Gå til innhold

Du som gikk fra partneren din for en annen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det verdt det? Var gresset virkelig grønnere på den andre siden? Eller angrer du? Er du fortsatt sammen med personen du gikk fra partneren din for? 

Anonymkode: ded8c...531

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er midt i samme dilemma her. 

Anonymkode: a502b...56f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var det verdt det? Var gresset virkelig grønnere på den andre siden? Eller angrer du? Er du fortsatt sammen med personen du gikk fra partneren din for? 

Ja, ja, nei,ja. Sammen tiende året og eksen minner meg stadig på hvorfor det var riktig å gå☺️

Anonymkode: 7d5b9...23b

• Liker 3
  • Hjerte 5
Skrevet (endret)

Synes det er dårig gjort/ og utrolig feigt å finne en annen før man går. Man kan vel vente med å finne en til etter man har forlatt forholdet? 

Endret av Eloise12345
  • Liker 8
  • Hjerte 3
Skrevet

Jeg gikk fra min mann, fordi jeg fikk følelser for en annen. Forsto da at jeg ikke kunne være i riktig forhold. 

Det var ikke gjensidig, så jeg ble singel. 

Gresset var grønnere ja, forholdet jeg vai i var dårlig. Ble lykkelig som singel og fri. 

Det er vel etter boka det? Får du følelser for en annen, så må du gå...

Anonymkode: aa73d...8ff

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan svare ut fra hva jeg vet om min eks som gjorde dette. Han var utro lenge før han flyttet sammen med denne dama og hennes barn. Hennes barn ble hans barn på Some, mens våre barn ble blokkert. Han levde lykkelig med denne familien i 10 år. Da ble det slutt fordi hun hadde fått alle sine ønsker oppfylt og nå var det ikke mer å melke han for.

I ettertid har han i alle år savnet våre barn, sier han. Problemet var at dama ikke tålte våre helt normale barn. Hun nedla forbud mot at han skulle ha kontakt med de, ifølge han.

Han ble en god far igjen etter bruddet med dama og fant seg fort ny samboer igjen. Denne dama kritiserer våre barn en del, så ene barnet vårt har brutt all kontakt med far. Andre barnet har grei nok kontakt, men det skal veldig lite til dør kontakten brytes der også. Denne faren klarer ikke sette egne barn før nye dama og hennes barn.

Jeg tviler på at han det 100% godt med seg selv nå heller. Ingen høytid feires med våre barn, kun hennes barn.

Jeg vet denne dama også utnytter han maksimalt så lenge han har noe hun trenger.

Anonymkode: 739b6...820

Skrevet
Eloise12345 skrev (1 minutt siden):

Synes det er dårig gjort/ og utrolig feigt å finne en annen før man går. 

Helt umulig å unngå at slikt skjer. I det store og hele. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er da mulig å unngå å være utro. Faller du så for en annen så vær ærlig og fortell at du vil ut sv nåværende forhold. Ikke bedra den du bor med, det er noe av det mest psykiske en partner kan gjøre mot hverandre. 

Jeg vet hvor jævlig det er og det har ødelagt meg totalt. Jeg klarer ikke finne meg en ny kjæreste for jeg vet ikke om jeg klarer stole på noen igjen. 12 året som songen nå.

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er da mulig å unngå å være utro. Faller du så for en annen så vær ærlig og fortell at du vil ut sv nåværende forhold. Ikke bedra den du bor med, det er noe av det mest psykiske en partner kan gjøre mot hverandre. 

Jeg vet hvor jævlig det er og det har ødelagt meg totalt. Jeg klarer ikke finne meg en ny kjæreste for jeg vet ikke om jeg klarer stole på noen igjen. 12 året som songen nå.

Skjønte ut i fra kommentaren din at det var personlig...

Du burde tenke at denne fyren din ikke var en bra mann for deg og fint du ble kvitt han da! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønte ut i fra kommentaren din at det var personlig...

Du burde tenke at denne fyren din ikke var en bra mann for deg og fint du ble kvitt han da! 

Tro meg, han var en drømmemann og utrolig god far i alle år frem til han flyttet. Da endret han seg totalt fra en dag til en annen. Alle vi kjente spurte hva som hadde skjedd med han, de kjente ikke igjen personen. Han mistet så og si alle felles venner pga dette. Hans nye venner var dama sine venner.

Jeg savner ikke han lenger nå, men allikevel er det veldig ødeleggende for meg fremdeles.

