AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #1 Skrevet 11. desember 2022 Liker dere kvinner å bli sjekket opp? Anonymkode: 25e7f...300
Gjest Automagisk Skrevet 11. desember 2022 #2 Skrevet 11. desember 2022 Svarer selv om jeg er mann da, ja de elsker det..!..🤩...men helst i settinger der de ønsker å bli sjekket opp
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #3 Skrevet 11. desember 2022 Just now, Automagisk said: Svarer selv om jeg er mann da, ja de elsker det..!..🤩...men helst i settinger der de ønsker å bli sjekket opp Så du svarer for alle kvinner som mann ja. Dette kommer kvinneguiden til å elske. Anonymkode: 25e7f...300 6 5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #4 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Liker dere kvinner å bli sjekket opp? Anonymkode: 25e7f...300 Kan jo bare svare for meg selv. Nei det er ikke noe jeg setter spesielt stor pris på. Rene sjekkeforsøk syntes jeg mest blir komisk. Plager meg ikke om han tar et nei/ikke interessert og går videre. Men om han da fortsetter forsøket blir det bare irriterende. Anonymkode: 15a91...c45 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #5 Skrevet 11. desember 2022 Nei, er ute med venner for å ha det gøy. Eldre mannen er, mer pinlig blir det. Jeg trenger ikke bekreftelser av en småfull mann. Anonymkode: 4c2e6...1a9 2
Gjest Automagisk Skrevet 11. desember 2022 #6 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Så du svarer for alle kvinner som mann ja. Dette kommer kvinneguiden til å elske. Anonymkode: 25e7f...300 Ja blir en morsom dag dette når den harde kjernen i ekspertpanelet får logget seg inn etter jobb...😬😂🙈
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #7 Skrevet 11. desember 2022 1 minutt siden, Automagisk said: Ja blir en morsom dag dette når den harde kjernen i ekspertpanelet får logget seg inn etter jobb...😬😂🙈 Du liker å leve farlig ja. Anonymkode: 25e7f...300
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #8 Skrevet 11. desember 2022 Ja! Hvis jeg ikke er interessert så aviser jeg bare på en hyggelig måte. Alltid gøy med oppmerksomhet. Hvis det blir for pågående så er jo det en helt annen ting og måten det blir gjort på spiller jo også en rolle. Anonymkode: 49240...ad6 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #9 Skrevet 11. desember 2022 Automagisk skrev (46 minutter siden): Svarer selv om jeg er mann da, ja de elsker det..!..🤩...men helst i settinger der de ønsker å bli sjekket opp Lol Spørsmål til mennesker:"Liker du å bli spist av haier?" Hai svarer:"Ja det gjør de! De elsker det!" 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Om jeg som kvinne liker å bli sjekket opp? Som oftest NEI når det skjer på byen og på creepy måte som det som oftest gjør. Men JA når det skjer på en hyggelig og ydmyk måte uten alkoholånde og sleezy press og berøringer involvert. Anonymkode: ceb68...1f6 5 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #10 Skrevet 11. desember 2022 Hvis det tilfeldigvis er den potensielle drømme mannen, ja 😁 Hvis ikke kan det være alt fra trist å avvise, til å føles truende, spørs jo på settingen Anonymkode: 8ab4b...687 1 1
Gjest Automagisk Skrevet 11. desember 2022 #12 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lol Spørsmål til mennesker:"Liker du å bli spist av haier?" Hai svarer:"Ja det gjør de! De elsker det!" 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Om jeg som kvinne liker å bli sjekket opp? Som oftest NEI når det skjer på byen og på creepy måte som det som oftest gjør. Men JA når det skjer på en hyggelig og ydmyk måte uten alkoholånde og sleezy press og berøringer involvert. Anonymkode: ceb68...1f6 Klart du liker å bli bekreftet....det gjør de aller aller fleste av dine medsøstre og..selv om veeldig mange ikke vil innrømme det..🙈😂
