke gjort det. Sjefen har ikke krav til å vite. Klem til deg❤️
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #4 Skrevet 11. desember 2022 Du kan si ja eller nei til at du har behov for tilrettelegging, og ferdig med det. Eller si at fastlegen gir skriftlig beskjed om du trenger tilrettelegging. Alle sjefer vet at de ikke har lov å spørre om taushetsbelagt helseinformasjon. Men de er pålagt å spørre om behov for tilrettelegging. Det er mange som ikke forstår bæret av anoreksi, så hadde ikke forventet forståelse for sykdommen i seg selv. Anonymkode: 2b1c6...366
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå