Gå til innhold

Ang bursdagsgaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min søster ble nettopp skilt og kuttet da ut gave til min mann. Når vi ikke gir til to der så gir ikke ho til to her. 
jeg synes det er smålig , ho kunne gitt en sjokolade liksom . Jeg kunne godt tenkt meg å kutte ut alle gavene når det er så barnslig og mye styr og evt gitt på stordager . Men selvfølgelig gi til tantebarna fordet om.
Men hvordan formulere meg når jeg sier det ? Det kommer til å bli bråk for hun vil jo ha. 

Anonymkode: aac6a...339

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig at hun skal kutte ut gave til din mann, hun kan jo kjøpe noe felles til dere to? Er jo ikke du som er skilt. Naturlig at dere dropper gave til hennes eksmann. 

Anonymkode: 85b9b...806

• Liker 1
Skrevet

sorry, leste julegave og ikke bursdagsgave. Men rart uansett. din mann skal jo ikke straffes fordi hun har skilt seg. 

Anonymkode: 85b9b...806

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Min søster ble nettopp skilt og kuttet da ut gave til min mann. Når vi ikke gir til to der så gir ikke ho til to her. 
jeg synes det er smålig , ho kunne gitt en sjokolade liksom . Jeg kunne godt tenkt meg å kutte ut alle gavene når det er så barnslig og mye styr og evt gitt på stordager . Men selvfølgelig gi til tantebarna fordet om.
Men hvordan formulere meg når jeg sier det ? Det kommer til å bli bråk for hun vil jo ha. 

Pleier å informere om at jeg har tatt et valg om at jeg til jul ikke gir gaver til voksne, fordi jeg ønsker et annet fokus i juletiden både med hensyn til miljø og generelt forbruk. At jeg selvsagt ikke forventer gaver tilbake, og forstår om noen ønsker å kutte ut gaver også til barna. Har pleid å si i fra i oktober, så alle får tid til å la det synke inn. 

Anonymkode: cf253...f41

Skrevet

Da gir du gave. Og så overrekker han en bukett blomster og sier gratulerer med dagen. 

Faen så teit Hu skal være da. Så jeg hadde oppført meg like dust tilbake 🤣

Anonymkode: ccbf1...3e5

Skrevet

Ja veldig rart . Tenker vi dropper hele greia 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...