• Liker 1
  • Hjerte 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tro meg, han var en drømmemann og utrolig god far i alle år frem til han flyttet. Da endret han seg totalt fra en dag til en annen. Alle vi kjente spurte hva som hadde skjedd med han, de kjente ikke igjen personen. Han mistet så og si alle felles venner pga dette. Hans nye venner var dama sine venner.

Jeg savner ikke han lenger nå, men allikevel er det veldig ødeleggende for meg fremdeles.

Nei, han var ikke drømmemannen din iallefall. Sannsynligvis elsket han ikke deg eller sluttet å elske deg på et eller annet tidspunkt? Grusomt som der å høre så er det sant. Man kan ikke være utro mot noen man elsker. Med mindre du sier at han ble mentalt forstyrret og ikke søkte hjelp ved å få seg innlagt og få medisiner, det er jo også en mulighet.

Få ut av hodet ditt at denne enten mentalt forstyrrende eller kun egoistiske utro mannen var drømmemannen. En mann kan være god far og total drittsekk eller utro samtidig. Du er fri fra hans BS og burde være lykkelig for det. Han har sikkert servert deg andre løgner også. Glem ham! Gå videre, vær lykkelig i din frihet. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg ble dumpet for ei annen da jeg var 21, etter 5 år langt forhold. Vi hadde vært samboere i 3 v disse årene. 

De var sammen I 6 år, men det var vist et tøft forhold for jenta han var sammen med. I perioder fikk han ikke lov til å ha sosiale medier pga kontakt med andre jenter. Så jeg tviler på at gresset ble grønnere der. 

Anonymkode: a0cb0...cbd

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Var det verdt det? Ja. Var gresset grønnere på den andre siden? Mye! Angrer? Nei! Fortsatt sammen : Ja, 10 år senere

Anonymkode: f1e0e...52e

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg gikk fra min mann, fordi jeg fikk følelser for en annen. Forsto da at jeg ikke kunne være i riktig forhold. 

Det var ikke gjensidig, så jeg ble singel. 

Gresset var grønnere ja, forholdet jeg vai i var dårlig. Ble lykkelig som singel og fri. 

Det er vel etter boka det? Får du følelser for en annen, så må du gå...

Glemte å svare på om jeg angrer, nei jeg har aldri angret på at jeg gikk fra det forholdet. 

Skrevet

Gresset er alltid grønnere på den andre siden uansett, når man er ulykkelig i plktforhold. Om man møter noen når man er i drittforholdet er bare en bonus, og et spark å komme seg bort. Om det nye forholdet varer eller ikke, man er kvitt drittforholdet!

Anonymkode: 003bc...c9a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Eloise12345 skrev (3 timer siden):

Synes det er dårig gjort/ og utrolig feigt å finne en annen før man går. Man kan vel vente med å finne en til etter man har forlatt forholdet? 

Nå har man gjerne ikke kontroll på følelsene sine og hvem man forelsker seg i. De fleste planlegger nok ikke dette, det skjer ut av det blå. 

Anonymkode: 283c3...36d

• Liker 3
Skrevet

Nå svarer jeg for en jeg kjenner, som er gift med en kvinne han forlot sin første kone for. 

Ikke bare er han utro igjen, men han vil også skille seg igjen. 

Vi har snakket en del om det. Det var nok rett der og da, å forlate kona for henne, men kanskje mest fordi han var så overmoden for og komme seg ut av sitt første ekteskap. Så det var bare knallgod timing at hun her dukket opp og la seg etter han. Men så har det dukket opp ting med henne han ikke har sett før, problemer som er veldig alvorlige og som han ikke kan leve med. Han innser nok at han kanskje lot seg rive litt vel mye med, og endte opp gift med ei som han nå ikke ser for seg å bli gammel med.

Så der blir det litt en mellomting - han angrer ikke på at han skilte seg, det ekteskapet var over, og han er god venn med ekskona som er lykkelig med ny mann, så alt der har gått seg til og er fint. Men han angrer skikkelig på at han giftet seg gang nummer to. 

Så: Gresset var grønnere en stund, men nå styrer han mot skilsmisse igjen. Men singel-gresset er nok også fremdeles grønnene enn å bli i det første ekteskapet livet ut.

Anonymkode: fd912...734

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, Eloise12345 said:

Helt enig! 

Anonymkode: 2369a...048

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hva med å være lojal mot partner og jobbe med forholdet.. da er det ikke umulig at det skjer.. 

Anonymkode: 2369a...048

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg fikk fra sambo og ble sammen med han jeg ble forelsket i, angrer ja, fordi han viste seg å være psykopat selv om jeg hadde kjent han i 7 år. Gresset var definitivt ikke grønnere. 

Anonymkode: 32aea...a73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...