Hulderen Skrevet 11. desember 2022 #13 Skrevet 11. desember 2022 Automagisk skrev (1 minutt siden): Klart du liker å bli bekreftet....det gjør de aller aller fleste av dine medsøstre og..selv om veeldig mange ikke vil innrømme det..🙈😂 Få bekreftet hva da? At jeg er nr 1000 en mann prøver seg på for å få bekreftet egoet sitt? Neitakk! 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #14 Skrevet 11. desember 2022 Automagisk skrev (6 minutter siden): Klart du liker å bli bekreftet....det gjør de aller aller fleste av dine medsøstre og..selv om veeldig mange ikke vil innrømme det..🙈😂 Klart du liker å bli spist av hai! Det gjør de aller aller fleste av mannfolk også selvom de ikke vil innrømme det! 😆🤠 Nei vet du hva? Menns desperasjon og objektiviterende mening om utseendet vårt er ikke så viktige for kvinner som du tror og kvinner er ikke så laverestående vesener som du tror som trenger menns anerkjennelse for å føle at vi er verdt noe. Selvfølelse og bekreftelse får vi fra hva vi gjør, hva vi utrettet og hvordan vi ser oss selv og ikke hvordan en mann ser oss som et objekt og hvorvidt fremmede menn syns vi er "fuckable"😆 Anonymkode: ceb68...1f6 1 3
Aoo19 Skrevet 11. desember 2022 #15 Skrevet 11. desember 2022 Hvis det er en kjekk mann så ja, men ikke av hvem som helst.☺️
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #16 Skrevet 11. desember 2022 Jeg er vandt til å bli sjekket opp, folk snur seg for å se på meg. Spesielt i Oslo, blitt sjekket opp overalt. I gaten, butikk, skole, utesteder, jobb. En periode tidligere i sommer gikk jeg fint kledd i skjørt og topp, fikset håret, høy hæler. Fikk mange blikk. Til og med en sivil politibil stoppet opp hele bilen nesten for å se på meg litt ekstra da jeg gikk i gaten, og smilte . Så kjørte han 5 min etterpå med blålys på hehe Anonymkode: a2ce6...c36
Gjest Automagisk Skrevet 11. desember 2022 #17 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): kvinner er ikke så laverestående vesener som du tror som trenger menns anerkjennelse for å føle at vi er verd noe 😂🙈..Hvorfor skulle jeg prøve å sjekke opp en kvinne hvis jeg mente hun var et laverestående vesen?.. Og hvor har du det ifra at jeg tror kvinner flest trenger menns anerkjennelse for å føle at dere er verd noe? Det jeg sa og som jeg fastholder er at de fleste kvinner liker å bli sjekket opp hvis det er i en setting det er naturlig med sjekking.. Kan jo legge til at de aller fleste kvinner liker et kompliment nærmest uansett setting, hvis det er oppriktig og ikke sexualiserende eller creepy ..sånn er dere bare og jeg liker det...🙈
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #18 Skrevet 11. desember 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er vandt til å bli sjekket opp, folk snur seg for å se på meg. Spesielt i Oslo, blitt sjekket opp overalt. I gaten, butikk, skole, utesteder, jobb. En periode tidligere i sommer gikk jeg fint kledd i skjørt og topp, fikset håret, høy hæler. Fikk mange blikk. Til og med en sivil politibil stoppet opp hele bilen nesten for å se på meg litt ekstra da jeg gikk i gaten, og smilte . Så kjørte han 5 min etterpå med blålys på hehe Anonymkode: a2ce6...c36 Det er lov å drømme Anonymkode: 25e7f...300 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #19 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er lov å drømme Anonymkode: 25e7f...300 Jeg er jo veldig peen. Men jeg ser ikke noen grunn til å juge. Og drømmer ikke. Hvorfor er du sjalu? Anonymkode: a2ce6...c36
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #20 Skrevet 11. desember 2022 Svaret er nei. Jeg vil heller sjekke opp menn. De som ikke takler det er ikke verdt å samle på. Menn som stadig prøver sjekke damer får jeg desperate vibber fra. Anonymkode: ad0d8...964 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå